Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості?
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості? © Косюк Л.А., 2012
Науково-методична проблема: “Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості” © Косюк Л.А., 2012
Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями. Урок – це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості. Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В.О.Сухомлинський © Косюк Л.А., 2012
Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу. Урок – не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості. Урок – система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним. Сучасний урок – це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість. Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. © Косюк Л.А., 2012
Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями © Косюк Л.А., 2012
Яке місце даного уроку у вивченні конкретної теми? Який зв'язок даної теми з іншими навчальними дисциплінами? Яка мета та завдання уроку? Як дати можливість учням самостійно обрати диференційовані завдання, які б відкрили його творчі здібності? Які форми діяльності учнів використати на уроці? Як краще організувати спілкування на уроці? Яку наочність, ТЗН використати? Як раціонально використати час уроку? Як контролювати засвоєння навчального матеріалу учнями? Яка практична напрямленість даної теми уроку? Яке домашнє завдання підготувати, щоб учні мали можливість розкрити свої творчі здібності? © Косюк Л.А., 2012
Цілепокладання та цілереалізація уроку Мета Завдання Взаємодія Результат Форми Зміст Зміст Методи Засоби © Косюк Л.А., 2012
© Косюк Л.А., 2012 Кооперативне (групове) навчання робота в парах ротаційні (змінювані) трійки два – чотири – всі разом карусель робота в малих групах акваріум Фронтальне (колективно-групове) навчання обговорення проблеми в загальному колі мікрофон незакінчені речення мозковий штурм навчаючи – учусь ажурна пилка “дерево рішень” та інші Навчання у грі імітації або ситуаційні ігри рольові ігри драматизація громадські слухання спрощене судове слухання Навчання у дискусії метод ПРЕС обери позицію зміни позицію безперервна шкала думок дискусія дискусія в стилі ток-шоу дебати Інтерактивні технології навчання
Нестандартні уроки інтегровані уроки; уроки-конференції; уроки-реквієм; уроки-диспути; уроки-дослідження; уроки-полеміки; уроки-конкурси учнівських проектів; уроки-подорожі; рольові та ділові ігри © Косюк Л.А., 2012 © Косюк Л.А., 2012
Використання інтерактивних уроків сприяє: підвищенню загальної обізнаності та освіченості дітей; поглибленню знань з предмета; підвищенню кругозору учнів; перевірці знань учнів в ігровій та захоплюючій формі; зняттю втомленості учнів; активному розвитку пізнавальних процесів в учнів. © Косюк Л.А., 2012
У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли виконує серйозну роботу. А.С.Макаренко © Косюк Л.А., 2012
Мультимедійні технології в гімназії Склад нових комп‘ютерних комплексів: комп'ютери; мультимедійний проектор; SMART-дошка; відеомагнітофон; DVD-програвач; відеокамера; телевізор; інші спеціальні пристрої. © Косюк Л.А., 2012
Використання традиційних та нетрадиційних методів © Косюк Л.А., 2012 традиційні методи нетрадиційні методи
Схожі презентації
Категорії