Портфоліо учителя української мови та літератури Мачухівського НВК Ярової Ніни Миколаївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Трудовий і педагогічний стаж Педагогічний стаж – 21 рік З 1990 року по 1994 рік працювала учителем української мови та літератури Бакумівської середньої школи Миргородського району Полтавської області. З 1994року – учитель української мови та літератури, з 2000року заступник директора з ВР Мачухівського НВК Полтавського району Полтавської області
Підвищення кваліфікації 2000рік – курси підвищення кваліфікації учителів української мови та літератури в ПОІППО 2005 рік - курси підвищення кваліфікації учителів української мови та літератури в ПОІППО 2010 рік – курси підвищення кваліфікації заступників директорів з виховної роботи, вчителів української мови та літератури в ПОІППО
Результати педагогічної діяльності: 2006-2007 н.р.Гришко Юлія, учениця 11-Б класу посіла І місце у районній олімпіаді з української мови та літератури, в обласній – 5 місце, І місце у ІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П.Яцика; 2008-2009 н.р. Синенко Владислав, учень 6 класу, - 3 місце у ІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П.Яцика; 2009-2010 н.р. Мірко Аліна, учениця 9-А класу, – 3 м. у ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури; 2010-2011 н.р. Синенко Владислав, учень 8-А класу, - ІІІ м. у ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури
і Призери ІІ етапу районної олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного конкурсу знавців рідної мови імені Петра Яцика Синенко Владислав та Мірко Аліна Призери ІІ етапу олімпіади з української мови та літератури Синенко Владислав та Мірко Аліна
Результати педагогічної діяльності: Результати досягнень медалістів Мачухівської ЗОШ у 2009році Середній бал досягнень з української мови та літератури 10-Б класу (2008-2009 н.р.) становив 6,8, середній бал результатів ЗНО за 2009 рік – 6,7. Результати досягнень учнів 10 класу ( 20010-2011н.р.) з української мови Прізвище, імя учня Річна оцінка з української мови Річна оцінка з української літератури Результати ЗНО ( за шкалою 1-12 балів) Примакова Оксана 10 11 11 Коваль Тетяна 10 10 10 Мартусь Катерина 10 11 9 Рівень І семестр Річна Зріз знань (диктант) Високий 2 учні – 14% 2учні-14% 2 учні -14% Достатній 9 учнів -58% 8 учнів-53% 6 учнів – 43% Середній 2 учні – 14% 3 учні -19% 4 учні – 29% Початковий 2 учні – 14% 2 учні-14% 2 учні- 14%
Громадська діяльність З 2010 року член виконкому Мачухівської сільської ради Активна учасниця художньої самодіяльності Мачухівського Будинку культури, ведуча усіх загальносільських виховних заходів, концертів
Науково-методична діяльність Програми: Українська мова 8-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови за редакцією С.О. Караманова.-К. - Грамота, 2009 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-12 класи. – К., 2005 р. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література 5-12 класи. – К., 2005 Програма з українознавства для загальноосвітніх закладів. 2008р. Автор П.П.Кононенко. Програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів ( 10-11 класи) за редакцією Л.В.Скуратівського, Г.Т.Шелехової, А.М.Корольчук, В.І.Тихоші.-К.- 2010 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( 10-11 класи) за редакцією Р.В.Мовчан.- К.-2010
Підручники: Рідна мова. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів- К.: Педагогічна преса, 2006 Рідна мова. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ О.П.Глазова, Ю.Б.Кузнецов.-К. Зодіак-ЕКО, 2009 Українська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою / академічний рівень, профільний рівень/ С.О.Караман, О.В. караман, М.Я.Плющ, В.І.Тихоша.-К.- Освіта, 2011 Українська література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Мовчан Р.В.- К. –Генеза, 2006 Українська література. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів./Міщенко О.І. – К.-Генеза, 2009 Українська література. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів ( рівень стандарту, академічний рівень)/Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук та ін.-К.- Освіта, 2011 Науково-методична діяльність
Науково-методична діяльність - Участь у методичному об’єднанні учителів української мови та літератури району на тему:« Есе як жанр літератури» ( 2011р.); урок розвитку зв'язного мовлення у 5 класі “Лист.Адреса” у рамках “школи молодого учителя” ( 2011р.); відкриті уроки у рамках тижня педагогічної майстерності : “Тореадори з Васюківки – бешкетники, ловкачі чи малі мрійники?”( українська літера- тура, 6 клас)( 2008р.)“Плекаймо в серці рідне слово”( факультатив “ Культура мовлення” в 10 класі) ( 2010р.); - Виступ на засіданні методоб єднання суспільно-гуманітарних наук на тему : “Використання народознавчого матеріалу на уроках української мови та літератури” ( 2009р.)
Стати вільними, толерантними,рокріпа- ченими, оптимістично налаштованими, стійкішими до стресів дозволяє лише інтерактивне навчання Проблема, над якою працюю, спрямована на реалізацію внутрішкільної проблеми “Формування позитивної мотивації навчальної активності учнів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій” Моє завдання – створити умови, за яких природні здіб- ності дитини знайдуть шлях до зовнішнього вияву. Це і є вершиною педагогічної майстерності.
“ Я – особистість, ти – особистість, я-важлива людина і ти – важлива людина. Я хочу, щоб мене вислухали, і ти заслуговуєш на те, щоб тебе вислухали”.
Інтерактивні технології – це такий творчий процес взаємодії учителя та учнів, у ході якого відбувається активне спілкування, вільний обмін думок, висування пропозицій в атмосфері зацікавленості, доброзичливості. Результат – спільне розв'язання поставлених завдань. Активні інтерактивні методи у моїй практиці ” Робота в групах Займи позицію Робота в парах Рольова ситуація Продовж мене “Мікрофон” Дискусія “Асоціатив- ний кущ” Ток-шоу Елементи брейн-рингу Презентація Прес-метод
Інтерактивні методи використовую на різних етапах уроку Мотивація навчальної діяльності: “незакінчене речення”- “На цьому занятті я хочу…”, “ На уроці я використаю час для того, щоб…” бесіда з вказівкою на практичне значення теми; “мозкова атака”; художнє завдання “Яким я уявляю собі…”, “Що станеться, якщо…” хвилинка позитивного настрою “Я все знаю, я все можу”, я все вмію”.
Інтерактивні методи використовую на різних етапах роботи Підсумок уроку “Коло ідей” “Час похвали”- “Давайте похвалимось” “Інформаційний бум” Запитання в дарунок Рефлексійна анкета: - чи задоволеніви очікуваними результатами? - яких звичок набули? що було найцікавішим, найважчим? чи є питання, які залишились без відповіді?
Використовуючи інтерактивні методи навчання, практикую групову, індивідуальну співпрацю, коли я і учні – рівноправні суб'єкти навчання. “Мікрофон” у Назаренка Романа . Доповідач у групі під час міні- дискусії – Штепа Алла (10 клас)
“Впізнай героя” “Зустріч з автором” “Бліц –турнір” Гра “Далі, далі…” “Взаємоінтерв ю” “Ти мені – я тобі” Мовленнєва розминка Турнір відповідей і запитань Бесіда за змістом з опорою на цитати Банк слів
Поєднання інтерактивних та інформаційно-освітніх технологій відкриває перспективи індивідуалізації навчання і підвищення його ефективності. Учень може організувати власну пізнавальну діяльність, набуває досвіду орієнтуватись у неосяжному масиві інформації.
Дослідження – аналіз 1. Прочитайте речення з однорідними членами, накресліть схеми поданих речень. Проаналізуйте, які розділові знаки ставляться при узагальнюючих словах. Лози, кручі, висип, ліс – все блищить і сяє на сонці. Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь : в дубовій і вербовій корі, в старих пеньках, у дуплах… Скрізь: у саду, у полі, у лісі – панував весняний спокій
“Упіймай помилку” Обговорення питання: - від яких умов залежить уживання чи невживання коми при ОЧР ? Я люблю й захоплююся комп’ютерними іграми. Бібліотека одержує газети, журнали, періодику. Батько любить і турбується про дітей. Мама купила солодкі апельсини й лимони. Завдання виконане точно, вчасно і в строк. “
Практикую нетрадиційні види диктантів Бінарний диктант Лінгво-фізичний диктант Диктант-попурі Графічний диктант Диктант – обгрунтування “Згоден – не згоден” Диктант – літературна вікторина
Позакласна робота -Літературно-музична композиція за повістю Р.Горака «Тричі мені являлася любов» « Се любов моя так плаче гірко…» ( 10 клас, 2010р.); Уроки доброти за участю народного артиста України Германа Юр- ченка ( 2010, 2011р.); Музейний урок в обласному краєзнавчому музеї “Моя дорога до Шевченка у рамках проекту “ Музей - школі, школа - музею”, ( 2009р.) участь у районному конкурсі на кращу інсценізацію творів І.П.котляревського ( ІІІ місце, 2009р.); екскурсії до музеїв Панаса Мирного, І.П.Котляревського, В.Г.Короленка; інсценізації уривків з “Кайдашевої сімї” І.С.Нечуя-Левицького та “Назара Стодолі” Т.Г.Шевченка
“Моя дорога до Шевченка”- захід у рамках проекту “Музей школі, школа- музею”, проведений в обласному краєзнавчому музеї ( 2010 рік)
Уроки колег - невичерпне джерело запозичення досвіду. Учасник психолого-педагогічного семінару з проблем упровадження інтерактивних методів навчання
Практикувати проведення уроків захисту проектів, уроків- роздумів,уроків-конференцій; інших нестандартних видів уроків; розширити відеотеку (художні фільми за творами, що вивчаються у школі, документальне кіно проблемного характеру, телепередачі-розповіді про письменників тощо) ; зібрати музичні файли (пісні народні, за словами відомих поетів, класична музика); створити нові презентації до уроків мови та літератури у співпраці з моїми колегами ; активно залучати учнів до проектної роботи на основі мультимедійних технологій
Я не намагаюсь стати кращою за інших, я прагну стати кращою за себе Вчителю суджено бути пошуковцем, винахідником, а відтак, слід сповна усвідомити сутність змін, які приносить новий час, аби підготувати людину до життя в нинішньому столітті. Від здатності вчителя дати гідну відповідь на виклики ХХІ століття залежатимуть долі мільйонів поки що маленьких українців, та й, власне, майбутнє самої України.
Схожі презентації
Категорії