Колосовської Тетяни Миколаївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. 1990р.- закінчила філологічний факультет ХДУ. Педагогічний стаж – 21 рік. Спеціаліст вищої категорії, Педагогічне звання – учитель-методист
“Розвиток життєвих компетентностей(соціальної, комунікативної, самоосвітньої) на уроках української мови та літератури”
Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу з використанням інтерактивних технологій, елементів компаративного аналізу, комп'ютерних засобів навчання. Побудувати заняття, спрямовані на підтримку і розвиток життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі, реалізації як творчих особистостей.
пошук шляхів “навчати навчатися ”; розвиток життєвих компетентностей учнів для досягнення успіху ; розвиток вмінь самостійно аналізувати художній текст; реалізація проблемно-пошукової, дослідницької роботи учнів; адаптація дитини до умов сучасного життя; формування творчої особистості.
Технології кооперативного навчання - Робота в парах; - Робота в малих групах; -“Коло ідей”; - Акваріум Технології колективно-групового навчання - Мікрофон - Незакінчені речення - Мозковий штурм - ”Ажурна пилка” Технології ситуативного моделювіання Технології опрацювання дискусійних питань
– порівняльно-історичне дослідження подібностей і відмінностей,зв'язків та впливів літератур різних країн. Аспекти компаративного аналізу: 1. Встановлення міжлітературних зв`язків ( зіставлення на рівні епох та особистості автора, літературних напрямів, світоглядних концепцій). 2. Аналіз художнього тексту ( тема, ідея, жанрові ознаки, проблематика, система та символіка образів, поетика). 3. Встановлення типологічної схожості, відповідності, аналогії між подібними літературними явищами української та світової літератури.
- використання можливостей ІКТ сприяють реалізації дидактичних цілей відповідно до вимог освітнього стандарту, загальнопедагогічних завдань, пов'язаних із формуванням особистості XXI століття; - застосування ІКТ значно урізноманітнює традиційні методи, прийоми, види навчальної діяльності, істотно підвищує мотивацію, допомагає розкрити творчі здібності учнів та вчителя
Електронні підручники та посібники Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Літературні презентації Тестові завдання Диктанти Медіа-твори Віртуальні екскурсії
2007-2007н.р “Жанрово-тематична специфіка роману Марії Матіос “Солодка Даруся”” (учениця 10-А класу Майдаченко М.) 2008-2009н.р “Експресивна лексика в аспекті стилістичної диференціації сучасної української мови”(учениця 11-А класу Дубельт М.) ”Топоси ідентичності в прозі Марії Матіос” (учениця 11-А класу Майдаченко М.) 2009-2010н.р “Драматургія Лесі Українки в контексті західноєвропейської модерної драми” (учениця 10-А класу Опаріна А.)
2007 р. – “Комунікативно-мовленнєве спрямування уроків літератури на основі методу компаративного аналізу як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання” 2008 р. – “Розвиток життєвих компетентностей учнів у процесі підготовки до ЗНО (поточне і контрольне оцінювання з української літератури в 11-му класі)” 2009 р. – “Використання інноваційних технологій у процесі формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови й літератури”
Компаративний аналіз творчості українських мандрівних дяків і західноєвропейських поетів-вагантів (Матеріали до інтегрованих уроків української і зарубіжної літератури в 9 класі). Зарубіжна література.№24(64).2005. С.17-19 «УСІ готові твори. 5-11 класи». Х.: Торсінг, 2007 «Екзамен без проблем 9 клас. Українська література». Х.: Торсінг Плюс, 2007 «Нетрадиційні уроки української мови». Х. Торсінг Плюс.2008 «Нетрадиційні уроки української літератури». Х. Торсінг Плюс.2008 «Нетрадиційні уроки зарубіжної літератури». Х. Торсінг Плюс.2008 Тест-контроль. Українська мова та література. 11 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання(формат ЗНО)Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2009 Тест-контроль. Українська мова та література. 6 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2009 Тест-контроль. Українська мова та література. 5 клас: Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Харків. Весна. ФОП Співак Т.К. 2010
2006- 2007 н.р. - учениця 9-Б класу Дубельт М. посіла ІІ місце в ІІ турі конкурсу ім. П.Яцика 2007-2008 н.р. - учениця 7-А класу Фоміна І. посіла ІІ місце в ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури 2008-2009 н.р. – учениця 11-А класу Дубельт М. посіла ІІ місце в ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури 2009-2010 н.р. – учениця 8-А класу Нечипоренко М. посіла ІІ місце в ІІ етапі Міського конкурсу знавців української мови
2008-2009н.р. Українська мова Українська література 2009-2010н.р. Українська мова Українська література
Таким чином, використання інноваційних інтерактивних технології, елементів компаративного аналізу і комп’ютерних інформаційних технологій на уроках мови та літератури допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним задачі: адаптувати учня до умов сучасного життя; формувати здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити; застосовувати здобуту інформацію у власному житті; формувати ключові компетентності
Схожі презентації
Категорії