"Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження ігрових технологій"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське НВО « Загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів – дитячий садок» Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження ігрових технологій
Актуальність теми За новим Державним стандартом освіти гра в початкових класах та сучасні ігрові технології є одним з найефективніших шляхів удосконалення уроку
Роль гри в навчальній діяльності Гра є засобом пізнання дитиною дійсності; Робить навчання цікавим і ефективним; Підвищує інтерес до предмета; Дозволяє краще опанувати навчальний матеріал; Розвиває творчу уяву, пам'ять, мислення; Формує навики ділової взаємодії з оточенням.
Вимоги до організації ігор Гра має бути: доступною за змістом і формою; тісно пов'язаною з навчальною діяльністю; яскраво унаочненою; доведеною до логічного завершення; відповідати рівню розвитку дітей; мати цікавий ігровий матеріал; проводитись під керівництвом вчителя.
Процес створення гри Вибір теми. Визначення мети і завдання. Вибір учасників і місця проведення. Повідомлення правил гри. Контроль з боку вчителя за - дотриманням правил гри; - забезпеченням учнів дидактичним матеріалом; - не приниженням гідності кожної дитини. Підведення підсумків.
Роль гри на різних етапах уроку При вивченні нового матеріалу - допомагає зацікавити новою темою, - зробити зміст теми доступним, зрозумілим. При закріпленні вивченого матеріалу - сприяє відпрацюванню навичок, задіюючи різні види запам'ятовування. При контролі засвоєння і узагальнення знань - спрацьовує механізм змагання, що сприяє сприяє максимальному самовираженню.
5 основних груп навчальних ігор Настільні ігри Дидактичні ігри Рольові ігри Ділові ігри Інтелектуальні ігри
Настільні ігри: шаради З “и” я плаваю у морі. З “і” мишей ловлю в коморі. чайнворди Шев ко рас че це нас чен Та на сон для (Кит) (Кіт)
Кросворди Ребуси 1)Хто втік від діда й баби? 2)Хто з героїв казок плакав за своїми дітками? 3)Який птах хотів навчити голуба мостити гніздо? 4)Що загубив дід у лісі? 5)Хто з героїв казок найхитріший? к о л о б о к а з о к з д д і р к р у а у к ч и в а л и с и ч к 1 2 3 4 5 чу ета - на + та
Дидактичні ігри говорити казати шепотіти розмовляти теревенити кричати верещати Підібрати синоніми 1 7 3 4 Чарівні квадрати ? ? Відгадай наступну фігуру
Рольові ігри: діалоги, інсценівки, сюже сюжетні ігри Ділові ігри: ігри-подорожі “У космос”, “На дно моря” , “У місто “Першого десятка”” , “До країни “ Частин мови ””. Вибирається гід, казковий персонаж, який вестиме експедицію до кінця гри.
Інтелектуальні ігри: загадки, прислів'я, головоломки С_в_ кр_ч_ть – х_л_д н_кл_к_є. Сова кричить – холод накликає. Яскр_в_ з_р_чк_ вз_мк_ - н_ м_р_з. Яскраві зірочки взимку - на мороз. Створення авторських ігор на задану тему
Висновки За допомогою гри розвивається - самостійність у мисленні, творчі задатки; - кмітливість і винахідливість; - відповідальність,колективна дисципліна; - наполегливість і цілеспрямованість; знімається психологічне напруження, страх; створюється особливе емоційне середовище. Отже,гра для дитини – супутник життя. “Дитина, граючись, живе, і, живучи, грає” (Лубенець Т.) -
Схожі презентації
Категорії