Розвивальне середовище варіативних форм здобуття дошкільної освіти в Україні
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Навколишнє середовище повинно бути: Ефективність формування дошкільника значною мірою залежить від середовища, в якому відбувається її життєдіяльність. Ми розуміємо це як єдність природного, предметного, соціального та середовища внутрішнього «Я». НАСИЧЕНИМ КОМФОРТНИМ НАСИЧЕНИМ КОМФОРТНИМ НАСИЧЕНИМ ПІДТРИМУВАНИМ КОМФОРТНИМ РОЗВИВАЛЬНИМ
« Прекрасний ландшафт має таке велике значення для розвитку молодої душі, з яким важко суперничати впливам педагога» К.Ушинський
Учити треба так, щоб діти набували знань про природу не з книжок, а з неба із землі, з дубів і буків, тобто з самих об єктів.
Всі об єкти мають свою назву, ім я. Такий досвід допомагає взаємодіяти з твариною чи рослиною як із «суб єктом», а не з «об єктом».
Діти спостерігають за зміною температури, випаровуванням води, напрямом вітру, сонячним годинником. Ці знання закріплюються в групі за допомогою куточка природи.
Милування яскравими пейзажами, гармонійним поєднанням барв у довкіллі пробуджує у дітей відчуття краси, сприяє їхньому естетичному розвитку
Від того, як ми виховаємо наших дітей, залежить майбутнє Землі. Саме тому ми переконані, що організації розвивального середовища треба приділяти належну увагу. Воно має бути не епізодичним, а глибоко продуманим, систематичним, цілеспрямованим.
Збереження психічного та фізичного здоров я дітей (при необхідності корекційна робота) Розвиток основних видів діяльності (предметної, керувальної, ігрової, продуктивної - ІЗО) Розвиток пізнавальної сфери та розширення світобачення Розвиток мовлення та мовленнєвого спілкування Соціалізація дітей, формування адекватних віку способів і засобів спілкування з дорослими та однолітками Активізація та збагачення виховних умінь батьків, підтримка впевненості у власних педагогічних силах
зустріч з батьками, анкетування, бесіда знайомство з дитиною у вигляді гри–спілкування екскурсія дитячим садком для батьків та дітей
вільна самостійна діяльність (гра, ліплення, малювання, аплікація, тощо) сумісна діяльність дорослого і дитини (ігрова, пізнавально – дослідницька) індивідуально – групові та групові заняття з дітьми (математика, грамота, розвиток мовлення, фізкультура)
короткочасні групи (2-4 місяці) довгочасні (до року) одновікові різновікові адаптаційна група з пріоритетом підготовки до школи група для прогулянок група вихідного дня
Схожі презентації
Категорії