X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РІВНІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Завантажити презентацію

РІВНІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РІВНІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ Т.Є. Бойченко, кандидат педагогічних наук, професор кафедри філософії та освіти дорослих ЦІППО УМО НАПН України

Слайд 2

Наріжні форми людського мислення Ідеї Категорії Закони Закономірності Гіпотези Теорії Концепції Методи Засоби Методики . ? ! ...

Слайд 3

                         Рівні методологічного аналізу                       МЕТОДОЛОГІЧНІ РІВНІ АНАЛІЗУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕРМІНУ “ПРОФІЛАКТИКА” 1. Світоглядно-методологічний (категорії, поняття, закони) 2. Загальнотеоретичний (теорії, гіпотези, принципи) 3. Спеціальнонауковий (методи, методики, засоби)        

Слайд 4

Світоглядно-методологічний рівень Загальнотеоретичний рівень Спеціальнотеоретичний рівень категорія теорія метод

Слайд 5

Категорії – фундаментальні поняття, форми думки, типи зв’язку суб’єкта і предиката (все, що характеризує суб’єкт). Арістотель виокремив 10 класичних категорій: субстанція; кількість; якість; відношення; місце; час; положення; стан; дія; зазнавання.

Слайд 6

Категоріальний апарат сучасного наукового дослідження характеризується складністю буття - небуття живе - неживе життя - смерть людина - суспільства чоловік - жінка здоров’я - хвороба лікування - профілактика

Слайд 7

Аналіз сутності явища, об’єкта проводять за різними підходами – феноменологічним; онтологічним; коґітивним; цивілізаційним; гносеологічним; герменевтичним; монадологічним; системним; холістичним; детерміністським тощо.

Слайд 8

Критерії визначення здоров’я як категорії Онтологічний Лінгвістичний Діяльнісний Коґнітивний Епістемологічний Не вір губі – поклади на зуби.

Слайд 9

Здоров’я людини – багатомірний і водночас цілісний феномен гармонійної життєдіяльності людини. Воно знаходить свій вираз через взаємоузгоджені стани, явища і процеси формування, збереження, зміцнення, споживання, відновлення та передачі фізичної, соціальної, психічної та духовної складових життєдіяльності людини, груп людей, спільнот та суспільства в цілому. Хіба здоров’я – не диво? Антон Чехов

Слайд 10

                                                     

Слайд 11

З діалогу Василія Розанова з уявним опонентом (1914 рік) – «Скільки можна мати вражень, думок про предмет? – Скільки завгодно… Скільки є «думок» у самому предметі: адже немає предмета без думки, а інколи – без множини в собі думок… – Де ж тоді істина? – У повноті всіх думок. Разом. Зі страхом вибрати одну. В коливанні. – Невже коливання – принцип? – Перший в житті. Єдиний твердий. Той, котрим цвіте все, і все живе. Настань стійкість – і світ закаменів би, зледенів». Чуковский К. Книга о современных писателях. – СПб, 1914. – С. 169

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка