Узагальнення і систематизація знань з теми “Прикметник”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
узагальнити знання учнів про прикметник; розвивати зв’язне мовлення та творчі здібності учнів; виховувати чуйність, доброзичливе ставлення до пташок.
Вставити, де потрібно Ь. Визначити відмінок. І варіант ІІ варіант Син…ого Порожн…ого Холодн…ого зимов…ого Вечірн…ому давн…ому Син…ої порожн…ою
Синього (Р.в.) Порожнього (Р.в.) Холодного (Р.в.) Зимового (Р.в.) Вечірньому (Д.в.) Давньому (Д.в.) Синьої (Р.в.) Порожньою (О.в.)
1. Із дужок дібрати влучні прикметники, визначити їх відмінок. Іду і милуюсь красою… лісу. Скрізь лежить глибокий сніг. Мовчки дрімає … дуб. Стоїть у задумі … берізка. Святково погойдує пишним гіллям … ялинка. (Зимовий, чарівний; могутній, коренастий; ніжна, тендітна, струнка, білокора; зелена, красива, розкішна) 2. Поширити речення прикметниками, визначити відмінок. Особливо красиві (...) ялини в (...) вбранні. (...) дуби стережуть вхід до цієї (...) країни. Гарно в (...) лісі. Дерева стоять в (...) інеї. Усі засипані (...) снігом
1 група. Робота з деформованим текстом. 2 група. Робота з деформованим реченням. 3 група. Скласти розповідь за малюнком. 4 група. Скласти текст – міркування “Птахи – наші друзі”. 5 група. Скласти діалог “Розмова двох пташок”.
Схожі презентації
Категорії