X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Узагальнення і систематизація знань про текстовий редактор MS Word

Завантажити презентацію

Узагальнення і систематизація знань про текстовий редактор MS Word

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок -ділова гра Узагальнення і систематизація знань з теми «Текстовий редактор MS WORD».

Слайд 2

Мета: систематизувати і узагальнити знання учнів за даною темою; розвивати практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації; виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя .

Слайд 3

™ ∞ µ ự ₣ ∞ € fi ự ☺ ∞ ™ ₣ € ự ☺ fi µ ¥ ‡ ∏ Þ Û į θ ∞ т ч с и ь р м к у є ф я н п д в л й г з а

Слайд 4

Критерії оцінювання практичної роботи Малюнок – розмір, масштаб, колірне рішення, рамка, розміщення на сторінці (2 бали); Фігурний текст – вид шрифту, формат тексту, спеціальні ефекти: тінь, нахил, поворот, розміщення на сторінці (2 бали); Автофігури – вставка, заливка, об'єм (2 бали);

Слайд 5

ЕМБЛЕМА (від грец. emblema - рельєфна прикраса), умовне або символічне зображення якого-небудь поняття, ідеї, на відміну від символу не втілює вмісту поняття, лише вказує на нього. Інколи під емблемою розуміють символічно-навчальну картинку з коротким девізом і детальнішим роз'яснювальним текстом, часто віршованим

Слайд 6

Вимоги до емблеми якість і оригінальність візуального оформлення емблеми; естетична цінність; повинна відображати як туристичну, так і віртуальну сторони нашого життя; простота використовування і легкість сприйняття.

Слайд 7

Слайд 8

Візитки можуть відрізнятися за формою та кольором, але звичайно містять однакову інформацію. Вusiness card - в дослівному перекладі означає "ділова картка". Візитки є обов'язковим атрибутом співробітників фірми, які за родом своєї роботи контактують з клієнтами або представниками інших підприємств Розвинена індустрія виробництва візитних карток і їх доступність привела до того, що в деяких країнах їх наявність при ділових контактах стала не тільки бажаною, але і обов'язковою умовою. Наприклад, якщо в Росії або у Франції до відсутності візитки при веденні переговорів партнер віднесеться поблажливо і просто запише інформацію на листі паперу, то в Японії бізнесмен, що вибачається, що у нього кінчилися візитки, повністю себе компрометує. Співбесідник сприйме це або як несерйозність людини, або, що ще гірше, як неповага до себе.

Слайд 9

Вимоги до візитки якість і оригінальність візуального оформлення візитки; естетична цінність; повинна відображати послуги, що надаються, назву фірми; повинна мати повну адресу і контактні телефони.

Слайд 10

Слайд 11

запам’ятав використав навчився зрозумів дізнався пригадав удосконалив

Слайд 12

Повторити §6 Підготувати кросворд з теми текстовий редактор.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика