X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
кути

Завантажити презентацію

кути

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Трикутником називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, що попарно їх сполучають Вершини трикутника Сторони трикутника Трикутник позначається так: ∆АВС

Слайд 3

Нерівність трикутника Будь-яка сторона трикутника менша від суми двох інших сторін АВ

Слайд 4

Задача 1 Чи можуть відрізки зображені на малюнку бути сторонами трикутника. 1 2 3 Ні, бо сума 2 і 3 відрізків дорівнює довжині 1 відрізка

Слайд 5

Слайд 6

Різносторонній – якщо всі сторони мають різну довжину АВ≠ ВС≠ АС

Слайд 7

Рівносторонній, якщо всі сторони рівні АВ= ВС=АС

Слайд 8

Рівнобедрений, якщо дві сторони рівні АВ=ВС АВ,ВС бічна сторона, АС- основа

Слайд 9

Суму довжин всіх сторін трикутника називається його периметром. Периметр позначають літерою Р.

Слайд 10

Задача 2. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 44см, знайдіть бічну сторону,якщо основа дорівнює 10 см. Задача 3. периметр рівностороннього трикутника 21см. Чому дорівнює одна сторона трикутника?

Слайд 11

Залежно від градусної міри кутів трикутника, трикутники поділяють на такі види:

Слайд 12

Гострокутні - такі трикутники, всі кути яких гострі

Слайд 13

Тупокутні - такі трикутника, в яких один кут більший за 90˚, тобто тупий

Слайд 14

Прямокутні - трикутники в яких є прямий кут катет Гіпотенуза

Слайд 15

У будь-якому трикутнику можна провести відрізки, які мають спеціальні назви: М Медіаною трикутника називають відрізок, що сполучає вершину трикутника і середину протилежної сторони

Слайд 16

О Бісектрисою трикутника називають відрізок бісектриси кута трикутника, що сполучає його вершину з точкою на протилежній стороні

Слайд 17

Н Висотою трикутника називається перпендикуляр, проведений з вершини кута, до протилежної сторони

Слайд 18

Р О К ВР - ВО - ВК - висота трикутника бісектриса трикутника медіана трикутника

Слайд 19

Після уроку виховувати зацікавленість до геометрії творчий пошук, активність, ініціативність вміння використовувати власний досвід застосовувати цю теорему до розв’язування задач засвоїти зміст і доведення теореми про кути трикутника Очікувані результати Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 20

Знати – це насамперед уміти користатися знаннями Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 21

Встановити відповідність Суміжні кути, ознака паралельності прямих, теорема про суміжні кути, розгорнутий кут, кути утворені при перетині прямих січною. Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Кут, градусна міра якого дорівнює 1800. Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 22

Ключ Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Кут, градусна міра якого дорівнює 1800 Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені кути утворені при перетині прямих січною розгорнутий кут суміжні кути теорема про суміжні кути ознака паралельності прямих ознака паралельності прямих

Слайд 23

Оцінювання (взаємоперевірка) 3 бали 2 бали 1 бал Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 24

Сума кутів трикутника Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 25

Сократ Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся таке ж чудове те, що мені доведеться пізнати. Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 26

Чи завжди можливо за допомогою трьох кутів побудувати трикутник? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 27

Слайд 28

Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 29

Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 30

Чи завжди можливо за допомогою трьох кутів побудувати трикутник? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 31

ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 32

Ч.Колтон Будь-яка теорія важлива для практики Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 33

Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник, два кути якого дорівнюють 120 і 80? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 34

Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник з двома прямими кутами? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 35

Дати відповіді на питання: Закінчіть речення: «Сума внутрішніх кутів трикутника дорівнює…» Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 36

Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника – тупий. Які два інші? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 37

Дати відповіді на питання: Чи існує рівнобедрений трикутник, кути якого дорівнюють 30 і 60? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 38

Дати відповіді на питання: Один з кутів рівнобедреного трикутника дорівнює 100. Чому дорівнюють інші кути? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 39

Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника прямий. Які два інші? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 40

Дати відповіді на питання: Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 30. Чому дорівнює кут при вершині? Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 41

Дати відповіді на питання: Чому дорівнює кут М трикутника МКО, якщо < K=70?

Слайд 42

ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 43

Р.Декарт Недостатньо мати добрий розум головне – раціонально застосувати його Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 44

Знайти невідомі кути трикутника 1)

Слайд 45

ОЦІНЮВАННЯ Правильно розв'язане завдання 5 Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 46

Дж.Венг Так звана самостійна робота – це вершки математики… без роботи такого характеру вивчення математики майже даремна річ… Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 47

Ключ до І варіанту 1 3 2 б в б 4 а Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 48

Ключ до ІІ варіанту 1 3 2 а в а 4 г Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 49

Горацій Потрібно сьогодні сказати лише те, що доречно сьогодні, все інше відкладемо і скажемо, коли буде потрібно Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 50

Які риси характеру, з наведених нижче допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість Вчитель математики І.Ф.Цой

Слайд 51

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія