X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИЙОМІВ МНЕМОТЕХНІКИВ ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ

Завантажити презентацію

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИЙОМІВ МНЕМОТЕХНІКИВ ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИЙОМІВ МНЕМОТЕХНІКИ В ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ Шикун Тетяна Володимирівна, вчитель-логопед дошкільного навчального закладу (ясел-садка), комбінованого типу «Центр розвитку дитини» м. Славутича   2012 “ Навчайте дитину якимось невідомим їй п’яти словам – вона буде довго та марно мучитись, та пов’яжіть двадцять таких слів із картинками, і вона засвоїть їх вмить. ” К.Д.Ушинський

Слайд 2

Актуальність досвіду обумовлена проблемою оптимізації пізнавальної діяльності дітей як одного з головних засобів мовленнєвого розвитку. Об’єктом дослідження є реалізація прийомів мнемотехніки в логопедичній роботі з дошкільниками із ЗНМ. Предметом дослідження є формування мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ за допомогою мнемотехнічних прийомів. Піфагор (570 –490 до н. е.) Цицерон (106 до н. е. – 43 до н. е) Джордано Бруно (1548 – 1600) Мнемотехніка (мнемоніка) – технологія розвитку пам'яті, що забезпечує ефективне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації, збільшує обсяг пам'яті, шляхом утворення додаткових асоціацій, використовує природні механізми пам'яті мозку.

Слайд 3

АЛГОРИТМ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ Мнемотехніка як освітня технологія. Методологічна основа та теоретичне підґрунтя використання мнемотехніки в логопедичній практиці. Загальна характеристика прийомів мнемотехніки, що застосовуються в логопедичній роботі. 4. Реалізація прийомів мнемотехніки в роботі з дітьми із ЗНМ в умовах логопедичної групи ДНЗ (ясел-садка) комбінованого типу «Центр розвитку дитини», а саме: формування фразового мовлення; активізація та поширення словникового запасу дітей; формування навичок розповідання у дітей із ЗНМ; заучування віршованих форм за допомогою прийомів мнемотехніки.

Слайд 4

МНЕМОТЕХНІЧНІ ПРИЙОМИ Аналогія, трансформація, тлумачення, зв'язування (колаж), сюжет, логічні запитання, небилиці, піктограми, наочне моделювання, мнемоквадрати, мнемодоріжки, мнемотаблиці, передача змісту відповідними рухами, передача змісту через гру-драматизацію (інсценування). НАВЧАЛЬНІ ТА ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ Формувати правильну звуковимови. Удосконалювати навички словозміни, словотворення. Розвивати зв‘язне мовлення, основні психічні процеси. Розширювати творчі можливості дитини. Підвищувати самооцінку, розвивати ініціативність, самостійність дитини.

Слайд 5

Чапля чапа до водички, в чаплі чорні черевички. Що це? (назва одягу) Якого кольору одяг? З яких деталей одяг? Для кого цей одяг? На яку частину тіла вдягаємо? Для якої пори року цей одяг?

Слайд 6

Слайд 7

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка