X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВІРШІ - ДІАЛОГИ

Завантажити презентацію

ВІРШІ - ДІАЛОГИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Читання 2 клас Презентацію підготувала вчитель Врадіївської ЗОШ №3 Додончо Ольга Іванівна

Слайд 2

1. Організація класу Дзвоник вже сигнал нам дав: Працювати час настав. Тож і ви часу не гайте, Працювати починайте. Вправа “сходинки”.

Слайд 3

2.Повідомлення теми і мети Пригадайте, які жанри літератури ви знаєте? Кожен з вас протягом дня спілкується з багатьма людьми: однокласниками, друзями, батьками, учителями. Пригадайте, як називається розмова, бесіда між двома людьми? Поети не змогли залишити діалоги без уваги, тому написали цікаві вірші — діалоги.

Слайд 4

3. М. Підгірянка “Розмова про сонце” - Між ким ведеться діалог? - Які за інтонацією слова дитини ? - Чому вірш має таку назву ? - Назвіть пестливі слова, які вжиті у вірші.

Слайд 5

4.Мовна розминка загадка Від краю до краю Мене всі чекають. Груш і яблук натрусив, Скуштувати попросив. Знявсь угору: "Шу-шу-шу! — Як з'їсте — ще потрушу!"

Слайд 6

5. Т. Коломієць “Вітрисько” - Чи сподобався вам вірш? - Чому він має таку назву? - Назвіть дійових осіб вірша.

Слайд 7

6. Словникова робота Угамуйся — Тин — Покурівся — заспокойся, втихомирся. паркан, огорожа. пішов, піднявши куряву, пил.

Слайд 8

7. Вибіркове читання Прочитайте, що запитував господар у вітриська. Що він відповів? Прочитайте, як господар свариться на вітер. З якою інтонацією треба читати ці слова? Чому вітрисько покурівся за село? Розвиток зв'язного мовлення Складіть розмову між вітриськом і господарем, але таку, щоб людина дякувала вітру.

Слайд 9

8. В. Лучук “Жолудь” -- Між ким ведеться розмова? -- Який із співрозмовників вам сподобався більше? Чому? -- Чи знаєте ви загадку про жолудь?

Слайд 10

Стоїть у лісі дід кремезний, Гойдає сотеньку внучат, Як на вітрах осінніх змерзнуть Стрибають дідові з плеча. Дуб і жолуді 9. Мовна розминка. Відгадування загадки

Слайд 11

10. Читання вірша учнями хором («дощик») Що діти хочуть знайти в лісі? Навіщо потрібен жолудь? Хто зів'є гніздо на дубі? Вправи на правильне інтонування речень Прочитайте питальні речення. Скільки їх у вірші? Прочитайте всі окличні речення.

Слайд 12

11.Розвиток зв'язного мовлення Що означають три крапки в кінці вірша? Продовжіть діалог із сусідом по парті.

Слайд 13

-Одуде, одуде, А де дім твій буде? -У саду на дубі Буде, дітки, любі!

Слайд 14

13. Мовна розминка(загадка) Мене просять, дожидають, Наче гостя, виглядають. А з´явлюсь я – лякаються І у захисток ховаються.

Слайд 15

14. Є. Гуцало “ Без дороги ходить дощ ”. Гра “ рибка ”. -- Між ким відбувається розмова? -- Знайдіть і прочитайте питальні речення з відповідною інтонацією. -- Чому дощ ходить скрізь? -- Чи серйозними були відповіді? Що в них жартівливого? Гра “ Хто краще?” (в парах).

Слайд 16

15. П. Ребра “ Суперечка” Гра “ бджілка” __ Назвіть дійових осіб вірша. __ Про що сперечались ведмідь і сова? __ З якою інтонацією слід читати слова ведмедя? __ А сови? __ Хто зі співрозмовників правий? Розігрування сцени.

Слайд 17

16. Фізкультхвилинка Бджілки крильця розправляють, Їх до сонця підіймають. Потім можна політати І медку ще позбирати. На галявину злетілись, Та нектаром поживились, Потім знову полетіли, І у сотки залетіли.

Слайд 18

Додончо Ольга Іванівна, с. Врадіївка, ЗОШ №3 Фізхвилинка “Бджілка”

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

17. Завдання від Незнайки Лькаял, икбиук, никурдіпч, отол, м’икчя, камаинш.

Слайд 36

Знайдіть зайве Лялька, кубики, підручник, лото, м’ячик, машинка.

Слайд 37

19. Гра “ мікрофон” -- Чи є у вас вдома іграшки? -- Розкажіть про свою улюблену іграшку, не називаючи її, а ми відгадаємо.

Слайд 38

20. Розповідь учителя __ Дуже давно іграшок - таких, як зараз, — не було. Їх робили власноруч — з дерева, з глини, з тканини, з соломи.

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Слайд 46

Слайд 47

Слайд 48

21. А. Костецький “ Іграшка” 4.Читання вірша вчителем. — Між ким відбувається розмова? Чому ви так вважаєте? 5.Читання вірша учнями. Гра «Дощик». З якою інтонацією слід читати запитання, а з якою — відповіді? Чи ви погоджуєтесь із відповіддю автора? 6.Читання вірша за особами. Чи доводилося вам робити власноруч іграшки? Розкажіть. Хто є автором вірша? Які твори Анатолія Костецького ми вже читали? («Батьківщина», «Все починається з мами», «Проста арифметика») Поет видав 30 книжок для дітей, удостоєний літературної премії імені Лесі Українки.

Слайд 49

Про письменника Анатолій Костецький (1948—2005)

Слайд 50

Анатолій Костецький — відомий український письменник. Народився 6 грудня 1948 року в Києві у родині вчителів. Про своє дитинство розповідає з гумором: «Дитинство було важким: класний керівник — тато. Нормальні діти відпочивали після школи, а мене вчили і в школі, і вдома...» Після закінчення середньої школи навчався в технікумі радіоелектроники, згодом закінчив факультет кібернетики Київського університету ім. Т. Г. Шевченка. Дебютував у літературі збіркою віршів для дітей «Джміль про сонечко гуде», за якою вийшло друком ще багато поезій, казок, оповідань і повістей. За повість «Мінімакс — кишеньковий дракон» письменникові було присуджено премію імені Миколи Трублаїні (1986). Крім написання власних книжок, А. Костецький багато перекладав з англійської, німецької та кількох слов’янських мов. У 80-х роках А. Костецький викладав у Національному університеті ім. Т. Шевченка. Він автор фундаментальних статей з питань мовознавства, а також теорії, історії та критики дитячої літератури.

Слайд 51

22. С. Воскрекасенко “ Внучка” Гра «Мікрофон». Як ви думаєте, зважаючи на заголовок, між ким відбуватиметься діалог? Самостійне читання вірша учнями.(гра “рибка”) Про що бабуся запитала внучку? Як вона до неї звертається? Про що це свідчить? Як внучка відповіла бабусі? З якою інтонацією? Чи погоджуєтесь ви із відповіддю внучки? Читання вірша за особами. Знайдіть слова, які звучать і пишуться однаково. Поясніть їх значення у кожному із словосполучень. Гра «Хто краще? (в парах) Конкурсне читання вірша за особами.

Слайд 52

24. Рефлексія __ Що таке вірші-діалоги? __ Хто цікавився, куди йде сонце спати? __ Хто завдав шкоди у саду? __ Між якими звірами виникла суперечка?

Слайд 53

25. Домашнє завдання 1.Відповідати на запитання (С. 32). 2.Виразно читати вірші-діалоги (С. 27-32) 3.Розпитати у своїх бабусь, дідусів, якими іграшками вони грались.

Слайд 54

26. Добери риму Мати - Гору – Веселі – Шкоду – спати комору постелі городу

Слайд 55

Мить – Ноги – Сова – Внучка – жить дороги бува білоручка

Слайд 56

Хід уроку Орг. класу. Повідомлення теми і мети. Читання і робота над віршем “ Розмова про сонце”. Загадка. Читання та робота над віршем “ Вітрисько”. Розвиток зв. Мовлення. Читання дитиною вірша“Жолудь”(запит.) Загадка. “Жолудь” – 2 слайда Скоромовка. Загадка. “Без дороги ходить дощ” – читання “рибка” робота над віршем.

Слайд 57

“ Суперечка” – читання “бджілка”, робота над віршем. Фізкультхвилинка. Завдання від Незнайки. Мікрофон. Розповідь учителя про іграшки. Читання вчителем “іграшка”. Робота над віршем. Розповідь про поета А. Костецького. Робота над віршем “ Внучка”. Підсумок. Д/ з. Робота з римами.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова