Систематизація і узагальнення знань з теми “ Відношення і пропорції
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок математики в 6 класі по темі : “ Систематизація і узагальнення знань з теми “ Відношення і пропорції ”. ” Вчитель математики Ладанської гімназії Прилуцької райдержадміністрації Чернігівської області
1. ЧАСТКУ ЧИСЕЛ 8 І 15 ІНАКШЕ НАЗИВАЮТЬ…………. 2. ВІДНОШЕННЯ 1,3 : 4,12 МОЖНА ЗАМІНИТИ ВІДНОШЕННЯМ 3. РІВНІСТЬ ДВОХ ВІДНОШЕНЬ НАЗИВАЄТЬСЯ…………. 4. ЗАПИШІТЬ ПРОПОРЦІЇ, У ЯКИХ КРАЙНІ ЧЛЕНИ 2 І 9, А СЕРЕДНІ 3 І 6. 5. ЯКЩО Х: 21 = 5:7, ТО Х = ……….. 6. ПЕРЕВІРТЕ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРОПОРЦІЇ: 2:5 = 7:15
Відповіді: 1. …….ВІДНОШЕННЯМ. 2. 130:412. 3. 2:3=6:9; 9:3=6:2; 9:6=3:2; 2:6=3:9. 4. ……ПРОПОРЦІЄЮ 5. х=21 5 : 7 =15. 6. 2 15 ≠ 5 7; пропорція неправильна.
ТЕМА:ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ.УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ. МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ І СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ВІДНОШЕННЯ,ПРОПОРЦІЮ,ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ. РОЗВИВАТИ ТВОРЧУ ТА РОЗУМОВУ АКТИВНІСТЬ, УВАГУ, ПАМ’ЯТЬ. ВИХОВУВАТИ В УЧНІВ УПЕВНЕНІСТЬ У СВОЇХ СИЛАХ, ТВОРЧИЙ ІНТЕРЕС.
СХОДИНКИ ДО ДЕРЕВА ЗНАНЬ ПЕРША СХОДИНКА ЧИ МОЖНА З ДАНИХ ЧИСЕЛ СКЛАСТИ ПРОПОРЦІЇ? 2;3;4;6. 3;4;7;8.
ДРУГА СХОДИНКА. ПЕРЕВІРИТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРОПОРЦІЇ. 12:3 =60:20; 11,2:0,7=12,8:0,8. 18:9=80:4; 15,3:0,9=18,7:1,1.
ЧЕТВЕРТА СХОДИНКА. РОЗВ’ЯЖІТЬ ЗАДАЧУ: ВАРТІСТЬ ТОВАРУ 150 ГРН. ПІСЛЯ ПОДОРОЖЧАННЯ ВІН СТАВ КОШТУВАТИ 180 ГРН. НА СКІЛЬКИ ВІДСОТКІВ ЗБІЛЬШИЛАСЯ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ? ЯКИЙ ВІДСОТОК СТАНОВИТЬ ПОЧАТКОВА ВАРТІСТЬ ВІД ВАРТОСТІ ПІСЛЯ ПОДОРОЖЧАННЯ?
П’ЯТА СХОДИНКА. ЗАДАЧА: З 200 кг КАРТОПЛІ ОТРИМАЛИ 36 кг КРОХМАЛЮ. СКІЛЬКИ КРОХМАЛЮ ОТРИМАЮТЬ З 375 КГ КАРТОПЛІ? СКІЛЬКИ ТРЕБА КАРТОПЛІ, ЩОБ ОТРИМАТИ 45 КГ КРОХМАЛЮ?
ХТО Ж ПЕРШИМ ПІДІЙДЕ ДО ЯЛИНКИ? ДЛЯ ЦЬОГО ТРЕБА РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧУ: ВІДСТАНЬ НА КАРТІ МІЖ ДВОМА МІСТАМИ 23 см. ЯКА ВІДСТАНЬ МІЖ НИМИ НА МІСЦЕВОСТІ, ЯКЩО МАСШТАБ КАРТИ 1:2000000 ?
Схожі презентації
Категорії