Коваленко Валентини Георгіївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мар’їнський районний відділ освіти Донецької області Мар’їнська загальноосвітня школа I – III ступенів №2 Презентація досвіду вчителя світової літератури Коваленко Валентини Георгіївни E – mail: kovalenko1@i.ua
Моя унікальна особиста місія Мої вищі педагогічні цінності Психологічний і етико-культурний зміст комунікативно-діалогового супроводу ІКТ як квінтесенції вищих цінностей художнього твору Актуальні питання вдосконалення досвіду Мої методичні знахідки і цікавинки
У виконанні моєї Місії пріоритетними є такі види діяльності: Я кожен день опановую нове, ідучи шляхом пізнання мудрості Я постійно запозичую краще, що мають інші, і щедро ділюся усім, чим володію сама Я виступаю провідником прогресивних ідей і традицій Я маю нестримне бажання у будь-яку справу вносити вишуканість і довершеність Я позитивно впливаю на долі інших людей Я – провідник Божественних ідей у священній галузі людинотворення (моя унікальна особиста Місія)
Мої вищі педагогічні цінності Бути першим творцем самої себе Занурюватися в глибину, щоб досягати висоти Перш ніж ставити і досягати мету, прояснювати власні цінності Спочатку зрозуміти, потім бути зрозумілою Бути світочем, а не суддею Навчати не всіх, а кожного Бути не над дітьми, а разом з ними
Цінність кожного художнього твору вимірювати через призму Біблійних істин Сприяти формуванню успішної особистості через визнання унікальності кожної дитини і прищеплення їй системи вищих духовних цінностей Спрямовувати свої педагогічні здібності на визнання таланту кожної дитини Актуальні питання вдосконалення досвіду
Психологічний і етико-культурний зміст комунікативно-діалогового супроводу ІКТ як квінтесенції вищих цінностей художнього твору Концентрувати розмову у колі вищих цінностей художнього твору через призму біблійних істин Не подавати істини, а вчити їх знаходити Не давати відповідей на поставлені питання, а шукати їх разом Спонукати учнів до запитань Включати в діалог набуті раніше знання і опиратися на них Ставити учнів перед вибором власної точки зору Повертати діалог в коло інтересів учнів Вести діалог не з усіма, а з кожним
Мої методичні знахідки і цікавинки Віршовані тести Зашифрована подяка учням Магічний літературний квадрат Тренажери На шляху створення веб-тестів Астрологічні літературні дослідження
Схожі презентації
Категорії