X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Читання мовчки. "Мова тварин"

Завантажити презентацію

Читання мовчки. "Мова тварин"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Читання мовчки “Мова тварин”

Слайд 2

Виберіть правильну відповідь на кожне із запитань:   1. Тварини передають різноманітні сигнали: а ) тільки бачачи одна одну; б) не бачачи одна одну, але тільки на близькій відстані; в) бачачи або не бачачи одна одну, на близькі і далекі відстані.

Слайд 3

2.Тварини подають одна одній інформацію про: а) свої думки та міркування; б) свої спогади, плани на майбутнє; в) про себе, про наближення ворогів, про їжу.

Слайд 4

3.Тварини спілкуються за допомогою: а) випадково поданих знаків; б) добре обміркованих умовних знаків; в) звуків, жестів, поз, запахів.

Слайд 5

4. Прикладом неголосових звуків тварин є: а) воркотання голуба; б) крик сови; в) стукання дзьобом у лелек.

Слайд 6

5. Удар бобра хвостом по воді є прикладом: а) голосового звуку; б) неголосового звуку; в) мови запахів.

Слайд 7

6. Звуки тварин є: а) результатом усвідомленої розумової діяльності; б) природженими голосовими інстинктами; в) випадковими продуктами дії голосових зв’язок.

Слайд 8

7. Слово інстинкт означає: а) уміння видавати голосні звуки; б) уміння сприймати звуки; в) вроджену здатність тварин виконувати певні дії відповідно до обставин.

Слайд 9

8. У людини звукова мова є наслідком: а) спроможності бездумно повторювати почуті звуки; б) природжених інстинктів; в) здатності до мислення за допомогою слів.

Слайд 10

9. Вимовляти «людські» слова спроможні навчитися: а) орли, соколи, шуліки; б) колібрі, корольки, чижі; в) папуги, шпаки, сороки, граки.

Слайд 11

10. Здатність деяких птахів вимовляти слова до ладу пояснюється: а) спроможністю вгадувати, яке слово слід вимовити; б) спроможністю до утворення в них зв’язків між звуками-словами з певними діями; в) особливою будовою горлянки цих птахів.

Слайд 12

11. Добирати слова відповідно до обставин папугу можна навчити: а) за допомогою використання певних медичних препаратів (ліків); б) в результаті операції на мозку; в) при вмілому, заздалегідь продуманому і спрямованому вихованні.

Слайд 13

12. Опрацьований текст є: а) описом тварин, які спілкуються за допомогою звуків; б) міркуванням про звукову «мову» тварин та її відмінності від мови людей; в) розповіддю про те, як навчити папугу «розмовляти».

Слайд 14

1.В; 7.В; 2.В; 8.В; 3.В; 9.В; 4.В; 10.Б; 5.Б; 11.В; 6.Б; 12.Б. Перевірте себе:

Слайд 15

1. Звуки, слова, речення – це… (Мова) 2. Мова в дії, коли ми користуємося нею для спілкування з іншими людьми, - це … (Мовлення) 3. Мовлення залежить від того, хто…. (Бере участь у спілкуванні) 4. Як називається спілкування двох людей? (Діалог) 5. А групи людей? (Полілог) Заключна бесіда:

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова