Рекомендації за результатами експертизи рівня навчальних досягнень учнів з предметів у 2011-2012 н.р.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Рекомендації за результатами експертизи рівня навчальних досягнень учнів з предметів у 2011-2012 н.р. Методична рада, 06.06.12 Кислякова Г.І.
Математика,2012 рік, рекомендації 1.1.Вивчити довідку з учителями математики. 1.Керівникам всіх навчальних закладів 01.04.12 1.2.Забезпечити системний контроль за якістю навчально-виховного процесу, зокрема за підготовкою уроків, не відволіканням учнів і вчителів від основної навчальної діяльності. Постійно 1.3.Забезпечити контроль за проведенням систематичних різноманітних заходів заходів, що підвищують інтерес учнів до вивчення математики. 2012-2013 н.р. 1.4.В шкільних методичних об’єднаннях підвести підсумки ефективності проведених у 2011-2012 н.р.заходів по підвищенню якості навчання з математики. Червень,2012 року
Математика,2012 рік, рекомендації Постійно 1.6.Забезпечити дотримання вимог нормативно- інструктивних документів при проведенні державної підсумкової атестації з математики у 9,11 класах.. Травень,2012 року 1.7.Проконтролювати систематичне проведення індивідуальної роботи з учнями по ліквідації прогалин в знаннях учнів та облік цієї роботи. Квітень-травень 2012 року 1.5.Забезпечити співпрацю практичних психологів та вчителів щодо визначення індивідуальних стилів навчання учнів з метою підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу учнями, досягнення розвивальної мети уроку.
Математика,2012 рік, рекомендації 2.Керівникам Жовтневої, Івашківської, Золочівської №3,Лютівської і Цапівської загальноосвітніх навчальних закладів усунути виявлені недоліки. До 25.05.12 3.Районному методичному кабінету (Кислякова Г.І.): 3.1.Вивчити довідку з учителями математики на районному методичному вчителів математики та обговорити і прийняти заходи щодо покращення якості навчальних досягнень з математики. Квітень,2012 року 3.2.Запроваджувати інновації та ефективний педагогічний досвід в практику роботи вчителів математики через групові форми роботи з учителями Протягом року
Література,2012 рік Рекомендації КЕРІВНИКАМ ШКІЛ: І.Директорам Довжанської і Гур’євокозачанської загальноосвітніх шкіл (Стародубцевій В.А. і Гур’євій В.В.): 1.Здійснити контроль виконання програм з літератури щодо уроків розвитку мовлення і позакласного читання у ІІ семестрі , врахувавши рекомендації МОНМСУ з ущільнення (2011 рік), розглянути питання на нараді при директору Березень, травень 2012 2. Взяти на контроль діяльність шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів, скоординувати його роботу на вирішення проблем школи До березня 2012 ІІ.Директору Г. Гур’євокозачанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 1.Здійснити діагностування професійної компетентності та труднощів учителів, забезпечити залучення кожного з них до системи методичної роботи на рівні РМО, ШМО.
Література,2012 рік Рекомендації 2.Надати допомогу молодому спеціалісту Тупкаленко І.В., сприяти її навчанню на спецкурсі з російської мови і літератури 2013 рік ІІІ.Керівникам Довжанської,Гур’євокозачанської і Удянської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів 1.Проаналізувати матеріали перевірки відділу освіти та здійснити розробку корекційних програм поліпшення якості навчання літератури . До березня 2012 2. Провести семінар-практикум із оцінювання навчальних досягнень учнів та складання тестових завдань відповідно до різнорівневої таксономії Блума До квітня 2012 3. При відвідуванні уроків особливу увагу звертати на цілепокладання, мотиваційний і контрольно-оцінювальний етапи, формування предметних компетенцій учнів та організацію систематичного повторення.
Література,2012 рік Рекомендації 4. Не допускати використання у навчально-виховному процесі посібників (зошитів для контрольних робіт, збірок тестових завдань для підготовки до ЗНО)низької якості, не рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. ВЧИТЕЛЯМ ЛІТЕРАТУРИ 1.Дотримуватися критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів з літератури 2.Оволодіти методикою формування в учнів навичок виразного ,свідомого читання. 3.Активно використовувати завдання проблемно пошукового характеру, що потребують від учнів навичок зіставлення та узагальнення. 4.Спланувати систематичне повторення навчального матерілу. 5.Здійснювати моніторинг формування предметних компетентностей з літератури, психолого-педагогічний аналіз причин невстигання.
Історія, жовтень, 2011 року, рекомендації І.КЕРІВНИКАМ ШКІЛ: 1.При відвідуванні уроків звернути увагу на відповідність висновків меті відвідування. 2.Узагальнювати матеріали моніторингу та діагностики. ІІ. ВЧИТЕЛЯМ ІСТОРІЇ 1.Проаналізувати результати контрольних робіт і спланувати роботу з корекції знань. До 01.11.11 2.Вести облік прогалин в знаннях учнів. Постійно 3.Покращити роботу з підготовки учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів і турнірів . Жовтень-грудень
Етика, грудень 2011 Зауваження та пропозиції : 1.Керівникам шкіл: 1.1.Забезпечити навчання вчителів Мартиненко А.М. і Фесунова О.С. на спецкурсі «Методика викладання предмета «Етика» До 01.12.2012 р. 1.2.Створити умови для участі вчителів ЛадєєвоїВ.В. і Фесунова О.С. у районному методичному об’єднанні. 2.Учителям етики (Фадєєвій В.В. і Фесунову О.С.): 2.1. Для забезпечення здійснення діяльнісного підходу, формування в учнів моральних чеснот, умінь і навичок, суспільних цінностей і переконань ширше застосовувати проектні технології (групові проекти: соціально значимі, доброчинні і.т.п) . 2.2. З метою рефлексії пропонувати учням міні-твори (есе), спрямовані на осмислення самого себе, своєї поведінки в сім’ї, класі, шкільному колективі тощо 2.3. Пропонувати чіткі критерії для здійснення самооцінювання учнів та обгрунтовувати оцінку.
Англійська мова, квітень, 2011 рекомендації Керівникам шкіл: Одноробівської ЗОШ І-ІІІ ст. Гою В.П. та Івашківської ЗОШ І-ІІІ ст. Поповій Л.В. підвищити контроль за виконанням вимог щодо уроків англійської мови у початкових класах; вивчити стан викладання англійської мови вчителів Маленчик А.В.(Одноробівська ЗОШ І-ІІІ ст..)та Гончаренко Н.А.(Івашківська ЗОШ І-ІІІ ст.); у 2011-2012 н.р. сприяти поповненню матеріальної бази викладання предмета ; вивчити ефективність організації внутрішкільної методичної роботи червень 2011 року.
Англійська мова, квітень, 2011 рекомендації Вчителям: враховувати психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; для підвищення свого фахового рівня активно працювати в РМО, постійно діючих семінарах; опрацювати методичний посібник для вчителів О.Карп’юк. Особливості комунікативно-орієнтованого навчання англійської мови у початковій школі.Київ.Навчальна книга.2004 р.;
Англійська мова, квітень, 2011 рекомендації забезпечити поповнення навчально-матеріальної бази для вивчення іноземної мови ; До грудня 2011 року виділити годину наприкінці роботи над матеріалом кожного розділу підручника для організації учнівської роботи з мовним портфоліо; Вересень 2011 року оформити куточок „Загальноєвропейські рівні володіння іноземною мовою”
Схожі презентації
Категорії