X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Творчий підхід до оцінювання в початкових класах

Завантажити презентацію

Творчий підхід до оцінювання в початкових класах

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тетяна Анатоліївна Луцюк, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Перевали Турійського району Волинської області Творчий підхід до оцінювання в початкових класах Як хочете поліпшити школу, навчіть учителів оцінювати учнів. Як хочете використати повний потенціал учнів, навчіть їх, як оцінювати себе. Р. Стіґґенз

Слайд 2

Оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм… 12-бальна система оцінювання… орієнтує вчителів на використання нових підходів до контрольно-оцінної та навчальної діяльності учнів, поліпшення якості та об'єктивності їхніх навчальних досягнень Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Слайд 3

сподівання почути оцінку своєї праці за кожен вид роботи прагнення бачити оцінку результатів навчально- пізнавальної діяльності дитини з перших днів - у об'єктивному оцінюванні навчальних досягнень школярів; - створенні такої системи оцінювання, яка підтримує захопленість дитини навчанням; - мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів; - забезпечення розвитку творчої особистості молодшого школяра. Актуальність досвіду

Слайд 4

Правила оцінювання Створювати ситуацію успіху Поважати кожну дитину Враховувати індивідуальний підхід Оцінювати не дитину, а її діяльність Вмотивовувати оцінку Використовувати ігрові прийоми Орієнтуватися на кращий результат Не протиставляти одну дитину іншим Коректно вказувати на недоліки Враховувати емоційний стан

Слайд 5

«Скарбничка успіхів» - індивідуальна книжечка першокласника, в якій фішками відповідного кольору щомісяця фіксується досягнутий учнем рівень сформованості компетентностей з тем, що вивчаються: – високий рівень – достатній – середній – початковий Скарбничка успіхів

Слайд 6

Назбирай капустинок для Кролика. Старанно виконуй письмові завдання з карток. Отримуй фішки. Будь уважним! Пиши охайно! №4 №8 №9 №7 №6 №5 №1 №2 №3

Слайд 7

№ 1 Вересень Побудувати звукову модель слова лампа. №2 Жовтень Письмо букв за зразком Аа, Іі, уУ, Оо, Мм, нН, вВ № 3 Листопад Диктант букв Лл, Сс, Кк, Аа, Іі, уУ, Оо, Мм, нН, вВ № 4 Грудень Списування слів: липа, калина, сила, вилка, рука, тато. № 5 Січень Словниковий диктант Береза, пеньок, білка, ґава, гуска, часник № 6 Лютий Списування з друкованого Зелена жабка стрибає швидко. № 7 Березень Диктант Фламінго на багно летить. Фазан у гніздечку сидить. № 8 Квітень Розповідь про весняні квіти за малюнком. №9 Травень Списування з друкованого На пеньочку сиділа жабка і малювала на полотні метелика. Малювала і співала. Почув ту пісеньку зайчик. Виглянув із-за берізки. З кущиків виліз ведмедик.

Слайд 8

В ягідку калини записуй кількість слів, прочитаних за хвилину. Вдумливо, швидко, виразно читай! Ягідку-відзнаку до скарбнички вкладай! № 5 № 3 № 1 0 № 4 № 6 № 8 № 9 № 2 3 № 7

Слайд 9

Допомагай Тигру вправно перестрибувати через вогняні кільця. Правильно виконуй завдання на картках. Отримуй фішки-кільця. Вкладай їх до скарбнички. Бажаю успіху! Травень Картка № 9 Січень Картка № 5 Вересень Картка № 1 Жовтень Картка № 2 Грудень Картка № 4 Листопад Картка № 3 Лютий Картка № 6 Березень Картка № 7 Квітень Картка № 8

Слайд 10

Допоможи Котику зібрати сердечка. Для цього в кінці кожного місяця дай відповіді на запитання вчителя. Отримай сердечка-відзнаки, вклади їх до скарбнички. Удачі тобі! Вересень Розповідь про себе Жовтень Розповідь про свою сім’ю Листопад Правила чемності Грудень Жива і нежива природа Січень Рослини і тварини Лютий Де ти живеш Березень Що виготов- ляють в місті Квітень Україна – незалежна держава Травень Тестові завдання

Слайд 11

Завдання Виміряй масу тіла та зріст. Правила особистої гігієни. Як дбати про своє здоров’я. Наодинці вдома. Небезпека від вогню, газу, води. Обережно: незнайомці. Безпека на вулиці. Безпека пасажира. Тестові завдання. Щоб бути здоровим, жвавим, загартованим, як Дельфін, вивчай курс ,,Основи здоров’я”. Отримай відзнаку-кільце. Вклади його до скарбнички. Вперед до успіху!

Слайд 12

Щоб бджілка зібрала багато меду, посади квітничок. Отримуй квітку-відзнаку. Поклади до скарбнички. З успіхом тебе! 1. Назви кольори 2. Намалюй равлика 3. Виліпи овочі 4. Змішай колір 6. Ажурне вирізування 5. Малюй фломастером 7. Намалюй тварину 9. Поясни значення слів 8. Намалюй весняну галявину

Слайд 13

Якщо хочеш співати як Соловейко, вивчи всі пісні, проспівай їх учням класу. Від учителя отримай нотки-відзнаки. Поклади їх до скарбнички. Щасливого злету! 1. «Ми йдемо сьогодні в клас» 2. «Веселі гуси» 3. «Ходить гарбуз по городу» 4. «То сніжинки, мов пушинки» 5. «Морозець» 6. «Білочка» 7. «Пісня про маму» 8. «Ой єсть в лісі калина» 9. «Пісня про букви» ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

Слайд 14

Допоможи Білочці назбирати запасів на зиму. Старанно працюй на уроках, вкладай до скарбнички грибочки-відзнаки. Успіхів у праці! 1. Створення аплікації 2. Ліплення на площині 9. Будівельний конструктор 8. Об´ємне ліплення 6 Плетіння косички 7. Пришивання ґудзика 5. Аплікація з паперу 4. Різання паперу 3. Перегинання паперу

Слайд 15

Допоможи Мавпочці позбирати банани. Виконуй завдання, отримуй фішки, клади їх у скарбничку. Бажаю спритності! № 1. Акробатичні вправи № 2. Комплекс вправ № 3. Організуючі вправи № 4. Вправи на рівновагу № 5. Ведення м’яча носком № 6. Удари по м’ячу ногою № 7. Біг 30 м, стрибки з місця № 8. Рухливі ігри № 9. Техніка пересування у футболі

Слайд 16

Таблиця досягнень учня В кінці навчального року вчитель підраховує кількість фішок усіх кольорів з кожного предмету, складає зведену таблицю, визначає рівні навчальних досягнень, які заносяться до характеристики учня. Першокласнику на святі Останнього дзвінка вручається «Подяка» Предмет Успіхи-відзнаки Українська мова. Навчання грамоти. Українська мова. Навчання грамоти Математика Я і Україна Музичне мистецтво ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ Образотворче мистецтво Трудове навчання Фізична культура Основи здоров’я

Слайд 17

Прийоми самооцінки учнів початкових класів Чарівні лінієчки Учні визначають кількість правильно виконаних завдань-кроків Наприклад, 7 балів-кроків 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Слайд 18

Етап уроку Вид роботи Оцінка Самооцінка Повторення вивченого Гра ,,Допоможи бджілці” 1 Усні задачі 1 Гра ,,Працьовита бджілка’’ 1 Вивчення нового матеріалу Розв’яжи приклади 1 Задача 2 1 Задача 3 1 Гра ,,Де чий вулик?’’ 1 Закріплення вивченого Задача 4 1 Робота на комп’ютері 2 Підсумок Активна робота на уроці 1 Охайність записів 1 Оцінювання 12

Слайд 19

Веселкові східці (урок читання,3 клас. В.Бондаренко, «Як розмовляють тварини». Найвища сходинка – 12 балів)   Можу розповісти про мову дикої тварини, за якою спостерігав   Можу розповісти про мову домашніх тварин   Можу переказати текст за планом   Вмію дати відповіді на питання після читання тексту   Знаю, що є три мови тварин   Знаю, як окремі тварини спілкуються між собою Прочитав і зрозумів, про що йде мова

Слайд 20

Кольорове намисто Диктант-малюнок Щоб перевірити знання учнів, вчитель пояснює, що означають кольори (рід іменників; дерева, кущі, трави тощо). Під час диктанту діти нанизують фішки на нитку. Відповіді звіряють з намистом, яке демонструє вчитель Якщо відповіді математичного диктанту зафарбовані правильно, ви отримаєте відповідний малюнок 4 11 0 10 2 14 3 9 12 16 7 6 20 17 13 15 8 5 1 19

Слайд 21

Бажаю успіхів! Суть нового підходу до оцінювання полягає в тому, щоб утвердити у свідомості вчителя розуміння оцінки не як фіксатора невдач учня, а як умовну позначку його особистих досягнень, як стимул до творчої діяльності

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка