X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Експериментальна програма „Використання системи М.Монтессорі в умовах надання сучасної дошкільної освіти”

Завантажити презентацію

Експериментальна програма „Використання системи М.Монтессорі в умовах надання сучасної дошкільної освіти”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Навчально –виховний комплекс “Святошинська гімназія” Експериментальна програма „Використання системи М.Монтессорі в умовах сучасної дошкільної освіти”

Слайд 2

Критерії дослідження

Слайд 3

1 експериментальна група – 30 дошкільників (2004-2006) 2 експериментальна група – 45 дошкільників (2005-2007) 3 експериментальна група – 15 дошкільників (2007-2009) 4 контрольна група – 15 дошкільників (2008-2009)

Слайд 4

Основні завдання: 1.Організувати наукове, програмно – методичне, кадрове та інформаційне забезпечення навчально – виховного процесу Педагогічним колективом дитячого садка опановано педагогічну систему М.Монтессорі шляхом участі у різних формах методичної роботи: обговорення на виробничих нарадах; виступи на педагогічних радах; навчання вихователів у системі щомісячних психолого-педагогічних і науково-практичних семінарів; робота у методичному об’єднанні вихователів Монтессорі; надання індивідуальних та групових консультацій.

Слайд 5

Якісний склад педагогів дитячого садка:

Слайд 6

2. Розробити програму навчання педагогів в Українському освітньому Монтессорі - центрі Здано залік „Основи філософії та педагогіки Марії Монтессорі” в Українському освітньому Монтессорі – центрі (листопад, 2004 р.). Залучено педагогів до співпраці в семінарі з питань Монтессорі педагогіки за участю педагогів від італійського Монтессорі – товариства (жовтень, 2006). Презентація досвіду роботи на Ювілейній конференції з нагоди святкування 100-річчя методу Монтессорі в світовій педагогічній практиці та 15-річчя проекту „Відродження гуманістичної педагогічної системи Марії Монтессорі в Україні”(листопад, 2007 р.). Практичні заняття з курсу „Навички практичного життя”, „Керівництво класом” (жовтень, 2004 р.).

Слайд 7

3. Здійснювати навчально – виховний процес у дошкільних групах на основі філософських принципів Марії Монтессорі можливість розвиватися та навчатися у відповідності зі своїми внутрішніми потребами і можливостями підготовка дитини до реального життя вміння користуватися свободою, чітко знати її межі завдяки правилам. *вчитися робити свій вибір, поважати і берегти роботу.

Слайд 8

Експериментальні дослідження розвитку пізнавальної активності дітей засвідчують, що: до середини старшого дошкільного віку в багатьох дітей допитливість значно знижується; зменшується і кількість запитань пізнавального характеру дитини до дорослого; спостерігається залежність пізнавальної активності дітей від її стимулювання та від характеру спілкування дитини з тими, хто поруч. Діаграма «Динаміка розвитку пізнавальної активності дошкільників»

Слайд 9

Діаграма „Розвиток пізнавальної активності” вересень 2008 року квітень 2009 року

Слайд 10

Результати наших досліджень підтвердили, що спеціально створене навчальне середовище: розвиває пізнавальний інтерес до предметів та явищ навколишнього світу, до навчання математиці, читанню, письму; формує уявлення про взаємозв’язки та взаємодію всього в світі; виховує наполегливість у виконанні пізнавальних завдань, самостійність у виборі шляхів досягнення результату.

Слайд 11

5. Розвивати природні нахили та здібності дітей, використовуючи систему М. Монтессорі в сучасному дошкільному закладі Створивши середовище і перейшовши на роль помічника і спостерігача, педагог віддає всю активність дитині. Саме це і є найголовнішою умовою вільної роботи дитини, розвитку природних нахилів та здібностей.

Слайд 12

6. Розробити та апробувати навчально-виховну програму, яка відповідала б вимогам сучасної дошкільної освіти та навчальним планам Монтессорі – програми для дітей 3-6 років. Розробляючи програму, ми прагнули, щоб: зміст програмових завдань відповідав віковим можливостям дітей; у кожному програмовому завданні була присутня певна міра складності, яка мобілізує дитину на пошукові дії, визначає зону найближчого розвитку; кожне програмове завдання містило можливості здійснювати самоперевірку, вносити корективи у результати своєї діяльності; гарантувати дозовану у відповідності з індивідуальним досвідом дошкільника та ситуативними труднощами допомогу; забезпечити кожній дитині оптимальний темп діяльності при розв’язанні навчальних завдань; надати можливість педагогу, на основі щоденних спостережень за дітьми, самостійно визначати зміст програмових завдань.

Слайд 13

Про активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу свідчить 166 інноваційних розробок індивідуальних і підгрупових презентацій.

Слайд 14

Самостійна діяльність “Діти працюють самостійно і за допомогою цього навчаються активної дисципліни та набувають незалежності у повсякденному житті. Так само, щоденно вирішуючи життєві завдання, вони забезпечують власний інтелектуальний розвиток.” М.Монтессорі

Слайд 15

Наші спостереження підтверджують думку науковців про те, що рівень самостійності підвищується з віком дитини. Виявлено, що поступово зменшується роль дорослого, а ініціатива і незалежність дошкільника зростає. Діаграма «Динаміка розвитку самостійності дошкільників»

Слайд 16

Діаграма „Розвиток самостійності у дітей” у вересні 2008 року у квітні 2009 року

Слайд 17

Встановлено, що куточки для розвитку у дітей навичок соціальних контактів в кожній дошкільній групі створюють оптимальні умови для формування соціальної компетентності: засвоєння норм і правил суспільного життя, соціальних ролей, зразків моральної поведінки. Діаграма «Динаміка розвитку навичок соціальних контактів дошкільників»

Слайд 18

Діаграма „Розвиток навичок соціальних контактів” у вересні 2008 року у квітні 2009 року

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка