X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея

Завантажити презентацію

Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Поетизація образу природи у вірші, його ідея

Слайд 2

ДЖОН КІТС – АНГЛІЙСЬКИЙ ПИСЬМЕННИК (1795-1821) Природа — вічний зразок мистецтва, а найвизначніший та найблагородніший предмет у природі — людина. В. Бєлінський

Слайд 3

ЗАПИС У ЗОШИТИ 1795р. – народився в Лондоні Джон Кітс; 1804 р.- в результаті нещасного випадку загинув батько Кітса; 1803 р. - Джон поступив вчитися в приватну закриту школу преподобного Джона Кларка; Березні 1810р. - від туберкульозу померла мати Кітса; у 1817 р. – опублікована перша збірка його поезій;

Слайд 4

1820р. – поет поїхав до Італії на лікування; 1820р. – в Римі помер Джон Кітс

Слайд 5

Теорія літератури Вірш – 1) Рядок віршованого твору ,що характеризується ритміко-інтонаційною завершеністю, яка спричиняє обов'язкове відокремлення від іншого рядка кінцевою паузою; 2) Цілісний текст – віршований твір; 3) Антонім поняття проза, синонім поняття поезія.

Слайд 6

Характерні ознаки вірша: Вираження людських почуттів, настроїв, думок Невеликий або середній обсяг Єдність і неподільність змісту Особлива організація (рядків, пауз) Ритм (за рахунок чергування, упорядкованого руху складів, суголосся звуків

Слайд 7

Пейзаж – опис природи будь-якого незамкненого простору зовнішнього світу; види пейзажу різноманітні за змістом і призначенням у творі

Слайд 8

Вірш Джона Кітса “ Про коника та цвіркуна”

Слайд 9

БЕСІДА 1. Про що йдеться в цьому вірші? 2. Назвіть пори року, зображені у творі. Доведіть це цитатами з тексту. 3. Які картини поставали перед вами в процесі читання твору? 4. Які переживання, думки, почуття втілено в пейзажних замальовках Дж. Кітса? 5. Чиї голоси пронизують картини природи, створені поетом? 6. Як ви думаєте, чому саме цих «персонажів»о брав письменник для своїх пейзажів? 7. Які настрої викликали у вас картини природи, змальовані Дж. Кітсом у вірші? До яких роздумів вони вас спонукали?

Слайд 10

ІІ частини вірша Літо Зима Поміркуйте та знайдіть у кожній частині рядки, у яких виражено головну думку твору.

Слайд 11

Творче завдання   Опишіть картину літнього (зимового, весняного, осіннього) дня (ранку, вечора)

Слайд 12

Художні засоби змалювання краси природи епітети метафори Антитеза

Слайд 13

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, поезія землі не вмре Антитеза – образ літа та зими

Слайд 14

Прийом “Мікрофон” Поезія для мене — це (що?) ... . Поетичні твори ми читаємо для того, щоб (з якою метою?) ... . У віршах ми знаходимо (що?) ... .

Слайд 15

Висновки У цьому сонеті кітс Виразно передав своє світле Сприйняття руху життя та красу природи

Слайд 16

Домашнє завдання 1. Виразне читання та аналіз сонета “ Про Коника та цвіркуна ” 2. Написати міні-твір “ Чим мене захопив сонет Джона Кітса? “

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література