Інтерактивні технології як засіб покращення навчального процесу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інтерактивні технології як засіб покращення навчального процесу Підготувала методист ВПУ ЖДТУ Кравчук О.В. Житомир 2013 р. Вище професійне училище Житомирського державного технологічного університету
«Передати інформацію - це не навчання. Насамперед треба намагатися довести до того, щоб кожний сам думав та робив усе сам» Картер Вудсон
Актуальність Від уроків, де в центрі уваги перебуває вчитель, в епоху інформації слід переходити до уроків, де учні діють і самі доходять висновків з допомогою вчителя. У вирішенні цього питання і допоможуть інтерактивні методи навчання.
Суть технології Навчання відбувається шляхом взаємодій всіх, хто навчається. Це спілкування (колективне, кооперативне, навчання у співпраці), у якому і вчитель, і учні є суб’єктами. Учитель виступає лише в ролі координатора, організатора процесу навчання.
Використання інтерактивних технологій не самоціль, а засоби створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини почуття страху, зробити її розкутою, навіяти впевненість у своїх силах, налаштувати на успіх, виявити здібність до творчості.
Систематичне засвоєння інноваційних форм роботи дасть змогу вчителеві успішно розв`язати порушені проблеми. Для цього треба: визначити рівень підготовленості класу до сприйняття тієї чи іншої технології; провести достатню попередню підготовку; забезпечити послідовність в освоєнні учнями певних прийомів роботи; дати учням інструктивні матеріали
ВИСНОВКИ Інтерактивні методи навчання дозволяють учням: - аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу й тому зробити засвоєння знань більш доступним; - навчитись формулювати власну думку, правильно її виражати, доводити власну точку зору, аргументувати й дискутувати; - навчитись слухати іншу людину, поважати альтернативну думку; - моделювати різні соціальні ситуації, збагачувати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації; - вчитись будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв'язувати їх, шукати компроміси, прагнути діалогу; - знаходити спільне розв'язання діалогу.
Схожі презентації
Категорії