X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
перез

Завантажити презентацію

перез

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Бізнес-план Відкриття магазина одягу «Des KIRIF» Підготувала Студентка групи ЕкЕо-11М Волощинська Христина

Слайд 2

КВЕД Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах Цей клас включає: роздрібну торгівлю одягом роздрібну торгівлю хутряними виробами роздрібну торгівлю доповненнями до одягу, такими як рукавички, краватки, підтяжки тощо

Слайд 3

Основні цілі бізнесу: Отримання максимального прибутку. Задовольнити потреби людей в купівлі одягу цієї марки одягу. Створити максимальну конкуренцію на світовому ринку одежі. Продукція магазину буде користуватися стійким попитом у населення, адже забезпечується низькими цінами та широким вибором.

Слайд 4

Створення магазину одягу Для того щоб створити магазин одягу треба: Зібрати всі документи. Найти приміщення. Зробити ремонт та закупити обладнення. Знайти швейну фабрику яка буде шити одяг на замовлення. Договор поставки. Персонал. Асортимент Піар-компанія.

Слайд 5

Знаходження приміщення Знайти приміщення легка справа. Площа магазину одежі буде охоплювати 50 кв.м. Оптимальна площа –55 кв. м. разом зі складськими приміщеннями. Вартість оренди - 50.000 грн така ціна із за того що вартість оренди береться біля метро та біля ТЦ «Дрим Таун» Коли приміщення для магазину знайдено, то необхідно укласти договір оренди з власником. Оплачують зазвичай перший та останній місяць оренди. 50.000 в місяць + комунальна плата

Слайд 6

Дизайн магазину одягу Стиль магазину буде в чорно-білому кольорі, магазин буде поділений на дві половини, одна половина - чоловіча, буде чорного кольору і будуть всі обладнння в чорному кольорі, а жіночий відділ буде в білому кольорі. Кассовий апарат та стіл буде стояти в центрі між половинами чоловічого відділу та жіночого. Створення магазину з обладнанням обійдеться в 131.000грн+ реєстрація ТОВ(5000 грн через юридичну компанію)+патент(400 грн)=136.000 грн.

Слайд 7

Ремонт в приміщенні Ціни на обладнання: 1.Вивіска обійдеться в 9100 грн. 2.Стійка для вішалки - 200грн(одна вішалка) потрібно 20 стійок(4000грн) 3.Вішалки 10 грн - одна штука, 5000грн - 500 вішалок 4.Касовий апарат – 7800грн (один) 5.Стіл – 2600 грн(один) Це все вийде:28.000грн + Ремонт 50.000 грн = 78.000 грн

Слайд 8

Постачальники одягу Основними постачальниками одягу під замовлення буде Турция та Китай. В Китаї вигідніше замовляти одяг тому-що рівень заробітньї плати портним нижча,а ні ж в Турції, але може бути в Китаї бракована продукція, тому і є вірогідність того що приїде брак

Слайд 9

Поставка одягу ХарактеристикаТканини Види Тканини Види поставки одягу Перервної дії Байка Штучна шкіра Кашемир Бавовна Шовк Франко-перевозка Доставкас оплатой пошлини Свободно на борту Електровози,вагони,піввагони Вагонетки вузької колії          

Слайд 10

Персонал та заробітня плата Директор/один/17.000грн на 20 змін/мотивація працівників. PR-менеджер/один/11.000грн на піаркомпанію/+1% від виручки якщо перевиконали план виручки за місяць. Касир/2(один на зміну)/4.500грн на 15 змін(12.000 на двох)/+1% від виручки якщо перевиконали план виручки за місяць. Продавець-консультант(чол.відділ)/7000грн на 15 змін(14.000 на двох) + 1.5% від виручки якщо перевиконали план виручки за місяць. Продавець-консультантка(жін.відділ)/7000грн на 15 змін(14.000 на двох) + 1.5% від виручки якщо перевиконали план виручки за місяць. Дизайнер жіночого відділу/11.000грн за створення коллекції Менеджер магазину/2(один на зміну)/12.000грн за 15 змін(24.000 на двох) + 2% від виручки якщо перевиконали план виручки за місяць. Комірник/2(один на зміну)/4.000грн на 15 змін(8.000 на двох) В цілому на місяц буде йти на заробітню плату робітникам 108.000грн + 12.5% від виручки якщо перевиконали план за місяць.

Слайд 11

Асортимент Асортимент Собівартість 1 продукції(грн) Кількість одиниць Повна собівартість Торгівельна націнка (%) Ціна (грн) Мантія 120 5 600 600 700 Світшот 60 40 2400 300 500 Бомбер чорний 130 20 2600 500 800 Брюки класичні 100 10 1000 200 300 Джинси чорні 150 10 1500 250 400 Футболка с длинным рукавом 50 30 1500 150 200 Футболка поло 33,6 100 3360 595 200 Реглан 110 30 3300 277 305 Толстовка 160 30 4800 262 420 Куртка 300 20 6000 167 500 Майка 54 20 1080 203 110 Шорти 126 10 1260 230 290

Слайд 12

Піар-Компанія До основних факторів, що впливають на роботу підприємства, належить його розповсюдження через інтернет та у власних торгових магазинах. До відкриття магазину планується зробити рекламу в соціальних мережах (ВК,Инстаграм,Твитер,Фейсбук)Запустимо вірусне відео, замовимо відео з нашим одягом і з датою відкриття магазина. Планується магазин в точці де майже всі люди з цього району будуть в нього приходити. Для району діяльності магазину характерний значний розвиток бізнесової сфери. Точка знаходження магазину розташована в місці скупчення великої кількості людей та відправних пунктів до багатьох міст та селищ. Це основний сегмент потенційних споживачів магазину. Близько 10000 чоловік приїздить до району у власних справах кожного дня. Якщо зважати, що близько 5% цільового сегменту споживачів зацікавлені у одязі, то кількість потенційних споживачів продукції становить 10000 чоловік.

Слайд 13

Витрати на рекламу Реклама Розділ№ Інтернет-магазин

Слайд 14

Інтернет-магазин в  

Слайд 15

Товарний знак за типом споживача – споживчі. за географічним охопленням – міжнародні. за об'єктом орендування - компанія - за каналами товароруху - марка виробника.

Слайд 16

Ринок споживачів одягу: за віком: від 18 років і старші; за рівнем доходів: від 3500 грн. на місяць і вище; за стилем: кежуал; за потребами: зацікавленість в якісному одязі, зацікавленість в низьких цінах

Слайд 17

Сильні і слабкі сторони Сильні сторони Слабкі сторони магазину 1. Орієнтація магазину на задоволеність клієнтів, індивідуальний підхід. 1. Нестача коштів для масштабної маркетингової діяльності. 2. Чітка цінова категорія під населення та споживачів одягу. 2. Засновки бізнесу не мають достатнього досвіду в реальному секторі економіки. Потенційні зовнішні можливості   1. Скоро буде один з найбільш конкуруючих магазинів, це дасть можливість залучати нових клієнтів до нашого магазину. Потенційні зовнішні загрози 2. Новий Закон вступить в силу, що стосуються торговельних бар'єрів. пом'якшення митної політики надасть можливість вийти на нові ринки. більш низькі ставки зборів може бути стимулом для розвитку бізнесу управління магазину не тільки в регіоні, але також для виходу на нові ринки, зокрема, є можливість відкрити магазин в Європі. 1. Надзвичайно велика конкуренція із внутрішніми та зовнішніми виробниками. 3. Можна розширити асортимент товару магазину, щоб залучити більше клієнтів. 2. Жорстка законодавча база, що не дає можливості швидкого розвитку.

Слайд 18

Створення своєрідного дизайну для показів Створення додаткового дизайну для магазину та для показів мод Своєрідна піар-реклама Стенд Створення одягу для люкс та економ верст населення

Слайд 19

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Екологія