Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити? що зробити? Використання неозначеної форми дієслів у складанні порад
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити? що зробити? Соколова Надія Ігорівна
Вправа 190 с. 80 Допоможіть скласти поради, вставляючи дієслова у неозначеній формі. Спишіть їх. Поставте дієслова в неозначену форму, запишіть. що робити? що зробити? Готую - …, … , розчесувала - …, …, ремонтував - …, … , копали - …, … , зів'яло - …, … , веселив - … , … .
Складіть та запишіть поради. Як приготувати бутерброд? Використовуйте такі дієслова: порізати намастити покласти прикрасити подати
Мій бутерброд Спочатку треба … . Потім … . Далі необхідно … . А ще можна … . Слід … . Визначіть у дієсловах неозначеної форми закінчення.
Підсумок уроку -Що означають дієслова у неозначеній формі? -Які закінчення вони мають? -На які питання вони відповідають? Домашнє завдання С. 80 впр. 192 дібрати до поданих дієслів синоніми, записати парами
Тема. Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити? що зробити? Використання неозначеної форми дієслів у складанні порад Мета: формувати вміння учнів розрізняти дієслова доконаного й недоконаного виду, добирати до них запитання; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення; виховувати шанобливе ставлення до праці, спонукати до самостійності. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, підбірка ілюстрацій електроного формату, програма каліграфічной хвилинки, підручник. Тип уроку: урок комбінований.
Схожі презентації
Категорії