X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання єдиного інформаційного простору для організації навчально-виробничого та виховного процесу

Завантажити презентацію

Використання єдиного інформаційного простору для організації навчально-виробничого та виховного процесу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Використання єдиного інформаційного простору для організації навчально-виробничого та виховного процесу LOGO “ Add your company slogan ”

Слайд 2

Для мене як Глави Держави освітня галузь є пріоритетною. Адже, за великим рахунком, освіта – головна складова гуманітарної сфери. Вона навчає і виховує, творить Людину і Громадянина. Ми розпочинаємо реалізацію Дніпропетровського стандарту розвитку освіти в регіоні, що дасть змогу перетворити наш регіон у потужний науковий, промисловий, діловий центр України. «…Необхідно модернізувати та впровадити профстандарти відповідно до вимог європейського ринку праці і оновити класифікатор професій»

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

ОПТУ готує наступних фахівців: На базі загальної освіти (І-ІІ ступенів): • Кухар (термін навчання 3 роки). • Електрослюсар (слюсар) черговий з ремонту устаткування; електрогазозварник; стропальник (термін навчання 3 роки). • Машиніст екскаватора; Електрослюсар (слюсар) черговий з ремонту устаткування; електрогазозварник; стропальник (термін навчання 3,5 роки). • Верстатник широкого профілю (термін навчання 3 роки). • Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах; контролер зварювальних робіт (термін навчання 3 роки). • Маляр; штукатур (термін навчання 3 роки). Державна форма навчання

Слайд 6

ОПТУ готує наступних фахівців: На базі загальної повної середньої освіти (І-ІІІ ступенів): • Машиніст конвеєра; машиніст промивальної машини (термін навчання 1 рік). • Слюсар з ремонту автомобілів(термін навчання 1 рік). • Верстатники широкого профілю(термін навчання 1 рік). На базі загальної повної середньої освіти (І-ІІІ ступенів): • Машиніст конвеєра; машиніст промивальної машини (термін навчання 1 рік). • Слюсар з ремонту автомобілів(термін навчання 1 рік). • Верстатники широкого профілю(термін навчання 1 рік). Державна форма навчання комерційна форма навчання (диплом)

Слайд 7

ОПТУ готує наступних фахівців: На базі загальної повної середньої освіти (І-ІІІ ступенів): • Продавець з лотка на ринку (термін навчання 6 міс.). • Кондитер (термін навчання 6 міс.). • Оператор комп'ютерного набору (термін навчання 6 міс.). • Маляр (термін навчання 6 міс.). • Штукатур (термін навчання 6 міс.). • Кухар (термін навчання 6 міс.). • Електрогазозварник (термін навчання 6 міс.). • Машиніст бульдозера (термін навчання 6 міс.). • Машиніст конвеєра (термін навчання 5 міс.). • Секретар керівника (термін навчання 6 міс.). • Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (термін навчання 6 міс.) • Електрослюсар (слюсар) черговий з ремонту устаткування (термін навчання 6 міс.). • Машиніст екскаватора (термін навчання 6 міс.). • Токар (термін навчання 6 міс.). Комерційна форма навчання (свідоцтво)

Слайд 8

Лабораторія інформаційно-комунікаційних технологій Усього персональних комп'ютерів – 16 Підключено до мережі Інтернет – 16 Усього в ОПТУ (поза лабораторією ІКТ) – 9 ПК, з них: Підключено до Інтернету – 7; Не підключено – 2.

Слайд 9

http://osvita-dnepr.com/content/view/600/1/

Слайд 10

Кількість учнів на 1 комп'ютер у 2011 році: По Дніпропетровській області 12 По Орджонікідзевському ПТУ 32

Слайд 11

Єдиний інформаційний простір (ЄІП) – це можливість спільного використання наявних у системі електронних інформаційних ресурсів усіма суб’єктами системи. Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти (ЄІП) покликаний створювати умови для реалізації моделі відкритої освіти

Слайд 12

Засоби нових інформаційних технологій навчання, лабораторія ІКТ Локальні та глобальні навчальні комп’ютерні мережі. Електронне демонстраційне (мультимедійне) обладнання. Програмно-педагогічні засоби навчання. Єдиний інформаційний простір Структура ЄІП ОПТУ

Слайд 13

Структура педагогічного процесу в ОПТУ Навчально-виробничий процес Виховний процес Управлінська діяльність Методична робота 1 2 3 4

Слайд 14

Єдиний інформаційний простір ОПТУ Інтернет Сайт Інституту інноваційних технологій і змісту освіти www.iitzo. com.gov.ua Веб-портал професійно-технічної освіти України www.proftekhosvita. org.ua Сайт Орджонікі-дзевського ПТУ www.optu. hmarka.net Сайт ГУ освіти і науки Дніпропетровської ОДА www.osvita-dnepr.ua Сайт Навчально-методичного центру ПТО у Дніпропетровській області www.onmc-dp.narod.ru Сайт Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України www.mon.gov.ua Єдиний інформаційний простір

Слайд 15

Загальна освіта …передбачає викладання загальноосвітніх дисциплін Навально-виробничий процес Виробниче навчання …передбачає вивчення спецпредметів та проходження виробничої практики Основним видом діяльності є НВП:

Слайд 16

Застосування програмного забезпечення Використання тестових технологій Виконання завдань в режимі он-лайн Отримання інформації з сайтів базових підприємств Використання ЄІП в ОПТУ Розміщення інформації про професійну підготовку на сайті ОПТУ Використання вебресурсів у профпідготовці Отримання інформації з сайтів МОН, ГУОН, ОНМЦ Навчально-виробничий процес Використання вебресурсів у процесі викладання загальноосвітніх дисциплін Розміщення інформації про професійну підготовку на сайті ОПТУ Навчальна діяльність Виробниче навчання

Слайд 17

Необхідність продуктивної співпраці Усвідомлене самовдосконалення Самостійне опрацювання матеріалу Самостійний пошук інформації Становлення культури інтерактивного спілкування Формування свідомого ставлення до навчання і розвитку професійних умінь Розвиток самостійності Поінформованість Становлення конкурентно-спроможної особистості Переваги використання ЄІП в навчально-виробничому процесі

Слайд 18

Планування та коригування роботи на основі інформації з сайтів МОН, ГУОН, ОНМЦ Перегляд сайтів краєзнавчої, народознавчої, суспільної направленості Розробка виховних проектів і розміщення їх на сайті ОПТУ Листування учасників євро-клубу по e-mail з ровесниками, участь у спільнотах, форумах, чатах Робота з електронними виданнями Використання інтернет-бібліотек, онлайн-словників тощо Виховна робота Використання ЄІП в ОПТУ Пошук та обговорення цікавої інформації відповідно до Основних орієнтирів виховання

Слайд 19

Найпоширеніші соціальні сервіси для використання у виховній роботі 1 Вікіпедія Wikipedia.org 2 Інтернет-проекти, сайти, авторські блоги 3 Народні класифікатори Делішес Del.isio.us і Флікер http://flickr.com/ Літописи letopisi.ru Використання ЄІП в ОПТУ

Слайд 20

Використання ЄІП в ОПТУ Управління і контроль Планування роботи ОПТУ Система наказів та розпо-ряджень Контроль, аналіз, висновки Управлінська інформація формується на основі нормативно-правих документів державного, галузевого і локального рівнів, крім того, це може бути інформація про параметри об’єктів тощо. Доступ до нормативно-правових документів є вільним на всіх сходах ієрархії управління. Розпорядчі документи розміщуються на сайті ОПТУ для вільного доступу до них трудового колективу. Контроль (адміністративний, громадський) здійснюється через різні його форми: відвідування уроків, облік пропущених занять, перевірка виконання наказів та рішень педради, наради при директорові. Аналіз і висновки у вигляді звітів, моніторингових даних, комплексних заходів, довідок публікується на сайті та за вимогою надсилається до вищих органів Нормативно- правова база В основі планування – нормативні документи та рекомендаційні матеріали, отримані через e-mail та на сайтах МОН, ГУОН, ОНМЦ. Усі заходи плануються адміністрацією в річному плані та розміщуються на сайті ОПТУ.

Слайд 21

Управлінська діяльність Розробка документації та розміщення її на сайті ОПТУ, пересилання на e-mail вищих установ (за вимогою) Використання ЄІП в ОПТУ Підбір в Інтернеті матеріалів для підготовки до педрад, нарад тощо Електронне листування з іншими установами та організаціями системи професійно-технічної освіти Ведення окремих розділів сайту училища, присвячених питанням управління і контролю Проведення інтернет-нарад, відео-конференцій, участь у вебінарах, форумах, спільнотах Виконання операцій фінансово-матеріального характеру

Слайд 22

Використання ЄІП в ОПТУ Методична робота Післядипломна освіта педагогів Науково-дослідна робота з проблеми

Слайд 23

Дистанційна післядипломна освіта Удосконалення володіння ІКТ Самоосвіта Спілкування у соціальних сервісах Використання гіпертекстових довідкових систем Використання ЄІП в методичній роботі Методичні проекти

Слайд 24

Дякуємо за увагу! www.optu.hmarka.net Орджонікідзевське ПТУ LOGO “ Add your company slogan ”

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне