X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Коваленко Валентини Георгіївни

Завантажити презентацію

Коваленко Валентини Георгіївни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Мар’їнський районний відділ освіти Донецької області Мар’їнська загальноосвітня школа I – III ступенів №2 Презентація досвіду вчителя світової літератури Коваленко Валентини Георгіївни E – mail: kovalenko1@i.ua

Слайд 2

Моя унікальна особиста місія Мої вищі педагогічні цінності Психологічний і етико-культурний зміст комунікативно-діалогового супроводу ІКТ як квінтесенції вищих цінностей художнього твору Актуальні питання вдосконалення досвіду Мої методичні знахідки і цікавинки

Слайд 3

У виконанні моєї Місії пріоритетними є такі види діяльності: Я кожен день опановую нове, ідучи шляхом пізнання мудрості Я постійно запозичую краще, що мають інші, і щедро ділюся усім, чим володію сама Я виступаю провідником прогресивних ідей і традицій Я маю нестримне бажання у будь-яку справу вносити вишуканість і довершеність Я позитивно впливаю на долі інших людей Я – провідник Божественних ідей у священній галузі людинотворення (моя унікальна особиста Місія)

Слайд 4

Моє педагогічне кредо: Навчаючи – навчатись Спілкуючись – розуміти Слухаючи – чути

Слайд 5

Мої вищі педагогічні цінності Бути першим творцем самої себе Занурюватися в глибину, щоб досягати висоти Перш ніж ставити і досягати мету, прояснювати власні цінності Спочатку зрозуміти, потім бути зрозумілою Бути світочем, а не суддею Навчати не всіх, а кожного Бути не над дітьми, а разом з ними

Слайд 6

Цінність кожного художнього твору вимірювати через призму Біблійних істин Сприяти формуванню успішної особистості через визнання унікальності кожної дитини і прищеплення їй системи вищих духовних цінностей Спрямовувати свої педагогічні здібності на визнання таланту кожної дитини Актуальні питання вдосконалення досвіду

Слайд 7

Психологічний і етико-культурний зміст комунікативно-діалогового супроводу ІКТ як квінтесенції вищих цінностей художнього твору Концентрувати розмову у колі вищих цінностей художнього твору через призму біблійних істин Не подавати істини, а вчити їх знаходити Не давати відповідей на поставлені питання, а шукати їх разом Спонукати учнів до запитань Включати в діалог набуті раніше знання і опиратися на них Ставити учнів перед вибором власної точки зору Повертати діалог в коло інтересів учнів Вести діалог не з усіма, а з кожним

Слайд 8

Мої методичні знахідки і цікавинки Віршовані тести Зашифрована подяка учням Магічний літературний квадрат Тренажери На шляху створення веб-тестів Астрологічні літературні дослідження

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо