X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методичні рекомендації вчителям, які викладають в 1 класі.

Завантажити презентацію

Методичні рекомендації вчителям, які викладають в 1 класі.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Методичні рекомендації вчителям, які викладають в 1 класі.

Слайд 2

формувати мотивацію щодо вивчення іноземних мов упродовж життя; підготовити основи для спілкування іноземною мовою (тому процес навчання повинен відбуватися лише іноземною мовою, що сприяє створенню комунікативного середовища для навчання)(доцільно зробити “ словничок уроку”) виховувати позитивне (толерантне) ставлення до культури іншого народу, мова якого вивчається; формування навичок аудіювання, говоріння, читання та письма у комплексі.

Слайд 3

пам’ять та уява мають образний, мимовільний характер; нестійка увага; мислення наочно – дійове, наочне – образне; провідна форма діяльності - сюжетно – рольова гра; дитині цікаво розмовляти про все, що її оточує; У ранньому дитинстві легко та швидко розвиваються мовленнєвий слух і артикуляція.

Слайд 4

Зробіть вивчення мови приємним, цікавим , веселим; Грайте в ігри, співайте пісні, учіть вірші; Вживайте рідну мову, коли знайомите дітей із новим видом діяльності; Розмовляйте з дітьми іноземною якнайбільше; Дітей хваліть, відзначайте успіхи; Заохочуйте дітей розмовляти іноземною мовою; Використовуйте якомога більше жестів, рухів, наочності; Змінюйте види діяльності кожні 5-7 хвилин.

Слайд 5

правильна вимова і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень; оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування; отримання уявлення про основні граматичні категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у процесі усного спілкування; розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності; участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкування); уміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам'ять римовані твори дитячого фольклору; оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання; правильне написання слів, словосполучень, речень і текстів; засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.

Слайд 6

Практична мета навчання іноземної мови в початковій школі полягає в тому, щоб закласти основи володіння іноземною мовою у молодших школярів, тобто сформувати початки фонетичних, лексичних, граматичних орфографічних навичок та вмінь аудіювання, говоріння, читання та письмі в межах програмних вимог.

Слайд 7

Домінуючим у навчанні на початковому ступені (І семестр 1 класу) має бути усне мовлення. Сприйняття мовлення ґрунтується не лише на сенсорних, але й на моторних компонентах. Це означає, що формування бази сприймання іноземної мови потребує функціонування мовленнєворухових подразників. Отже навчання сприймання іншомовного мовлення повинно бути тісно пов'язане з повторенням, відтворенням матеріалу, який необхідно засвоїти. Тому у сучасних підручниках авторами закладено виконання дієвих вправ з елементами письма (наприклад, обведи слово, наведи за зразком, розмалюй), елементами читання (наприклад, озвуч слово, фрази).

Слайд 8

Слайд 9

Успішне оволодіння іноземною мовою можливо лише за рахунок системного використання різноманітних прийомів навчання та нетрадиційних уроків (урок-турнір, урок-гра, урок-проект, урок-екскурсія тощо). Класифікація прийомів навчання: з елементами змагання – ігри, конкурси, вікторини; з елементами загадування – загадки, шаради, кросворди; з елементами перевтілення – ігри-пантоміми, скетчі, інсценіровки, рольові ігри; з елементами художнього виконання – лічилки, скоромовки, римування, вірші, пісні; з елементами сюжетної організації – казки, легенди, байки.

Слайд 10

мовленнєва спрямованість (урок іноземною мовою); динамічність і водночас цілеспрямованість уроку( 5 -7 видів завдань); чіткий розподіл часу ,гігієнічні вимоги – 3 хв. після 12-15 хв. уроку та 2 хв. – десь після 20 хв., організаційний етап уроку (підготовку учнів до уроку) доцільно максимально скоротити. Етап повторення вивченого на попередніх уроках теж повинен бути короткотривалим, а робота над новим матеріалом займає до 20 хвилин; взаємозв’язок навчальної діяльності з ігровою; поступовий перехід від співробітництва з учителем  до самостійної роботи.

Слайд 11

Muffin Songs

Слайд 12

організаційна частина; визначення мети уроку; фонетична зарядка (хорова); ознайомлення з новим  мовним матеріалом; формування навичок говоріння; розвиток умінь (розвиток діалогічного або монологічного мовлення (індивідуально-масове тренування, робота в парах); читання з метою формування техніки читання (знайомий матеріал; хорове та індивідуально-масове тренування); аудіювання – вправи на виконання розпоряджень; письмо (переписування, тренувальні диктанти); домашнє завдання (рубрика «Спілкуйся вдома» ) підсумки.

Слайд 13

1. Ознайомтесь із нормативною базою та методичною літературою. 2. Співпрацюйте із вчителем – класоводом. 3. Співпрацюйте з психологом , вивчіть індивідуальні особливості дітей у класі. 4. Співпрацюйте з батьками , відвідуйте батьківські збори, ознайомте батьків із вимогами програми, дайте відповіді на всі запитання.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне