Формування компетентної особистості шляхом особистісно - орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ШМО вчителів української мови та української літератури працює над методичною проблемою : «Формування компетентної особистості шляхом особистісно - орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах»
Учителі- словесники – висококваліфіковані, здатні до творчості та постійного пошуку, досконало володіють сучасними методами викладання, оригінальними прийомами педтехніки
Каралкіна Алла Володимирівна вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 34 роки, працює над методичною темою: “Формування комунікативної компетенції на уроках української мови та літератури”
Шашаєва Олена Володимирівна вчитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 22 роки, працює над методичною темою: “Активізація розумової діяльності учнів при вивченні української мови та літератури « ЛуговаТетяна Миколаївна вчитель української мови та літератури, керівник ШМО української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 13 років, працює над методичною темою: “Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури ”
Чорнобай Людмила Анатоліївна вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 34 роки, працює над методичною темою: “Інноваційні підходи до викладання української мови та літератури” Нестерова Лідія Іванівна вчитель української мови та літератури, спеціаліст Ікатегорії, педагогічний стаж –31 рік. Методична проблема: «Інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури»
Бочарова Вікторія Петрівна вчитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 21 рік, працює над методичною темою: “Використання тестових завдань як одної з форм роботи з розвитку критичного мислення школярів. ” Олефіренко Олена Євгенівна вчитель української мови та літератури, спеціаліст другої категорії, педагогічний стаж – 21 рік, працює над методичною темою: “ Диференційоване навчання як один із методів створення ситуації успіху”
Фабрицька Світлана Миколаївна вчитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 21 рік, працює над методичною темою: “Диференційоване навчання як один із методів створення ситуації ”
Основні форми методичної роботи Засідання ШМО Круглі столи, аукціони педагогічних ідей Методичні ігри, практичні заняття Взаємовідвідування уроків та виховних заходів Обговорення новинок методичної та художньої літератури Підготовка шкільних свят та інших виховних заходів
Важливе місце в роботі посідає позакласна робота з дітьми з метою розвитку творчих здібностей учнів.
Успіхи вчителів в успіхах учнів 2011-2012 н.р.: Ніколіна Ульяна(5 –д)- Відгук на сучасну дитячу прозу(ЛуговаТ.М.) Попова Анастасія(6-д)-2 місце в міському етапі конкурсу імені П.Яцика(Бочарова В.П.) Переможці шкільного етапу олімпіад та конкурсів: Чередніченко Альона(11 кл)Нестерова Л.І Солоділова Варвара(8кл)Олефіренко О.Є. Соколова Софія(7кл)Лугова Т.М. Башлій Вікторія (11 кл)Чорнобай Л.А. Дейнека Анастасія(5 кл)Фабрицька С.М. Гамаюн Ксенія (7 кл)Шашаєва О.В.
Рецепт учительського щастя: Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Схожі презентації
Категорії