Компетентністно орієнтований підхід та формування ключових компетентностей учнів при викладанні предметів математично-природничого циклу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Компетентністно орієнтований підхід та формування ключових компетентностей учнів при викладанні предметів математично-природничого циклу Математика
Шишло Наталія Василівна, Вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Стаж педагогічної роботи -35 років Допомогти учневі-один з найбільш важливих обов‘язків учителя.Цей обов’язок не можна назвати легким: він потребує часу, досвіду, відданості справі і розумних принципів. Опорні конспекти і таблиці на уроках математики як засіб розвитку особистості щколяра в опануванні ними системи математичних знань і вмінь.
Матеріали з досвіду роботи "Емоційна насиченість навчального матеріалу у процесі викладання математики" Свою діяльність Наталя Василівна спрямовує на виховання позитивної мотивації навчання, якій сприяють атмосфера творчості в класі, використання інформаційно-комунікаційних технологій. Практикує метод проблемного навчання, опорні теми про узагальненні вивченого матеріалу. Створює умови для інтелектуального розвитку особистості. Наталя Василівна – шкільний координатор конкурсу “Кенгуру“.
Боги і діти живуть там, де їх люблять. Гільщанська Тетяна Іванівна, вчитель вищої категорії. Стаж педагогічної роботи 20 років Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.
Навчальний процес на уроках на уроках Тетяни Іванівни відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів . Це співнавчання , де і учень і вчитель є рівноправними суб’єктами НВП. Своє завдання, як вчителя вона розуміє на сам перед у вихованні учнів як активно мислячої особистості,що зможе творчо підійти до матеріалу, який вивчається Матеріали з досвіду роботи “ Використання інтерактивних технологій при викладанні математики"
Шахненко Ольга Федорівна, вчитель вищої категорії. Стаж педагогічної роботи-26 років. Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках фізики і математики. Така дісталась вже нам робота. Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі.
Значне місце в своїй роботі Ольга Федорівна відводить розвитку логічного мислення учнів, формуванню інтересу до навчання. Вона вважає, що успіху у викладанні досягнути неможливо, якщо в організації навчального процесу не передбачати індивідуальну діяльність кожного . Ольга Федорівна впевнена, що успіху вона домагається ще й завдяки тому, що в класі панує атмосфера взаєморозуміння, взаємоповаги. Учасник конкурсу « Вчитель року -2010» в номінації “ Математика”.
Пустовойт Володимир Іванович, вчитель першої категорії. Стаж педагогічної роботи -12 років. Види самостійної роботи учнів на уроках математики Кожна дитина – це сонце, тільки дайте йому світити.
Типи уроків Володимира Івановича різнопланові, під час вивчення матеріалу використовує комп’ютерне програмне забезпечення. На уроках пропонує завдання, які забезпечують осмислення, запам’ятовування, віддає перевагу групуванню матеріалу за змістом, виділення головного, зв’язку нового з раніше вивченим.
Метод проектів на уроках математики Дозволяє встановлювати інтеграційні зв'язки математики з іншими освітніми областями (фізика, хімія, біологія, інформатика, мистецтво), що забезпечує цілісність, істинність знань. Надає можливість багатофункціональної підготовки учнів в нових соціально-економічних умовах. Забезпечує активізацію процесу навчання на основі мотивації діяльності, поетапної організації праці, аналізу ходу практичних робіт, їх діагностики і методу виправлення недоліків, експертної оцінки виконаної роботи. Забезпечує формування соціально значущих якостей особи. Сприяє реалізації диференційованого і індивідуального підходу в навчанні.
Піраміда: геометрична фігура і витвір людства. ( інтегрований урок ) Математичні вправи як засіб розвитку пам’яті. ( інтегрований урок ) Малюємо на координатній площині. ( малюнки ) Діаграми в житті людини. ( урок ) Цифровий вернісаж. ( малюнки ) Інтеграли у фізиці, біології, хімії, економіці. ( інтегрований урок ) Найбільше та найменше значення функції на підприємстві. ( урок + презентація ). Складання опорних конспектів.
Рецепт успішного уроку. Візьміть посудину величиною у 45 хвилин. Наповніть її по вінця глибоким математичним змістом. Додайте 1-2 інновації , 3-4 родзинки на власний смак та розсуд.Розбавте все це міжпредметними зв’язками. Приправте впевненістю у здібності та можливості дитини. Незабудьте кинути пригорщу посмішок та бадьорого настрою.А потім довгенько все це переваріть у власній голові. Якщо пахощі від такої страви приємно залоскочуть вам серце і ви відчуєте невпинне бажання пригостити учнів такою смакотою,то швидше подавайте своє добро до столу дітворі! Смачного!
Схожі презентації
Категорії