X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток творчої особистості солодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу

Завантажити презентацію

Розвиток творчої особистості солодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу Опис педагогічного досвіду вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 м. Дубна Саюк Тетяни Володимирівни

Слайд 2

Вчиться, виховується людина не тільки в початкових класах школи, але і в середніх, і в старших, і все життя. Але в початкових класах закладається те, що буде розвиватися і зміцнюватися з віком.

Слайд 3

Найбільш цінні і важливі… ті знання, які допоможуть молодим людям вирішувати проблеми і підготують до вирішення завдань, які зазвичай виникають у дорослих в демократичному суспільстві. Герберт Спенсер

Слайд 4

“Творчість починається там, де інтелектуальні й естетичні багатства, засвоєні, здобуті раніше, стають засобами пізнання, освоєння, перетворення світу, при цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням” В.О.Сухомлинський

Слайд 5

Розвиток здібностей відбувається поступово: Відбувається зростання рівня розвитку творчих здібностей від елементарного до більш складного.

Слайд 6

Творча діяльність учнів сприяє розвитку

Слайд 7

«Творчість молодшого школяра ґрунтується на ознаках такого феномену, як творчість, і визначається як процес створення чогось нового, раніше для даного конкретного суб'єкта невідомого.» В.О.Моляко

Слайд 8

Слайд 9

Характеристика творчої особистості (за А.І.Савенковим )

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Розвиток особистості молодшого школяра відбувається у складній системі його взаємин з батьками, вчителем, ровесниками та іншими дітьми. В молодшому шкільному віці інтенсивно розвивається самосвідомість. В навчальній діяльності у школяра складаються уявлення про себе, самооцінка, формуються навички самоконтролю і саморегуляції. Орієнтація на механічне засвоєння знань і навичок змінилася орієнтацією на розвиток особистості, свідомості, на виховання творчості, активну участь учня в процесі навчання. Технологія творчої діяльності - це технологія співробітництва, де вчитель і учні спільно виробляють цілі, зміст заняття, дають оцінку своєї діяльності.

Слайд 13

Ефективне засвоєння знань залежить від таких факторів

Слайд 14

«Сперечайтеся, помиляйтеся, але заради бога, розмірковуйте, і хоча і криво, та самі». Г.Е.Лессінг

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка