Реалізація діагностико-прогностичної функції у методичній роботі як головна умова її ефективності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Реалізація діагностико-прогностичної функції у методичній роботі як головна умова її ефективності
Для ефективного управління процесом самовдосконалення педагогів, формування у них готовності до ІКТ, адміністрації школи треба вирішити двоєдину задачу.
Задачі 1. створити умови професійної діяльності, що спонукають педагогів до самовдосконалення і формують спроможність до оволодіння ІКТ. 2. формувати у педагогів відповідні потреби і мотиви.
д Технологія експертизи і корекції готовності педагогів до ІКТ: організаційно-інноваційний аспект Модель експертизи і корекції організаційно-інноваційного середовища ЗНЗ Модель експертизи і корекції мотивації самовдосконалення особистості в педагогічному колективі Діагностичний Психолого-педагогічна модель експертизи організаційно-інноваційного середовища ЗНЗ Діагностичний Психолого-педагогічна модель експертизи мотивації самовдосконалення особистості Корекційний Тренінгові заняття Корекційний Корекційна модель щодо створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища ЗНЗ
щ Модель експертизи організаційно-інноваційного середовища ЗНЗ Психолого-педагогічні діагностичні методи дослідження Методика “ Оцінка характеристик колективу ” Мотиваційне середовище Методика “ Оцінка функцій керівництва ” Оцінювання рівня розвитку педагогічного колективу, визначення факторів, що впливають на нього Виявлення сильних і слабких сторін мотиваційного середовища Виявлення недоліків і переваг у реалізації функції керівництва
Загальна оцінка дослідження мотивації самовдосконалення особистості Д іагностичний Загальна оцінка задоволеності своєю професією Загальна оцінка мотиваційних характеристик особистості Загальна оцінка самоусвідомлення себе Дослідження мотиваційних характеристик особистості Ставлення до себе як професіонала Ставлення особистості до своєї професійної діяльності Алгоритм дослідження Психолого-педагогічна модель експертизи й корекції мотивації самовдосконалення особистості
Результати діагностування дають можливість: Вжити заходів щодо розвитку мотивації самовдосконалення , Прогнозувати ефективність професіональної діяльності педагогів, Проводити корекційну роботу з урахуванням індивідуальних особливостей особистості,
Принципи проведення тренінгових занять Істина не може бути передана, вона може бути тільки пережита, Навчання в цілому і кожного елемента зокрема виходячи з інтересів навчаючих, Максимальний облік і розвиток інтересу у окремого учасника тренінгу.
Результатом корекційної роботи є особистісні і професіональні зміни, які відбуваються у її учасників. Тренінгова робота дозволяє вирішити завдання формування і розвитку здібностей, які необхідні для реалізації професійного самовизначення як умови нарощування творчого потенціалу особистості.
Технологія експертизи і корекції готовності педагогів до ІКТ дає змогу регулювати процес розвитку та впровадження ІКТ , посилити їх практичну значимість та забезпечити цілеспрямованість.
Інтуїтивний рівень - 15% Творчий рівень – 75% Репродуктивний рівень – 10% Результати анкетування:
Мета етапу - формулювання проблеми і прогнозування очікуваних результатів. Визначити мотивацію! Спланувати систему заходів, спрямованих на реалізацію мети етапу. 2. Прогностичний етап
1. ознайомлення педагогів з відповідною літературою, досягненнями психолого-педагогічної науки: А) самоосвітня робота Б) лекції психолога В) проведення “ круглих столів ”, конференцій та ін. 2. організація активного навчання педагогів: А) проведення системи тренінгів Б) взаємовідвідування уроків з аналізом 3. аналіз проведеної роботи, узагальнення: А) проведення творчих звітів вчителів Б) анкетування учнів (84% учнів позитивно ставляться до проведення уроків з використанням ІКТ ) Система заходів, спрямованих на реалізацію мети етапу
Схожі презентації
Категорії