Атестація педагогічних працівників
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Атестація — це комплексне оцінювання професійної діяльності викладача, визначення його відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації.
Наявність відповідної фахової педагогічної освіти. Володіння державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків, відповідно до Конституції України ( ст.10). Обов’язкове навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників раз на 5 років.
Оцінювання діяльності педагогічного працівника І. Під час атестації звертати увагу на: 1. Рівень теоретичної, методичної та професійної компетентності. 2. Глибину і якість навчальних досягнень студентів. 3. Використання оптимальних форм і методів на заняттях та в позааудиторній роботі. 4. Методичну активність педагогів (запровадження інноваційних технологій у навчальну та виховну роботу, методичні ідеї, знахідки тощо).
5. Керівництво науковою роботою студентів. 6. Підготовку переможців і призерів олімпіад. 7. Впровадження передового педагогічного досвіду. 8. Участь у роботі методичних об'єднань. 9. Роботу викладача як куратора навчальної групи. 10. Оснащення педагогічного процесу (кабінет, якість дидактичного матеріалу).
ІІ. Викладач, що атестується, повинен підготувати: Плани: занять, гуртка, кабінету,самоосвіти. Дидактичний матеріал, яким користується. Матеріали роботи куратора: плани виховної роботи; психолого-педагогічні спостереження; розробки виховних заходів; протоколи батьківських зборів. Кабінет.
ІІІ. Під час оцінювання діяльності викладача слід врахувати його участь у громадському житті колективу Рівень професійної діяльності педагога за оцінкою адміністрації технікуму. Професійна діяльність педагога на рівні методичних об'єднань. Рівень професійної діяльності в технікумі, визначений його колегами. Рівень професійної діяльності педагога в оцінці студентів. Рівень професійної діяльності педагога в оцінці батьків студентів.
Для проходження атестації викладач подає в атестаційну комісію електронне або паперове “Портфоліо досвіду викладача”
“Портфоліо досвіду” містить наступні розділи: П.І.Б. викладача рік народження освіта категорія підвищення кваліфікації атестація досвід (ким і коли вивчався) проблеми, над розв’язанням яких працює викладач (участь у роботі над проблемою закладу освіти)
проведення відкритих занять участь у методичних об’єднаннях участь у психолого-педагогічних семінарах участь у методичних тижнях та тижнях циклової комісії виступи над педраді виступи на методичних нарадах та інших зборах відкриті виховні заходи, вечори участь у педагогічних читаннях участь у конференціях
підсумки участі студентів в конкурсах, олімпіадах власні методичні розробки, апробовані та схвалені науково-методичними установами статті у виданнях ВАК, збірках матеріалів науково-методичних конференцій публікації в періодичних виданнях інші види діяльності
Для проходження атестації на присвоєння і підтвердження II категорії викладач подає в атестаційну комісію з дисципліни один із перелічених матеріалів: розробки трьох занять, позааудиторних заходів із використанням форм і методів активного навчання; опис трьох форм і методів активного навчання, найбільш застосовуваних у досвіді його роботи.
Для проходження атестації на присвоєння і підтвердження І категорії викладач подає в атестаційну комісію з дисципліни один із перелічених матеріалів: варіант індивідуальної програми навчання студента з однієї із тем курсу для обдарованих або неуспішних у навчанні студентів; опис елементів передового педагогічного досвіду і новаторського досвіду (форми, методи), які він використовує у своїй роботі.
Для проходження атестації на присвоєння і підтвердження вищої категорії викладач подає в атестаційну комісію з дисципліни один із перелічених матеріалів: авторську програму навчання з дисципліни; публікацію в науково-методичному журналі; збірник дидактичних матеріалів або інший навчальний посібник (власний); розробки занять, пов'язаних з освоєнням нового змісту і нових технологій навчання.
Для проходження атестації на присвоєння і підтвердження педагогічного завдання викладач подає в атестаційну комісію з дисципліни один із перелічених матеріалів: авторську програму навчання з дисципліни; публікацію в науково-методичному журналі; збірник дидактичних матеріалів або інший навчальний посібник (власний); розробки занять, пов'язаних з освоєнням нового змісту і нових технологій навчання; автореферат — опис власного досвіду роботи.
Схожі презентації
Категорії