X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
«Створення умов для творчого розвитку дітей, задоволення їхніх інтересів у процесі гурткової роботи»  

Завантажити презентацію

«Створення умов для творчого розвитку дітей, задоволення їхніх інтересів у процесі гурткової роботи»  

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

роботи керівника гуртка Фастівської станції юних техніків Майданюк Галини Леонідівни Презентація

Слайд 2

«Есть только два способа прожить свою жизнь. Первый – так, будто никаких чудес не бывает. Второй – так, будто все на свете является чудом» Альберт Эйнштейн

Слайд 3

Науково-методична проблема «Створення умов для творчого розвитку дітей, задоволення їхніх інтересів у процесі гурткової роботи»  

Слайд 4

Вірити у свої педагогічні здібності Вірити в безмежність дитини Вірити в силу гуманного підходу до дитини Прагнути до розвитку Доброта Відвертість і щирість Відданість ЗАПОВІДІ УЧИТЕЛЯ ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Слайд 5

Розуміти дитину Любити дитину Заповнюватися оптимізмом до дитини Олюднювання середовища навколо дитини Повага особистості дитини Терпіння в становленні дитини Керівні принципи вчителя Закони вчителя

Слайд 6

УМАКО “СУЗІР”Я” СКЛИКАЄ ДРУЗІВ

Слайд 7

Робота із самовдосконалення , саморозвитку Організаційна діяльність гуртківців Педагогіка співробітництва Діяльність керівника гуртка Планування роботи

Слайд 8

ВИГОТОВЛЕННЯ ОБЄМНОЇ СНІЖИНКИ НА ГУРТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ

Слайд 9

Планування роботи 1. Тематичне планування. 2. Планування занять. 3. Планування пошукової роботи, науково - технічних програм і проектів, участь у масових заходах . 4. Планування методичної роботи.

Слайд 10

А НАШ РОБОТ - КРАЩИЙ !

Слайд 11

1.Оволодіння змістом нових програм і підручників. 2. Використання сучасних методів та технологій навчання. 3. Використання різноманітних форм роботи на заняттях. 4. Використання мотиваційних чинників навчання. 5. Методичне і дидактичне забезпечення активної роботи учнів під час навчально-виховного процесу. 6. Організація та облік контролю за рівнем досягнень гуртківців, зокрема диференційований. 7. Зворотний зв’язок з гуртківцями під час навчально-виховного процесу (на занятті, змаганнях, походах, очних конкурсних заходах тощо), стиль взаємин. 8. Ефективність навчально-виховного процесу.   Організаційна діяльність гуртківців

Слайд 12

розвиває оригамі СТВОРИ СВОЄ ВЕСНЯНЕ ДИВО

Слайд 13

1. Робота з фаховою, методичною літературою. 2. Використання передового (перспективного) педагогічного досвіду в своїй практиці. 3. Робота в творчій групі, проекті, програмі. 4. Робота з реалізації науково-методичної проблеми педколективу. 5. Робота з реалізації особистої науково-методичної проблеми в рамках проблеми закладу. 6. Узагальнення особистого (чужого) педагогічного досвіду. 7. Ефективність науково-методичної роботи.   Робота із самовдосконалення , саморозвитку

Слайд 14

Слайд 15

- колективна (робота з усім складом гуртка): лекція, бесіда, диспут, екскурсія, похід тощо; - групова (практична робота, моделювання,конструювання, постановка експерименту, ділова гра, змагання); - індивідуальна (робота з кожним вихованцем окремо). - Форми проведення гурткових занять

Слайд 16

ВСЕУКРАЇНСЬКА ВИСТАВКА ФЕСТИВАЛЬ “ОБДАРОВАНІ ДІТИ УКРАЇНИ

Слайд 17

1. Співпраця з колегами у відповідному закладі (філії),інших ПШЗ. 2. Співпраця з колегами в рамках МО. 3. Співпраця з гуртківцями. 4. Співпраця з батьками. Педагогіка співробітництва

Слайд 18

ЗУСТРІЧ НОВОГО РОКУ

Слайд 19

НА ГУРТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ ВИГОТОВЛЕННЯ ЯЛИНКИ

Слайд 20

Типи занять гуртків в закладі 1 Тип: Заняття засвоєння нових знань - перевірка домашнього завдання (не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - сприймання і усвідомлення фактичного матеріалу; - підсумки проведення заняття, домашні завдання (якщо є потреба). 2тип: Заняття формування умінь і навичок - перевірка домашнього завдання( не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - вивчення нового матеріалу; - первинне застосування гуртківцями знань в стандартних і нестандартних ситуаціях. 3 тип: Заняття застосування знань, умінь і навичок - перевірка домашнього завдання (не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - осмислення змісту і послідовності застосування способів виконання дій; - самостійне виконання гуртківцями завдань під контролем і за допомогою керівника, - звіт вихованців про роботу і теоретичне обґрунтування одержаних результатів; - підведення підсумків заняття, домашнє завдання. 4 тип: Заняття узагальнення і систематизації знань - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання; - відтворення і узагальнення понять, засвоєння відповідно їм системи знань; - узагальнення і систематизація опорних теоретичних положень і відповідних ідей науки; - підсумки заняття і повідомлення домашнього завдання.

Слайд 21

ВСЕУКРАЇНСЬКА ВИСТАВКА ФЕСТИВАЛЬ “ОБДАРОВАНІ ДІТИ УКРАЇНИ

Слайд 22

Бажаю успіхів у професійній діяльності! Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка