Диференційоване навчання в контексті впровадження курсів за вибором з хімії у шкільну практику
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
2011 рік Олійник Т.А., учитель хімії, спеціаліст вищої категорії, Учитель-методист Брилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Цюрупинського р-ну, Херсонської обл.
Три основні змістові блоки: Співвідношення обсягу навчального часу за зазначеними блоками становить (у %) 50:30:20.
Орієнтовні типи елективів з хімії: елективи для поглибленого вивчення окремих розділів шкільного курсу хімії; елективи, присвячені вивченню методів пізнання природи; елективи, що знайомлять з методами застосування знань на практиці, у побуті, у сучасній техніці й виробництві; елективи, присвячені історії хімії; міжпредметні елективні курси, метою яких є інтеграція знань учнів про природу і суспільство; елективні інтегративні курси для загальнокультурного розвитку учнів, наприклад, “Етика стосунків у колективі” і т. д.
Програми факультативів та курсів за вибором з хімії рекомендовані міністерством: «Основи експериментальної хімії», авт. Прибора H.A.; «Хімія для детективів», авт. Шапошнікова І.М., Прибора H.A.; «Хімія в криміналістиці», авт. Шапошнікова І.М.; «Вода та сучасні методи її очищення», авт. Забава Л.К., Габріелян A.A.; «Хімія і здоров’я. 9 клас», авт. Карагаєва М.В.; «Абетка самоосвіти школяра з хімії. 7 клас», авт. Коростіль Л.А.
Учителями шкіл Херсона та області створено ряд програм елективних курсів та факультативів для допрофільної підготовки та профільного вивчення хімії. «Цікава хімія» (5-7 класи); «Хімія у побуті» (8-9 класи); «Хімічні перетворення» (8-9 класи); «Хімічні перетворення»(8-9 класи); «Основи загальної хімії» (9 клас); «Хімічні професії, які потрібні суспільству» (9 і 11 класи); «Основи хімії»(10 клас); «Хімія навколишнього середовища» (10 клас); «Путівник з хімії»(10 клас); «Біонеорганічна хімія» (10 клас); «Хімія. Здоров’я. Медицина» (10 клас); «Хімія в задачах» (7-11 класи).
Алгоритм створення програми курсу за вибором Проаналізувати зміст навчального предмета в межах обраного профілю. Визначити, чим зміст курсу буде відрізнятися від базового або профільного. Визначити тему, зміст, цілі та функції запропонованого курсу. Зміст програми поділити на блоки, розділи, теми і дати до них погодинну розбивку. З’ясувати можливість матеріально-технічного і методичного забезпечення вивчення пропонованого курсу. Вказати список літератури для вчителів та учнів. Зазначити основні види діяльності учнів, особливо для практикумів, лабораторних дослідів, експериментів. Визначити, які освітні продукти мають бути створені учнями як результат опанування курсу Визначити критерії оцінювання знань з програми курсу u
Схожі презентації
Категорії