Усна робота на уроках математики як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Макіївська загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів №98 Усна робота на уроках математики як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів Роботу виконала вчитель математики Дегтярьова к.І.
Те, що я чую, я забуваю. Те, що бачу, я пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я розумію. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
«Про що думали і що робили учні під час опитування товариша» слідкували за відповіддю 14,8%; думали, що вони будуть відповідати, якщо їх спитають 19,4%; думали про предмет 9,3% думали про різне, але не про предмет 53,8%; займалися сторонніми справами 2,7%.
Усні вправи (фронтальні) активізують розумову діяльність учнів, Розвивають увагу, спостережливість, пам'ять, мову, швидкість реакції, підвищують інтерес до вивчаємого матеріалу.
5 клас, математика. Тема «Звичайні дроби» Знайти від 24; 42; 120. Знайти від 15; 60; 120. Знайти від 18; 27; 60. Прочитати правильні дроби Прочитати неправильні дроби Відповідь аргументувати. Порівняти дроби Відповідь аргументувати.
5 клас, математика. Тема «Периметр прямокутника та квадрата» Дано прямокутник зі сторонами 2 і 5 дм. Знайти периметр прямокутника. Подати відповідь в см . Як зміниться периметр прямокутника, якщо його довжину збільшити на 2 дм? Як зміниться периметр прямокутника, якщо його меншу сторону збільшити у три рази?
11 клас, математика. Тема «Показникова функція» Які з записаних функцій є показниковими? у=2х, у=х2; у=(-3)х; у=х; у=πх; у=(з-х)2; у=3-х. Які з функцій зростають, а які спадають? у=2х; у=(-3)х; у=πх; у= 0,5х 3. Як розташовуються графіки показникових функцій відносно один одного? Роздивиться випадки x>0, x
11 клас, математика. Тема «Первісна» Назвіть одну з функцій, похідна якої дорівнює: 3х; сosx; 5; 0; х+1; -1,2. Дано квадратичні функції: 10+х2; х2+ Яку спільну властивість вони мають?
Схожі презентації
Категорії