Рівність трикутників
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ще декілька років тому назад кожен вчитель був змушений писати контрольну роботу, самостійну роботу, тести та індивідуальні картки на дошці крейдою або на папері від руки затрачаючи на це багато часу. Зараз у ХХІ столітті такий вид діяльності проступово відсупає у минуле, тому що всі ці форми роботи ми можемо провести за допомогою комп’ютера та різних комп’ютерних програм, що є прикладом контрольна робота по темі “Трикутники”, яка вивчається в 7 класі з геометрії. Дана контрольна робота зроблена у вигляді презентації, що складається з 9 слайдів. Цю контрольну роботу доцільно провести у комп’ютерному класі з використання комп’ютера та проектора (за наявності). Контрольна робота є різнорівнева і складається з 9 завдань. Перших 6 завдань оцінюються по 1 балу, 7 і 8 завдання по 1,5 бала і 9 завдання 3 бали.
Урок з геометрії 7 клас Тема уроку. Контрольна робота. - “Рівність трикутників” Мета уроку: перевірити рівень засвоєних знань учнів з даної теми; розвивати вміння самостійно працювати, використовуючи комп’ютер; виховувати наполегливість, уважність, уміння об’єктивно оцінювати свої сили. Тип уроку: контроль і корекція знань. Обладнання: набір креслярських інструментів, комп’ютер, проектор (за наявності в навчальному закладі) ХІД УРОКУ Організаційний момент. Перевірка д/з Формулювання мети і завдання уроку Контрольна робота Підбиття підсумків уроку Д/з
Варіант І Варіант ІІ Визначте за рис. 1, яке з наведених тверджень є правильним . (1 бал) А)ВМ- медіана ; Б) ВМ – висота; В) ВМ – бісектриса; Г) ВМ – медіана і бісектриса Визначте за рис. 8, яке з наведених тверджень є правильним . (1 бал) А)ВD- медіана ; Б) ВD – висота; В) ВD – бісектриса; Г) ВD – медіана і бісектриса Початковий рівень
2. (1 бал) На рис. 2 АВ=ВС, АВ=10 см, АС=5 см. Тоді периметр трикутника АВС дорівнює: А) 25 см; Б) 20 см; В) 10 см; Г) 15 см. 2. (1 бал) На рис. 9 MN=KN=5см. Основа MK=8 см. Тоді периметр дорівнює: А) 21 см; Б) 18 см; В) 13 см; Г) 10 см.
3. (1 бал) Трикутник АВС – рівнобедрений з основою АС, ‹А=400 (рис. 3). Тоді ‹С дорівнює: А) 1400 ; Б) 400 ; В) 500 ; Г) інша відповідь. 3. (1 бал) Трикутник АВС – рівнобедрений з основою вс, ‹С=400 (рис. 10). Тоді ‹В дорівнює: А) 700 ; Б) 200 ; В) 1100 ; Г) інша відповідь.
Середній рівень 4. (1 бал) Дано BO=OD; ‹ABO= ‹CDO (рис. 4). Доведіть: ∆ABO= ∆CDO 4. (1 бал) Дано АO=OС; ‹BАO= ‹DСO (рис. 11). Доведіть: ∆ABO= ∆CDO
5. (1 бал) Доведіть, що трикутник АВС – рівнобедрений, якщо ‹ВСА=500 ; ‹BАF=1300 (рис. 5). 6. (1 бал) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 48 см, а бічна сторона – 15см. Знайти основу цього трикутника. 5. (1 бал) Доведіть, що трикутник АВС – рівнобедрений, якщо ‹ВАС=650 ; ‹FСЕ=650 (рис. 12). 6. (1 бал) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 36 см, а основа – 10см. Знайти бічну сторону цього трикутника.
Достатній рівень 7. (1,5 бала) Дано: ∆АОС – рівнобедрений; АС – основа; АО і СО – бісектриси ∆ АВС (рис. 6). Доведіть: ∆АВС – рівнобедрений. 8. (1,5 бала) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 45 см, а бічна сторона менша від основи на 3 см. Знайти сторони цього трикутника. 7. (1,5 бала) Дано: ∆АВС – рівнобедрений; АС – основа; АО і СО – бісектриси ∆ АВС (рис. 13). Доведіть: ∆АОС - рівнобедрений 8. (1,5 бала) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 37 см, а основа менша від бічної сторони на 5 см. Знайти сторони цього трикутника.
Високий рівень 9. (3 бали) На рис. 7 АВ=CD, BC=AD, BM – бісектриса ‹АВС, DK – бісектриса ‹ADC. Доведіть, що ∆ АВМ = ∆ CDK. 9. (3 бали) На рис. 14 АВ=CD, BC=AD, АК – бісектриса ‹ВАD, CM – бісектриса ‹BCD. Доведіть, що ∆ АВМ = ∆ CDK.
V. Підбиття підсумків уроку Запитання до класу - Для кого завдання контрольної роботи були легкими? - Які труднощі виникли під час розвязання задач? - Що, на вашу думку, потрібно повторити вдома? VI. Домашнє завдання 1. Повторити теоретичний матеріал з даної теми 2. Скласти і розв'язати задачу по вивченій темі.
Схожі презентації
Категорії