суть процесу навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Суть процесу навчання Підготувала студентка IV курсу 1 групи відділення початкової освіти Карпенко Крістіна Презентація з педагогіки на тему L/O/G/O
План 4 Побудова процесу навчання 1 2 3 5 Функції процесу навчання Діалектика процесу навчання Мотиви навчання Поняття про процес навчання www.themegallery.com
Процес навчання Це цілеспрямована взаємодія вчителя та учня, спрямована на пізнання наукових фактів, теорій, законів та на розвиток дитини. www.themegallery.com
Процес навчання Є двосторонній процес, бо включає взаємодію вчителя і учня. www.themegallery.com
Між викладанням та учінням є співпраця Контроль, Корекція Стимулювання НД www.themegallery.com
Відкриття нового, досі не відомого людству Йде шляхом самостійних пошуків Методи, прийоми, засоби пізнання самостійно шукаються Відкрите доводиться практикою Пізнання Відкриття невідомого лише учням Керований процес Методи, прийоми, засоби опробовані Нове віриться учнями на слово Навчання www.themegallery.com
Функції Тісно взаємопов`язані і невіддільні Освітня Розвивальна Виховна Процес оволодіння науковими ЗУН + Основи світогляду + Бажання вчитись + Морально-естетичне + Моторна сфера + Впорядкування рухових процесів + Стимулювання до активної участі в трудовій та фізичній діяльності Функції навчання www.themegallery.com
Діалектика процесу навчання Завданням навчання і наявними ЗУН та рівнем учня Викладанням та учінням Вимогами вчителя та мотивами учня Новими знаннями та накопиченим досвідом Між Між Між Між Полягає в постійному русі, дії розв`язання протиріч. www.themegallery.com
Процес засвоєння знань + Систематизація + Запам`ятання + Узагальнення + Сприймання Навчально-пізнавальна діяльність учнів, яка спрямована на свідоме і міцне оволодіння ЗУН з предмету www.themegallery.com
Це психічний процес відображення предметів навколишньої дійсності. При сприйманні є активізація навчальної діяльності учнів. Потрібно використовувати наочність, слова, які б спонукали до роботи всі органи чуття. Доцільним є дослід, ліплення, малювання,щоб дитина накопичувала фактори, зовнішні картинки до розуміння. Буває опосередковане і безопосередковане. Сприймання www.themegallery.com
Це проникнення у сутність явищ і процесів, встановлення зв`язків між частинами цілого, між фактами і процесами, з`ясування причин, що зумовлюють якесь явище. Формується свідомість учнів, розвиваються інтелектуальні можливості, інтереси. Важливо накопичувати дані факти, щоб потім робити висновок, встановлювати взаємозв`язки. Буває первинне, поточне, закріплене. Розуміння www.themegallery.com
Це збереження в пам`яті вивченого осмисленого матеріалу. Складається з усвідомлення, осмислення, осяяння. Запам`ятання www.themegallery.com
Це уявне відокремлення певних властивостей, що належать певному класу предметів, перехід від окремого до загального. Узагальнення www.themegallery.com
Це мислительна діяльнісність, в процесі якої знання про об`єкти, що вивчене організуються в певну систему на основі обраного принципу. Буває теоретична і практична. Систематизація www.themegallery.com
Схожі презентації
Категорії