Проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх і професійно- технічних навчальних закладів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх і професійно- технічних навчальних закладів”. Психолого- педагогічнa системa:
Киричук Валерій Олександрович Киричук Валерій Олександрович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи. Автор проекту:
Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учнів, це багаторівнева система взаємопов’язаних психолого-педагогічних технологій, які забезпечують послідовність навчально-виховного процесу навчального закладу і розкривають характер взаємодії учасників НВП залежно від поставлених цілей і завдань системи освіти.
Мета проекту: створення нової моделі виховної роботи на основі інноваційної системи психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня. Проект пройшов наукову експертизу у відділенні психології, вікової фізіології та дефектології АПН України, схвалений на Президії Академії педагогічних наук України (протокол 31/75-69 від 22.05.01р.) та затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 29.09.2001р.№665.
Створено ефективну модель системи виховного процесу в умовах загальноосвітнього навчального закладу на основі інноваційної технології „Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня”, що максимально оптимізує процес психо-соціального та духовного розвитку особистості. У запропонованому проекті дослідно-експериментальної роботи застосовано системний підхід (компонентно-структурний і функціональний аналіз) у дослідженні феномена психо-соціальної активності та розвитку особистості, запропоновано конкретну психолого-педагогічну технологію, що забезпечує систему виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Цілісна система вибудувана як сукупність наукомістких взаємопов’язаних технологій. Вона є теоретично обґрунтованою та експериментально доведеною і є результатом синтезу міждисциплінарного наукового знання. НАУКОВА НОВИЗНА ПРОЕКТУ
Науково-дослідну та експериментальну роботу з апробації системи проектування особистісного розвитку учнів розпочато в 1998 році. Результати експертної оцінки схвалено Президією Академії педагогічних наук України (протокол №1-7/5-69 від 22.05.2001р.). На початок 2007 року в науково-дослідній роботі за системою проектування особистісного розвитку учнів беруть участь 246 загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів освіти різного типу в чотирнадцяти регіонах України. 39 з них є експериментальними майданчиками всеукраїнського рівня (наказ Міністерства освіти і науки від 28.09.2001р. №665), всі інші – експериментальні майданчики регіонального рівня (накази обласних управлінь освіти). АПРОБАЦІЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ
Карта експериментальних майданчиків на Україні. Проект науково-дослідної та експериментальної роботи за темою: “Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів”. Термін: 2001-2006 р.
Схожі презентації
Категорії