Психологічні аспекти впливу комп’ютерних комунікацій на особистість молодшого школяра
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Клуб “Примирення” Керівник клубу: практичний психолог Жукова Н.В. Співкерівники: заступник директора з виховної роботи Височанська О.В., соціальний педагог Лук’яненко Г.В., педагог-організатор Кібік І.О. Помічники: психологічна служба
Мета Забезпечення права дитини на особистісний розвиток; створення дружньої атмосфери в шкільному колективі Мета Створення клубу Формування у дітей : Толерантності Гуманізму Відповідальності Безконфліктності Доброзичливості
Основні завдання РОЗВИТОК навичок критичного мислення навичок безконфліктного спілкування творчих здібностей дітей навичок толерантного ставлення до оточуючих, почуття гідності навичок планування та роботи в команді основ комунікативних здібностей; вміння спокійно та виважено викладати свої думки
Учасники клубу Діти, які потребують допомоги; демонструють високий рівень тривожності Діти з конфліктною та агресивною поведінкою (“учень-вчитель”, “учень-батьки”, “учень-учень”) Діти з низьким рівнем адаптації та самооцінки КЛУБ “Примирення” Діти, які мають проблеми зі спілкуванням
Робота клубу Робота клуба «Примирення» містить в собі безліч цікавих і корисних заходів, а саме: діагностування за різними методиками: соціометрія, визначення типу темпераменту, визначення рівня самооцінки, акцентуація характеру, проективних методик («малюнок родини»; «неіснуючої тваринки»; «кактус»; «мій настрій»; «мої страхи»; «мої мрії»; «як що я був чарівником»; «світ в якому я живу» та інше;) різноманітні заходи, які дозволять дітям побачити власні проблеми, та дасть змогу обговорювати їх, знайти можливі шляхи їх вирішення та відчути підтримку оточуючих: індивідуальні бесіди «віч-на-віч»; зустрічі з цікавими людьми різних професії; бесіди та лекції на хвилюючі теми; ігри; арт-терапія; тренінги.
Очікувані результати Завдяки роботі клубу «Примирення» діти отримують можливість обходитись без конфліктів. Розвиток і виховання позитивних якостей в учнів, а саме повага до інших, толерантність, самокритичність, вміння визнавати свої помилки та пробачати їх іншим тощо. Використовувати своїх знання, вміння та навички в повсякденному житті. Учні зможуть вільно, спокійно висловлювати свої думки. Діти будуть більш милосердними, доброзичливими, відповідальними. Учні вирішуватимуть конфлікти не силою, а розумом. Діти поважатимуть проблеми інших. Активізується робота шкільного самоврядування в класних колективах. Отримані навички школярі будуть використовувати, працюючи в команді (безконфліктне спілкування, розвинені комунікативні здібності).
Другий та четвертий четвер місяця початок о 1400 в кабінеті “Самоврядування” або “Інформатики” Графік роботи клубу “Примирення” LOGO
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Складання банку даних дітей, які входять в актив клубу 5-11 класи психолог 2 Активізація роботи «Скрині довіри» психолог 3 Заняття № 1 «Моє перше знайомство» Мета: встановлення комунікаційних зв'язків серед учасників клубу 5-11 класи педагог - організатор психолог 4 Заняття № 2«Пізнай себе» (тренінг). Мета: визначення позитивних та негативних якостей особистості. 5-11 класи психолог
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №3 “Правила спілкування – як зрозуміти іншого”(тренінг) Мета: Формування в дітей комунікативних навичок, дружніх стосунків в колективі 5-11 класи Соц. Педагог Психолог 2 Знайомство з характеристиками сімей дітей та станом обстеження їх житлово-побутових умов. 5-11 класи ЗДВР 3 Відвідування уроків та виховних заходів з метою вивчення мікроклімату дитини в колективі 5-11 класи Психолог ЗДВР 4 Заняття № 4 «Запобігання й розв'язання конфліктів в колективах» (тренінг) Мета: Формування в дітей вміння вирішення проблеми без насилля, виховання толерантності 5-11 класи Класні керівники Психологічна служба 5 Розміщення інформації на інформаційних стендах Психологічна служба
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №5 «Стосунки з однолітками в колективі.» Мета: Формування в дітей почуття індивідуальності 5-11 класи Психологічна служба, Психолог 2 Робота психологічної служби школи на тему: «Наслідки жорстокості та насилля.» Опитування 5-11 класи Психологічна служба 3 Підбір матеріалу на інформаційні стенди 5-11 класи Психологічна служба 4 Виступ в класах на тему: «Скажимо ні агресії та насиллю!» 5-11 класи Психологічна служба, Психолог 5 Заняття №6 «Умій володіти своїми емоціями» 5-11 класи Психолог, соц. педагог
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Опитування «Чи знаю я свої права?» 5-11 класи Соц. педагог 2 Заняття №7 «Вчимося робити добро?» 5-11 класи ЗДВР 3 Активізація роботи «Скрині довіри» Психолог 4 Заняття №8 «Корисні та шкідливі звички» Мета: дати дітям змогу зрозуміти, що звички можуть допомагати, а також стати на перешкоді у досягненні життєвих цілей. 5-11 класи Психолог 5 Виставка робіт на тему «Світ, в якому я живу» розвиток креативності 5-11 класи Педагог організатор
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №9 «Як я провів канікули» Мета: навчити дітей виражати свої почуття і враження за допомогою слів, невербальних і образотворчих засобів. 5-11 класи Психолог 2 Конкурс плакатів на тему: «Якщо б я був чарівником...» 5-11 класи Педагог організатор
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №10 «Духовність людини - як шлях до саморозвитку» Зустріч з настоятелем храму Петра і Павла отцем Віталієм 5-11 класи Психолог Педагог організатор 2 Бесіда на тему «Відносини хлопчиків та дівчат» 5-11 класи Психолог 3 Заняття №11 «Здоров'я – цінність нашого життя» Мета: Формування у дітей навичок здорового способу життя. Сприяти формування гуманності, доброти, милосердя. 5-11 класи Клуб “Здоров’я” 4 Виступ в класах на тему «Скажи шкідливим звичкам - ні» 5-11 класи Педагог організатор 5 Розміщення інформації на інформаційні стенди. Психологічна служба
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №12 «Ким бути? Яким бути?» (тренінг) Мета: активізація самосвідомості учнів щодо формування свого майбутнього покликання. 5-11 класи Психологічна служба, Психолог 2 Активізація роботи «Скрині довіри» Психолог 3 Заняття №13 «Я і моя родина». Проективна методика «Моя родина» націлювання дітей на позитивне ставлення в родині 5-11 класи Психолог
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Розміщення інформації на інформаційні стенди. Психологічна служба 2 Заняття №14 «Друг пізнається у біді.» Мета: формування поняття “дружба”, вміння знаходити друзів. 5-11 класи Психолог, Соц. педагог 3 Заняття №15 «Терпимість до іншого – повага до себе.» Мета: формування у підлітків навички групової взаємодії та ефективного спілкування. 5-11 класи Психолог, соц. педагог
№ п/п Заходи Категорія учнів Дата Відповідальні 1 Заняття №16 «Ми разом – ми єдині» 5-11 класм Психолог, Педагог організатор 2 Підведення підсумків роботи клубу «Примирення" за навчальний рік. 5-11 класи Психолог
Схожі презентації
Категорії