ПРОБЛЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проекти, що потерпіли поразку Державні (Віртуальний університет Данії 2000-2003 року 5 млн євро) Консорціуми (Віртуальний університет Каліфорнії 1997-1999 роки) Комерційні (у 2003 році перестав фінансуватися комерційний проект університету Колумбії, вартістю 25 млн. доларів) Кабінетні (Університет західних губернаторів) Міжнародні (БВУ у 1998 році створив ВУ США, вкладено 9 млн. дол., 560 студентів, закрито у 2001 році)
Чи знаєте Ви які-небудь навчальні заклади, що пропонують дистанційне навчання через Інтернет? Не знаю ніяких 42.27% Важко відповісти 22.30% Знаю тільки російські 21.96% Знаю як російські, так і закордонні 9.44% Знаю тільки закордонні 4.04% Усього голосів: 1462. http://www.voxru.net/
Чи навчалися Ви коли-небудь дистанційно? Ні, ніколи 75.22% Так, маю в минулому досвід навчання через Інтернет 17.24% Так, проходжу навчання через Інтернет у даний час 7.54% Усього голосів: 2042. http://www.voxru.net/
Чи задоволені Ви результатами Вашого дистанційного навчання? Важко відповісти. Поки не можу оцінити 73.82% Задоволений (-а) не повною мірою 12.66% Цілком задоволений (-а) 10.60% Зовсім не задоволений (-а) 2.92% Усього голосів: 1849. http://www.voxru.net/
Критерії оцінки якості дистанційного навчання проекту ETV Відсутність технічних проблем Наявність чіткого педагогічного проектування принципів, що відповідають типу студента, потребам та контексту Професійний і сучасний зміст предмету Високий рівень інтерактивності
проект ETV (www.trainingvillage.gr) 2002 р. 1 – відмінно, 2 – добре, 3 – задовільно, 4 – незадовільно, 5 – зовсім пагано
Бар'єри дистанційного навчання (64) Адміністративна структура Організаційні зміни Технічна підтримка та інфраструктура Соціальна взаємодія та якість програми Компенсація часу викладачів Погроза технологій Правові проблеми Оцінка/ефективність Доступ Служба підтримки студентів
Успіх дистанційного навчання Наявність спеціалістів Впевненість, що ця технологія забезпечує високу якість навчання Вивчення досвіду Дослідження з дистанційного навчання Залучення компетентних спеціалістів Акцент на високій якості навчального процесу, а не на комерційній вигоді дистанційного навчання
Стратегічні напрями розвитку Розробка стратегії забезпечення якості дистанційного навчання Забезпечення доступності та гнучкості дистанційного навчання Організація співробітництва та наповнення інформаційного простору дистанційними курсами
Забезпечення якості дистанційного навчання Підвищення кваліфікації викладачів Навчання школярів, студентів, населення засобам навчання Формування інформаційної культури населення Фінансування розробок
Доступність та гнучкість Інтеграція інформаційних технологій у навчальний процес вищої школи Забезпечення конкурентоспроможності дистанційних курсів Доступ до бібліотек, мереж університетів Взаємна акредитація курсів Врахування потреб інвалідів
Співробітництво та наповнення інформаційного простору Корпоративна мережа Інформаційний простір студента Інформація про курс, викладача, критерії оцінки Можливість реєстрації Робота у бібліотеці, ресурсному центрі Інформаційний простір викладача Інструментальні середовища Доступ до курсів Методичні вказівки, досвід інших Авторські права та інтелектуальна власність
Схожі презентації
Категорії