Здійснення організаційно-методичної роботи в освітніх округах в умовах різних моделей їх розвитку
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Татаринов М.В., завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» Здійснення організаційно-методичної роботи в освітніх округах в умовах різних моделей їх розвитку
Організаційно-методичний супровід розвитку освітніх округів у Харківській області Забезпечено реалізацію обласного програмно-цільового проекту «Створення моделі районних та шкільних освітніх округів у сільських районах Харківської області»
Науково-методичний супровід роботи Робота з 2003 року. Досвід створення та науково-методичного забезпечення роботи освітніх округів в області, у межах програмно-цільового проекту «Створення моделі районних та шкільних освітніх округів у сільських районах Харківської області (2007-2010 роки)», було представлено 22 та 23 лютого 2007 року під час проведення у м. Харкові Всеукраїнської наради Міністра освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальників управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Результати реалізації завдань обласного програмно-цільового проекту Вивчено стан розробки досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці. Проаналізовано можливості варіативного вибору 2835 учнями 8-11-х класів 65-ти загальноосвітніх навчальних закладів різних типів допрофільного та профільного навчання в межах районних освітніх округів (15-ть сільських районів і 3-и міста обласного підпорядкування)
Результати реалізації завдань програмно-цільового проекту Проаналізовано роботу 492-х педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо якісного викладання предметів у допрофільних і профільних класах в умовах освітнього округу. Апробовано інструментарій для виявлення профільних нахилів учнів, освітньої кон’юнктури, прогнозування попиту щодо визначення профілізації загальноосвітніх закладів і перспектив розвитку системи освіти у сільській місцевості.
Результати реалізації завдань програмно-цільового проекту Оновлено зміст і форми діяльності соціально-психологічної служби в освітніх округах. Підготовлено методичні рекомендації для педагогічних працівників різних категорій з питань організації навчально-виховного процесу у сільських малочисельних загальноосвітніх навчальних закладів освітніх округів.
Результати реалізації завдань програмно-цільового проекту Проведено науково-методичний семінар за темою «Створення моделі районних та шкільних освітніх округів у сільських районах Харківської області». Інтернет-конференція «Науково-методичний супровід організації роботи районних та шкільних освітніх округів». Виїзні семінари і круглі столи за темами: «Організація профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: стан, перспективи, проблеми», «Освітній округ – основа для організації системи роботи з профільного навчання в старшій школі в умовах забезпечення рівного доступу до якісної освіти в сільській місцевості»,
Результати реалізації завдань програмно-цільового проекту Видано збірки: «Організація профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: з досвіду Харківського регіону» «Науково-методичний та нормативно-правовий супровід профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (з досвіду Харківського регіону)» «Моніторинг стану запровадження профільного навчання».
Інтернет-семінар «Функціонування та організація методичної роботи в освітніх округах» 21 квітня 2009 року. Інтернет-семінар «Організація навчально-виховного процесу в освітніх округах» 27 квітня 2010 року.
Проблеми, які потребують подальшого розв'язання та науково-методичного супроводу Підвищення якості навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості Підвищення фахового рівня вчителів, які викладають декілька базових навчальних предметів Підвищення якості підготовки випускників сільських загальноосвітніх навчальних закладів до зовнішнього незалежного оцінювання
Зміст роботи в освітніх округах У жовні-листопаді 2011 року комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» створено «Паспорти освітніх округів».
Зміст роботи в освітніх округах Освітні округи створено (або продовжено їх функціонування) у 23-х сільських районах області, окрім Близнюківського, Богодухівського, Коломацького, Печенізького районів, та 3-х містах обласного підпорядкування, окрім м. Ізюма та м. Люботина.
Нормативно-правові засади створення та сталого розвитку освітніх округів Розпорядження районної державної адміністрації. Рішення сесій районної або міської рад, виконавчого комітету міської ради. Розпорядження міського голови. Накази відділів освіти районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад.
Зміст угод про спільну діяльність Угоди про спільну діяльність усіх суб’єктів округу (Борівський, Валківський, Дворічанський, Дергачівський, Ізюмський, Зміївський, Золочівський, Красноградський, Краснокутський, Кегичівський, Сахновщинський, Харківський, Чугуївський, Шевченківський райони, міста Лозова, Первомайський, Чугуїв).
Специфіка територіального розташування освітніх округів 6 - Балаклійський район; 5 – Дергачівський район; по 3 - Зміївський, Красноградський, Лозівський райони; по 2 - Зачепилівський, Золочівський, Краснокутський, Первомайський, Шевченківський райони; по 1 – інші райони та міста.
Назви освітніх округів Територіальна приналежність до певної сільської ради Опорна (базова) школа Специфіка організації змісту навчально-виховного процесу «Алегорична» назва
Опорні (базові) загальноосвітні навчальні заклади Відповідне допрофільне та профільне навчання учнів за різними напрямами та профілями. Необхідність кадрового потенціалу та матеріально-технічної бази шкільних кабінетів.
Модулі моделі освітнього округу І. Організаційний модуль. (умови створення, функціонування та розвиток, послуги, система управління освітнім округом). ІІ. Змістовий модуль. (робочі навчальні плани, навчальні програми, підручники та посібники). ІІІ. Концептуальний модуль. (місія, принципи, мета, завдання, функції, очікувані результати)
Модулі моделі освітнього округу ІV. Інструментальний модуль (моніторингові процедури, психологічний супровід, педагогічні технології, критерії оцінювання розвитку освітнього округу) V. Процесуальний модуль (організація навчально-виховної діяльності учнів, професійний розвиток педагогів)
Увага! Нове з 01.09.2012 року Державний стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 №462. (проведення підготовчої роботи: вивчення, ознайомлення вчителів, методичний супровід роботи, засідання предметного методичного об'єднання, методичної ради, педагогічної ради, інше).
Увага! Нове з 01.09.2013 року Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 №1392. (Стосується лише основної школи (базової загальної середньої освіти).
Схожі презентації
Категорії