«Створення умов для творчого розвитку дітей, задоволення їхніх інтересів у процесі гурткової роботи»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
роботи керівника гуртка Фастівської станції юних техніків Майданюк Галини Леонідівни Презентація
«Есть только два способа прожить свою жизнь. Первый – так, будто никаких чудес не бывает. Второй – так, будто все на свете является чудом» Альберт Эйнштейн
Науково-методична проблема «Створення умов для творчого розвитку дітей, задоволення їхніх інтересів у процесі гурткової роботи»
Вірити у свої педагогічні здібності Вірити в безмежність дитини Вірити в силу гуманного підходу до дитини Прагнути до розвитку Доброта Відвертість і щирість Відданість ЗАПОВІДІ УЧИТЕЛЯ ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Розуміти дитину Любити дитину Заповнюватися оптимізмом до дитини Олюднювання середовища навколо дитини Повага особистості дитини Терпіння в становленні дитини Керівні принципи вчителя Закони вчителя
Робота із самовдосконалення , саморозвитку Організаційна діяльність гуртківців Педагогіка співробітництва Діяльність керівника гуртка Планування роботи
Планування роботи 1. Тематичне планування. 2. Планування занять. 3. Планування пошукової роботи, науково - технічних програм і проектів, участь у масових заходах . 4. Планування методичної роботи.
1.Оволодіння змістом нових програм і підручників. 2. Використання сучасних методів та технологій навчання. 3. Використання різноманітних форм роботи на заняттях. 4. Використання мотиваційних чинників навчання. 5. Методичне і дидактичне забезпечення активної роботи учнів під час навчально-виховного процесу. 6. Організація та облік контролю за рівнем досягнень гуртківців, зокрема диференційований. 7. Зворотний зв’язок з гуртківцями під час навчально-виховного процесу (на занятті, змаганнях, походах, очних конкурсних заходах тощо), стиль взаємин. 8. Ефективність навчально-виховного процесу. Організаційна діяльність гуртківців
1. Робота з фаховою, методичною літературою. 2. Використання передового (перспективного) педагогічного досвіду в своїй практиці. 3. Робота в творчій групі, проекті, програмі. 4. Робота з реалізації науково-методичної проблеми педколективу. 5. Робота з реалізації особистої науково-методичної проблеми в рамках проблеми закладу. 6. Узагальнення особистого (чужого) педагогічного досвіду. 7. Ефективність науково-методичної роботи. Робота із самовдосконалення , саморозвитку
- колективна (робота з усім складом гуртка): лекція, бесіда, диспут, екскурсія, похід тощо; - групова (практична робота, моделювання,конструювання, постановка експерименту, ділова гра, змагання); - індивідуальна (робота з кожним вихованцем окремо). - Форми проведення гурткових занять
1. Співпраця з колегами у відповідному закладі (філії),інших ПШЗ. 2. Співпраця з колегами в рамках МО. 3. Співпраця з гуртківцями. 4. Співпраця з батьками. Педагогіка співробітництва
Типи занять гуртків в закладі 1 Тип: Заняття засвоєння нових знань - перевірка домашнього завдання (не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - сприймання і усвідомлення фактичного матеріалу; - підсумки проведення заняття, домашні завдання (якщо є потреба). 2тип: Заняття формування умінь і навичок - перевірка домашнього завдання( не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - вивчення нового матеріалу; - первинне застосування гуртківцями знань в стандартних і нестандартних ситуаціях. 3 тип: Заняття застосування знань, умінь і навичок - перевірка домашнього завдання (не завжди); - актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання гуртківців; - осмислення змісту і послідовності застосування способів виконання дій; - самостійне виконання гуртківцями завдань під контролем і за допомогою керівника, - звіт вихованців про роботу і теоретичне обґрунтування одержаних результатів; - підведення підсумків заняття, домашнє завдання. 4 тип: Заняття узагальнення і систематизації знань - повідомлення теми, мети і завдань заняття, мотивація навчання; - відтворення і узагальнення понять, засвоєння відповідно їм системи знань; - узагальнення і систематизація опорних теоретичних положень і відповідних ідей науки; - підсумки заняття і повідомлення домашнього завдання.
Схожі презентації
Категорії