Інтегроване навчання в дії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЕКОНОМІЧНІ ЗНАННЯ З ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ РАТУШНЯК Ольга Миколаївна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії Камיянець-Подільська спеціалізованої загальноосвітня школа № 5 з поглибленим вивченням інформатики Інтегроване навчання в дії
Формування початкової економічної та підприємницької культури у дітей молодшого шкільного віку – це підготовка молоді до життя в суспільстві, де налагоджуються нові ринкові відносини. Учити МИСЛИТИ – значить учити ЖИТИ! Елементарна ЕКОНОМІКА – молодшому школяреві ПІД СИЛУ!
У молодшому шкільному віці діти здатні усвідомлювати значення підприємницької культури, що означає: самостійно визначати мету праці, планувати й організовувати трудовий процес; раціонально використовувати матеріали та обладнання; врахувувати фактор часу в роботі; об’єктивно оцінювати результати праці; чесно і сумлінно ставитися до своїх обов’язків.
ДОВЕДЕНО, що елементарні економічні знання доступні уже дітям дошкільного віку і тим більше доступні для розуміння молодшим школярам.
Формування початкової економічної та підприємницької культури у дітей молодшого шкільного віку – це підготовка молоді до життя у суспільстві, де налагоджуються нові ринкові відносини.
Економічне виховання здійснюється на засадах інтеграції в процесі вивчення шкільних предметів читання математика інформатики природознавства Інтегровані уроки з економіки як початки економічних знань для учнів школи І ступеня мають на меті дати учням елементарні економічні знання з урахуванням аспекту духовності. На урок – як на свято…
ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ - факультативний курс, що базується на проекті Державних стандартів загальної середньої освіти з економіки відповідно до концепції особистісно зорієнтованого підходу до навчання. Учні завжди уважно слухають О.Ратушняк Це перший ступінь цілісного проекту економічної освіти, що здійснюється Міністерством освіти і науки України.
Формуємо КОМПЕТЕТНУ ОСОБИСТІСТЬ Економічні знання з початкової школи – шлях до формування життєтворчих компетентностей Завжди готові відповідати О.Ратушняк зі своїми вихованцями
ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА, що надається учням початкової школи, у результаті ДАЄ: ознайомлення з елементарними поняттями економічної теорії; початок розвитку формування в учнів економічного мислення; формування вмінь і навичок у майбутньому приймати обґрунтовані рішення; проведення ранньої соціальної адаптації до змін, що відбуваються в сучасному суспільстві у зв'язку з переходом до ринкових відносин; орієнтацію на професію в галузі економічної, правової, підприємницької діяльності, розвиток підприємницьких здібностей учнів уже з раннього шкільного віку.
УЧИТЕЛЮ! ТИ – МАЙСТЕР! Ефективність досягнення мети залежить насамперед від майстерності вчителя, його вмінь і навичок у поданні необхідного матеріалу. Важливим при цьому є врахування особливостей вікової групи. Для учнів молодшого шкільного віку, зокрема, притаманним є мислення на рівні формальних операцій. Процес навчання носить ігровий характер, хоча навіть гра сприймається не як розвага, а як серйозна й наполеглива праця. Завжди чітко організований навчально-виховний процес
Інтегрований урок – шлях до вершини знань! Економічні знання ПРАКТИЧНО Інтегровані уроки математики та природознавства розвивають підприємницьку культуру, критичну самооцінку, уводять в поняття ринкових відносин, готують до професійного самовизначення. Уроки інформатики «обумовлюють формування економічного та раціонального так званого алгоритмічного мислення учнів» Уроки економіки відповідають на питання: Що таке економіка? Які бувають потреби? Що ви знаєте про ресурси? Потреби.
Вона покликана формувати у школярів економічні знання, економічну культуру, діловитість, підприємництва. Давати учням молодшого шкільного віку економічні знання означає готувати їх до майбутнього дорослого життя, до розв’язання у майбутньому серйозних підприємницьких питань. Економічна освіта – потреба сьогодення
Читай! І ти пізнаєш істину. П.Загребельний 1. Дусавицький О.К. Система розвивального навчання: Засадами становлення // Початкова школа, 1999. – №11. – С. 4-7. 2. Коменський Я.А. Материнська школа // Вибр. пед.твори.: У 2-х т. М.,1982. – Т. 1. - С. 5-15. 3. Крутій В.А. В.О.Сухомлинський про активізацію навчальної діяльності молодших школярів.//Оновлення змісту, форм та методів освіти: Збірник наукових праць: Наук. зап. Рівненського гуманітарного університету. Вип. 14. - Рівне: РДГУ, 2001. - С.50-54. 4. Крутій В.А. Проблема активізації навчальної діяльності в педагогічній спадщині К.Д.Ушинського //Дидактична система К.Д.Ушинського в сучасній загальноосвітній школі. Наукові записки Рівненського державного педагогічного інституту. – Рівне, 1998. – С.111-115. 5. Любчик О.К. До проблем становлення молодшого школяра як суб’єкта навчання // Зб. Наукових праць Інституту ім. Г.С. Костюка АПН України: „Проблеми загальної і педагогічної психології”. К., 2003. – Т. 5. – Ч.7. – С.158-165. 6. Максименко С.Д. Керування розвитком учня // Психол., 2002. – №41. – С.4-5. 7. Мотивація молодших школярів у процесі інтегрованого навчання. Методичні рекомендації для практичних психологів і вчителів початкової школи / Автор-укладач Н.О.Юдіна. За ред. В.Ф.Моргуна. – Полтава: Теrra, 2002. – 43с. 8. Основні етапи роботи над художнім твором на уроках читання // Педагогіка і психологія, 2003. – №3. 9. Оптимальне читання // Початкова освіта, 2002. – №36. 10.Стульсон М.Л. Психологія розвитку інтелекту. – К., 2001. – 276 с. 11.Сухомлинський В.О. Твори.: В 5 т. – К., 1980. – Т. 3. – С. 15-20. 12.Уроки літературного читання у початкових класах // Початкова освіта, 2001. – №37. 13.Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори.: У 2-х т.-К.,1983. –Т.1
Іду дорогою знань і веду за собою своїх учнів – найдорожчий скарб мого життя. Переймаюся їхньою долею і вірю, що живу на цій благословенній землі недаремно. О.Ратушняк
Схожі презентації
Категорії