П О Р Т Ф О Л І О Приходько Валентини Миколаївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вчителя початкових класів Чистопільської ЗШ І-ІІ ст. П О Р Т Ф О Л І О Приходько Валентини Миколаївни
Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість, є і турбота. Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Моє кредо: Через навчання у школі, до виховання доброти,поваги до ближнього. Мій девіз: Ніколи не зупинятись на досягнутому. Моє завдання: - Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевнених у своїх силах та можливостях. Навчити вільно володіти українською мовою.
Загальні відомості Професійне зростання Навчальна діяльність Виховна робота Методична робота Навчально – матеріальна база Зміст
Загальні відомості Приходько Валентина Миколаївна Дата народження: 22 березня 1974 року Освіта: вища Закінчила Жовтоводське педучилище в 1992 році, Криворізький державний педагогічний університет в 1999 році Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Чистопільська ЗШ І-ІІ ступенів Стаж роботи: 20 років Категорія: вища Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2012 р.
Професійне зростання У 2008 р. приймала участь у районному педагогічному ярмарку. Нагороджена грамотою за перемогу в номінації “ Кращі напрацювання у галузі розвивально – естетичної освіти та трудового навчання”. У 2008 р. нагороджена грамотою за сумлінну творчу працю, високий рівень професіоналізму, реалізацію новітніх освітніх програм. В 2011 р. нагороджена грамотою за кращі розробки представлені на V районній виставці “Педагогічні здобутки освітян П’ятихатщини – 2011»
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: Розвиток зв’язного мовлення у молодших школярів шляхом використання інноваційних і комп’ютерних технологій
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учнів. Будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни.
Вчитель початкових класів Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні та комп’ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій, програм “Сходинки до інформатики”, “Самоучка”. Навчаю дітей вільно володіти українською мовою, висловлювати свої думки, почуття, своє відношення до того чи іншого явища і події. За допомогою різних методів збагачую лексичний запас учнів, розвиваю усне і писемне мовлення, творчі здібності учнів. Викликаю інтерес до навчання. Допомагаю кожній дитині повірити у свої власні сили і можливості.
Класний керівник Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у шкільних виховних заходах, художній самодіяльності, агітбригадах, конкурсах. Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження. Ми відвідали різні куточки нашої країни: Асканія Нова, Київ, Миколаїв, Умань, Полтава, Петриківка, Канів, Дніпропетровськ та інші.
Результативність роботи 1998-2001 2001-2005 2004-2008 2008-2012 Середнійрівень 24.9 % 24.9 % 20% 16.6 % Достатній рівень 58.3 % 33.3 % 40 % 66.6 % Високий рівень 16.6 % 41.6 % 40 % 16.6 %
Застосування комп’ютерних технологій Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримати інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів. Розробки уроків з використанням комп’ютерних технологій Електронні посібники Метод проектів
Цікаві вправи та завдання Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є зацікавленість. Взагалі, навчання має бути цікавим, радісним і водночас повинно забезпечувати глибоке засвоєння навчального матеріалу. Я вважаю, що завдання вчителя не лише навчати, а й пробудити у дітей емоційне задоволення, радість від отриманих знань і від самого процесу їхнього засвоєння. Тому я, в своїй практиці намагаюся використовувати на уроках цікаві вправи та завдання. Серед них найбільше подобаються дітям: Складання віршиків – буріме; гра “Добери риму”; Віршовані загадки –описи; - складання акровіршів; кросворди; Гра “Зрости деревце” тощо. Таким чином, використання цікавих вправ та завдань на уроках стає важливим засобом розвитку інтересу до вивчення предмету.
Проектна діяльність Школа сьогодення вимагає від нас, педагогів творчого підходу до роботи з учнями. Тому метод проектів займає все більш значиме місце в педагогічній практиці. Я звернулась до цього методу тому, що він дає можливість в стінах школи формувати творчу особистість, пробуджує і розвиває в дитині талант, реалізує її соціальні потреби, формує мотивацію до навчання.
Виховна робота Догляд за кімнатними рослинами Робота в шкільному саду Щоб виростити людину, треба дати їй чотири уроки на день: здоров’я, любов, мудрість , праця. Допомога птахам взимку
Робота з батьками Батьківські збори Збори- тренінги Анкетування Бесіди Турнір сім’янинів Збори у формі концерту Ділова гра Збори за чашкою кави Збори- презентації сімей Збори у поході а
Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення давно відомих, традиційних. Тому я намагаюся творчо підходити до своїх уроків. Використовувати цікаві вправи, творчі завдання, загадки, ребуси. Разом із цим на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання ми виготовляємо різні вироби та постійно оновлюємо дитячий куточок. Творчість учителя – запорука успіху учнів.
Методична робота Доповіді Семінари Публікація у періодичних виданнях Систематично знайомлюся з передовим педагогічним досвідом вчителів свого району, області та країни в цілому. Підвищую свій досвід і ділюся ним з колегами своєї школи. Вивчаю досвід В. Сухомлинського, Н. Красоткіної, Марії Монтессорі, працюю за методикою Зайцева. Виступаю з доповідями на районних МО вчителів початкових класів. Мої уроки та виховні заходи друкуються в часопису “Розкажіть онуку”, та опубліковані на сайті www.osvita.biz. Прийняла участь у конкурсі “Створюємо урок нового покоління разом” (видавництво Ранок). Всі свої творчі доробки розміщую на сайті “Класна оцінка”.
Дослідницька діяльність Тести Анкетування Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко побудувати навчально – виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Як відомо, всі діти різні. Тому я за допомогою тестів і анкетування виявляю характер дитини, її світогляд. Будую навчально – виховний процес згідно принципу особистісно - орієнтованого підходу. Ми всі різні!
Моя класна кімната Ігровий куточок; Методичний куточок; Куточок читача; Куточок державної символіки; Виставку дитячих робіт; Класний куточок; Різноманітні стенди: Подорожуємо Україною; Наше шкільне життя; Українські письменники; Куточок здоров’я;
Моя класна кімната Кабінет оснащений таблицями: українська мова; математика; природознавство; Великою кількістю дидактичного, демонстраційного, роздаткового матеріалу. А також має: комп’ютер; електросвітове табло.
З досвіду… Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаючись все вище і вище на шляху до знань і до майбутньої професії. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії, різні конкурси будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли вже чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного співтовариства, почуття довіри і поваги до дорослих наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за успішне шкільне майбутнє маленьких учнів.
Схожі презентації
Категорії