Система художньо-естетичного виховання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проблемне питання школи Впровадження інноваційних технологій морально-етичного напрямку виховної роботи школи згідно шкільної програми «Через красиве до людяного – така закономірність виховання»
Проблемні питання, над якими працюють вчителі початкових класів Лях Т. І. Удосконалення і використання інноваційних технологій морально-етичного напрямку Хажанець О. Є. Розвиток особистості дитини шляхом впровадження особистісно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес
Художньо-естетичне виховання в «Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти» Мета національного виховання – формування у молоді розвиненої художньо-естетичної культури Система виховних заходів: забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів; забезпечення високої художньо-естетичної культури, розвиток естетичних потреб і почуттів.
Напрямок виховання «Цілісний процес виховання передбачає художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості. Виховуючи в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації, національне виховання передбачає вироблення умінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті»
Особливості виховання на різних рівнях освіти Сімейно родинне виховання Середні заклади освіти Формування естетичних смаків і почуттів, уміння розрізняти прекрасне та потворне в мистецтві і житті, забезпечення умов для практичної творчої діяльності дітей Формування основ естетичної культури, розвиток художніх здібностей і почуттів особистості; оволодіння цінностями і знаннями світового і народного мистецтва, музики, архітектури, усної народної творчості, національної пісенної і танцювальної культури, побуту, ремесел, гри;розвиток почуття прекрасного, формування здатності розуміти і цінувати твори мистецтва, пам'ятки історії, красу і багатство природи, активна робота по відображенню традицій та історичних коренів, національної духовності; формування національного менталітету
Державний стандарт початкової загальної освіти Освітня галузь «Мистецтво» формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. Мета : Завдання: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів, здатності розуміти та інтерпретувати твори мистецтва, оцінювати естетичні явища; формувати в учнів на доступному рівні системи художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та видову специфіку мистецтва; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, їх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження та спілкування;
Виховне середовище учня Народознавчий куточок Картинна галерея Класні кімнати Зелені куточки
Уроки музичного мистецтва Рубан Інна Іванівна Вводить учнів у світ добра і краси, відображений у музичних творах Прилучає учнів до животворного джерела людських почуттів і переживань, утілених у музиці Збагачує емоційно-естетичний досвід учнів Сприяє розвитку образного мислення, уяви, загальних та музичних здібностей учнів Формує здатність до різних видів активної музично-творчої діяльності Формує універсальні якості творчої особистості Виховує ціннісне ставлення до музичного мистецтва
Уроки образотворчого мистецтва Лях Т. І. Хажанець О. Є. Залучають учнів засобами образотворчого мистецтва до національної та світової культур Формують позитивне ставлення до світу на основі емоційно- чуттєвого досвіду Розвивають чуттєво-емоційну сферу учнів, художньо-образне мислення, потребу і здатність до художньо-творчої самореалізації Спонукають до необхідності вносити елементи краси в побут, природу, стосунки з однолітками
Позакласна робота Дитячі ранки Родинні свята Гурток «Світ паперових фантазій» Екскурсії в природу, трудові акції
Робота в групі «Сонечко» Тиждень художньо-естетичного виховання Зупинка «Місто веселого часу» Тиждень обдарованої дитини Тиждень рідної мови
Індивідуальна робота Розвиток творчих здібностей: конкурси фестивалі виставки творчі майстерні клуби за інтересами пошукова робота заочні подорожі фотовиставки дні творчості дитини місячник обдарованої дитини творчі проекти Особисті досягнення учнів: Портфоліо Творчий щоденник Творча скарбничка Скарбничка «Руками творяться дива»
День творчості дитини «Об’ємні вироби з паперу» Майстерня Саморобкина «Подарунок мамі своїми руками» Виставка дитячих малюнків День творчості дитини «Хто живе у пластиліні»
Робота з батьками Батьківські збори Консультації для батьків Вивчення виховного потенціалу сім’ї Родинні свята Дні творчості батьків та дітей
Дні творчості батьків та дітей Барви осені Природа І фантазія Ходить гарбуз по городу Щедрі осені дари
Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок» Колективний проект дитячої ілюстрованої казки За добро добром
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. Василь Олександрович Сухомлинський olena_042008@ukr.net
Схожі презентації
Категорії