Тенденції розвитку освітньої політики в Україні в контексті інновацій науки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тенденції розвитку освітньої політики в Україні в контексті інновацій Овчарук О.В., завідуюча Інформаційно-аналітичним центром педагогічних інновацій, ІІТЗН АПН України, канд.пед.наук МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ:ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ ТА ІКТ 29 травня 2006 р.
Україна: перспективи розвитку Зміна парадигми суспільного розвитку; Постановка та визначення нових суспільних цілей та цінностей; Нові (якісні) вимоги до сучасного громадянина; Розширення можливостей для молоді; Розбудова нових суспільних інститутів (НУО, фонди, асоціації та ін.);
Перші кроки в Україні, що вплинули на якісні зміни в освіті Широке коло зацікавлених сторін до проблем освітнього сектору; Громадська експертиза та розробка рекомендацій, що базуються на міжнародних конвенціях та документах; Створення Національної доктрини розвитку освіти; Розробка Державних стандартів базової та повної середньої освіти; оновлення змісту освіти (європейський вимір, компетентнсіний підхід) – вплив реформ в Європі виклик корупції - незалежні центри тестування, стратегія уряду на створення системи моніторингу; долучення України до PISA I TIMSS; Децентралізація освіти (громадсько-державна модель управління набирає сили) Інтерес вагомих міжнародних організацій, що опікуються освітньою галуззю (ООН, ЮНІСЕФ, Світовий Банк, та ін.) та проведення довготривалих програм технічної підтримки.
Підтримка діалогу в галузі освітньої політики: основні етапи 2000-2001 рр. Національна Доктрина розвитку освіти; 2001-2003 рр. Стратегія реформування освіти в Україні; 2003-2004 рр. Серія аналітичних документів в галузі освіти; 2004-2005 рр. Впровадження політичних рекомендацій в систему освіти.
Сфери аналізу освітньої політики Рівний доступ до якісної освіти; Зміст освіти; Моніторинг якості освіти; Управління освітою; Фінансування освіти;
Загрози реформам та їх захист Держмонополія на формування освітньої політики Боротьба за ринок, недост.фінансування галузі; експлуатація ентузіазму вчителів (дискримінація); Відсутність соціального партнерства при розвитку реформ. Залучення суспільства до формування освітньої політики та стратегічного планування; Поінформованість суспільства про реформи та реальний стан речей в освіті, моніторинг якості; Розбудова освітніх партнерських мереж, розповсюдження інновацій, їх достатнє фінансування
Схожі презентації
Категорії