місто Рим
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ДОПОВНИТИ РЕЧЕННЯ: 1. «Вічне місто» було засноване в … 2. За легендою засновником Риму вважається … 3. Реформу календаря в Римі здійснив … 4. Храми богів здіймалися на одному з 7-ми пагорбів, а саме на … , а палаци знаті будувались на … 5. Місце, що знаходилось між пагорбами , - це … або … 6. Нащадки перших поселенців називалися … , а приїжджих людей називали … 7. Будівництво Колізею було розпочато за часи імператора … 8. На честь імператора Траяна в Римі було споруджено …
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ Після цього уроку ви зможете: - описувати визначні пам’ятки архітектури Риму; - порівнювати повсякденне життя патриціїв та плебсу, розваги греків та римлян; - висловлювати власне ставлення до звичаїв, традицій, виховання дітей.
ПЛАН УРОКУ: Життя столиці. 2. Побут римських громадян, їхні звичаї та традиції. 3. Римська сім’я та виховання дітей.
ПРАЦЮЄМО В ГРУПАХ! Завдання. За допомогою карти атласу та підручника (с. 242-243) підготувати коротку розповідь (на 2-3 хв.) від імені екскурсовода про одну з забудов Риму.
БЛІЦ – ОПИТУВАННЯ: 1.Де багато часу проводили багаті та прості вільні громадяни Риму? 2.Скільки таких місць налічувалося в Римі?
ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ! Розкішна вілла, багатоповерхові інсули, часті пожежі, бенкети, вимагали «Хліба і видовищ!», атріум з басейном, жаровні для приготування їжі, блюда з семи страв. Побут римських багатіїв Побут римської бідноти
РЕФЛЕКСІЯ Продовжіть речення методом «Уявний мікрофон» «Мені було цікаво…»; «Я вчився (вчилася)…»; «Я для себе зрозумів(ла) …»
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Опрацювати §-47 підручника, відповісти на запитання. 2. Написати невеликий твір «Я – мешканець Риму». Уявити себе представником одніє з груп населення і описати один день життя в Римі.
Схожі презентації
Категорії