X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ділова гра як засіб активізації розвитку діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей

Завантажити презентацію

Ділова гра як засіб активізації розвитку діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Відділ освіти Слов'янської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Ділова гра як засіб активізації розвитку діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей 2012-1213н.р.

Слайд 2

Ділова гра – це модель процесу ухвалення рішень у реальному випадку з чітко виявленою структурою

Слайд 3

Технологія ділової гри представлена етапами: Етап підготовки Етап проведення Етап аналізу та узагальнення Прогнозовані результати

Слайд 4

Етап підготовки розроблення гри: написання сценарію; укладання плану ділової гри; загальний опис гри; зміст інструктажу; підготовка матеріального забезпечення; вхід у гру: постановка проблеми, цілий; умови, інструктування; обговорення регламенту, правил; розподіл ролей; об'єднання у групи; консультування.

Слайд 5

Етап проведення групова робота над завданням: робота із джерелами; тренінг; мозковий штурм; робота з агротехніком; між групова дискусія: виступи груп; захист результатів; розроблення та аналіз дотримання правил дискусії; робота експертів.

Слайд 6

висновки з гри; аналіз, рефлексія; оцінювання роботи та само оцінювання; висновки і узагальнення; рекомендації. Етап аналізу та узагальнення

Слайд 7

Прогнозові результати розвиток суб'єктивності школяра, процесів саморегулювання та управління власною навчальною діяльністю

Слайд 8

Слайд 9

Ділову гру можна організувати з питань:

Слайд 10

Дидактичні умови для реалізації ділової гри: Бачити професійну ситуацію як ціле, вміти аналізувати складові частини об'єкта діяльності і умови його функціонування; Виділити з цієї ситуації предмет дій, ціль, засоби й очікуванні результати перетворення ситуації; Формувати й ставити завдання, виділяти систему дій, які забезпечують досягнення цілі в даних умовах; Будувати модель діяльності по перетворенню умов поставленого завдання, підбору недостатньої інформації, зміни умови функціонування об'єкта або його властивостей; Здійснювати дії по розв'язку завдання; Проводити оцінку і узагальнення отриманих результатів, доведення вірності розв'язків.

Слайд 11

Ділова гра як реалізація наступних педагогічних функцій: Формування у учнів цілісної уяви про професійну діяльність в динаміці; Набуття як предметно – професійного, так і соціального досвіду, в тому числі прийняття індивідуальних і спільних рішень, розвиток професійного, теоретичного і практичного мислення; Формування пізнавальної мотивації, забезпечення умов появи професійної мотивації.

Слайд 12

Основна ідея ділової гри в тому, щоб створити виробничу ситуацію, в якій учень, поставивши себе на місце людини того чи іншого фаху, відчує значення математичних знань у виробничій праці, самостійно оволодіє необхідним практичним матеріалом, застосує отриманні знання на практиці.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка