X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Визначення факторів впливу на впровадження товару-новинки – електронної сигарети

Завантажити презентацію

Визначення факторів впливу на впровадження товару-новинки – електронної сигарети

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Науково-дослідницька робота на тему «Визначення факторів впливу на впровадження товару-новинки – електронної сигарети» Студентки групи УП-381 Дерезниченко Т. Є. Керівник Салогубова В. М.

Слайд 2

Gamucci - це, перш за все, висока якість, яку не можна порівняти ні з одним іншим виробником.

Слайд 3

ТОВАРНІ ІННОВАЦІЇ НА РИНКУ ТОВАРІВ В БОРОТЬБІ З ПАЛІННЯМ Лазерна технологія Пачки без логотипів Інноваційна попільничка

Слайд 4

ПРИСТРІЙ ЕЛЕКТРОННОЇ СИГАРЕТИ

Слайд 5

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИГАРЕТИ Фізіологічна залежність буде знижуватися з поступовим зниженням рівня нікотину, а психологічної не буде: палити можна так само часто, поки просто не набридне Подарунок Новий, модний, стильний, що викликає інтерес і емоцію, корисний для здоров'я, відносно недорогий. Такий подарунок точно не буде припадати пилом на полицях! Машина, тролейбус, стадіон, літак, будинок, офіс і навіть дерев'яна лазня! Можна курити де завгодно Не буде запаху з рота й від одягу, зуби відновлять білизну, пальці стануть більш чутливими! І ще: чи повернеться нюх і вас почнуть більше любити оточуючі! Охайність Згідно з дослідженнями 2010 р. в країнах ЄС, невеликі дози нікотину допомагають істотно швидше кинути палити, ніж повна його відсутність. Електронна сигарета дозволить вам самим поступово знижувати його рівень! Замість диму - пар, такого ж кольору, розміру і лише трохи більше приємного ваги в руці, ніж ваша звичайна сигарета Як справжня Заробляйте на економії! Уже через місяць ви повністю окупити електронну сигарету з якісним акумулятором Заробляйте на економії Саме нешкідливе куріння: 90% шкоди від сигарет: смоли і продукти горіння відсутні в принципі. Ну а нікотин - регулюйте на здоров'я! Здоровья

Слайд 6

«Smoore» один зі світових лідерів з виробництва електронних сигарет. Головна мета копанні «Smoore» - створення і випуск самих надійних і функціональних електронних сигарет і в той же час доступних за ціною.

Слайд 7

Бренд середній за ціною, по дизайну відрізняється від звичайних сигарет. Особливістю є наявність функції, яка відповідає за те, що при затягуванні, в електронних сигаретах Nickols потрібно натискати спеціальну кнопочку, це не всім зручно.

Слайд 8

впровадження та розвиток електронної сигарети на ринку УКРАЇНИ На ринку України зараз представлені такі основні світові бренди електронних сигарет: Smoore, Nickols, Denshi Tabaco, Gamucci та багато інших. Вітчизняних виробників електронних сигарет не існує. В Україні представлені дистриб'юторські центри світових виробників електронних сигарет. Розподіл і просування продукції здійснюється через Інтернет магазини.

Слайд 9

Проблеми впровадження електронної сигарети на ринок Неоднозначне ставлення населення по відношенню до електронної сигарети як до інноваційного товару. -сьогодні чіткої відповіді стосовно шкідливості електронних сигарет немає. Експерти ВОЗ пропонують заборонити продаж електронних сигарет, тому що не було проведено необхідних клінічних випробувань. ВОЗ не має в своєму розпорядженні наукових даних, що підтверджують безпеку і ефективність електронних сигарет.

Слайд 10

Електронна сигарета не завоювала ринкові сегменти у повному обсязі, розповсюдження інформації про цю новинку тільки починає набирати обсягів. Метою відділу маркетингу на даному етапі є допомога населенню отримання інформації про цей товар безпосереднім шляхом. Ефективним методом буде задіяння найбільш ефективних каналів розповсюдження інформації про електронну сигарету, щоб ії образ формувався у свідомості потенційних споживачів.

Слайд 11

Найбільш ефективні джерела розповсюдження інформації про електронну сигарету: «сарафанове радіо»; реклама в Інтернеті( банерна реклама), соціальні мережі, прихований маркетинг на форумах або блогах - за допомогою прихованого маркетингу можна досягти підвищення популярності електронної сигарети, формування позитивного іміджу у населення, нейтралізувати негативні думки, привернути увагу до інновації, підвищення рівня продажів; продакт плейсмент; телебачення, преса, зовнішня реклама, радіо, які перш за все дають змогу донести інформацію про товар до потенційного споживача, завоювати більшу частку ринку, сформувати лояльність з боку цільової аудиторії до електронної сигарети.

Слайд 12

Населення вважає, що незважаючи на винятковість товару, ціна на нього завелика, беручи до уваги можливості товару, його властивості та переваги. У випадку, коли ціна не має значення, головне якість, лежить мотиваційний підхід. Для подібного споживача бажання переважає. Ціна є стримуючим фактором зростання прихильності до товару-новинки. Слід корегувати цінову політику у відношенні до електронної сигарети з урахуванням можливостей споживачів.

Слайд 13

- обізнаність про товар формується у населення завдяки засобам масової інформації, а успішне враження товар набуває завдяки повному освітленню призначення, властивостей та переваг електронних сигарет. - якість повинна відповідати очікуванням потенційних споживачів та встановлення більш прийнятної ціни на товар з метою успішного виходу на ринок, зростанню іміджу товару, а як наслідок зріст продажів . - розробляти відповідну маркетингову товарну політику з метою удосконалення зовнішнього виду і якості товару, цінову політику з метою корегування ціни відповідно можливостям і очікуванням споживачів, та розширення каналів збуту електронних сигарет. основним фактором, який сприяє успіху товару-новинки – електронної сигарети на ринку є ефективна діяльність комунікаційної політики. Заходу у цьому напрямку допомагають не тільки дізнатись про товар, про його виникнення на ринку, але й ознайомитись зі значенням, властивостями та перевагами електронної сигарети Слідкування у цьому напрямку, посилювати можливості рекламування товару у комунікаційній діяльності, викличе зріст зацікавленості та довіри до інновації як потенційних споживачів так і частки населення, яка не курить, дозволить сформувати остаточне позитивне ставлення до товару-новинки – електронної сигарети, зміцнити положення на ринку, та розвиватись у позитивному напрямку. Висновки щодо впровадження товару-новинки – електронної сигарети на ринку

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Екологія