Створення ситуації успіху на уроці
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. В. О. Сухумлинського
Мета проекту: створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини з метою надання можливості кожному учню відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей.
Задачі проекту: допомогти особистості дитини зрости в успіху; створити умови для розвитку почуття віри в свої сили; розвивати вміння долати труднощі; формувати активну життєву позицію.
Планування проекту: Для реалізації проекту кожному вчителю необхідно ретельно обмірковувати структуру уроку, підбирати відповідні форми і методи роботи з учнями для створення ситуації успіху та мотивації діяльності школярів для подолання труднощів Термін дії проекту: 19 жовтня 2010 року – 19 листопада 2010 року
Методи реалізації проекту: - ігрова діяльність; - проблемні ситуації; - рефлексія Принципи реалізації проекту: - диференціація; - співробітництво та педагогічна корекція; - гуманізація навчання ; - єдність родини і школи.
“Якщо успіху досягти важко, треба докласти більше зусиль”. П. Бомарше “Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень. В. Шаталов. Уміння Старання Пізнання Інтерес Хвала
Схема взаємодії виконавців проекту Творча співпраця вчителя батьками учнями У С П І Х Радість учня Радість батьків
Учасники та виконавці проекту І група “Методичний барометр” Тесляр А. В. Чорний С.В. Штурпак Є. М. Маташнюк С. А. Коніщева О. В. Вагнер Л. В. Комягіна Н. А. Годорожа О. В. ІІ група “Орієнтири” Волочнюк І. В. Тесліна Н. Р. Юхненко Л. А. Гриценко Н. В. Ломачинська Л.Б. Тарасенко Н. М. Боярчук О. Г. Балог О. В. ІІІ група “Крок до успіху” Савченко А. В. Трофименко О. О. Діденко В. С. Шуляченко С. В. Теслін О. С. Шевчик Н. Г. Пашковська О. В. Помазунова І. В.
Причини невдалого уроку До 5-ти років Від 5 до 10 років Від 10 до 15 років Більше 15 років 1.Погане самопочуття 6% 10% 13% 16% 2.Невміння педагога втілити задумане в практичних діях 46% 18% 9% 4% 3.Недостатня продуманість якихось моментів уроку ( або уроку в цілому ) 54% 36% 17% 6% 4. Перевантаження учнів інформацією, яку вони не в змозі обробити 24% 18% 15% 14% 5. Відсутність системи роботи вчителя на уроці й на уроках 48% 18% 5% - 6. Непідготовленість до уроку учнів 14% 8% - - 7. Дратівливість учителя. Викликана попередніми уроками 6% 10% 9% 6% 8. Нелюбов до певної теми уроку 18% 14% - -
Психолог Е. Фромм “Мати” (“иметь”) “Бути” Хочу мати винагороду в будь-якій формі “Зовнішній результат” – думка інших Комплекси та звинувачення у бік інших Завжди бути таким, як є. Отримувати радість від буття, від своїх дій діяльності Важливий процес, від якого вони отримують задоволення, а отже, отримують “внутрішній результат – радість успіху Робота над собою та до самовдосконалення особистості
“Орієнтир” На основі власного педагогічного досвіду розробити рекомендації по створенню ситуації успіху на уроці “Методичний барометр” Створити модель учня “Школи успіху” “Крок до успіху” Створити модель учителя “Школи успіху”
Схожі презентації
Категорії