X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
В фокусі - життя і проблеми комунальних аптек

Завантажити презентацію

В фокусі - життя і проблеми комунальних аптек

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“В фокусі - життя і проблеми комунальних аптек” Пасталиця Світлана Василівна генеральний директор КП “Ліки України” Чернігівської обласної ради

Слайд 2

Основні напрямки виробничої діяльності КП “Ліки України” Чернігівської обласної ради 1) Роздрібна торгівля лікарськими засобами і виробами медичного призначення, іншими товарами медичного асортименту для населення, в т.ч.: - наркотичними лікарськими засобами, психотропними лікарськими засобами і прекурсорами; лікарським засобами, виготовленими в умовах аптеки, в т. ч. лікарськими засобами виготовленими в асептичних умовах; 2)Відпуск лікарських засобів і виробів медичного призначення ( в т.ч. наркотичних засобів, психотропних речовинам і прекурсорів та лікарських засобів, виготовлених в умовах аптеки) лікувально – профілактичним установам. 3) Відпуск лікарських засобів і виробів медичного призначення іншим установам і підприємствам. Комунальне підприємство “Ліки України” – єдина в області аптечна установа, яка може надати медикаментозну допомогу в повному обсязі.

Слайд 3

Структура КП “Ліки України” Чернігівської обласної ради Структурні підрозділи підприємства функціонують в 24 адміністративних одиницях області з 25. Аптечний склад підприємства включає в себе відділ лікарських засобів і виробів медичного призначення, відділ наркотичних і психотропних лікарських засобів, транспортний відділ. Аптечний склад має резерв життєво необхідних лікарських засобів, вакцин, сивороток, сезонних товарів, що формує наявність широкого асортименту Сільські аптеки - 28 Аптечні пункти – 76 Аптечні кіоски - 5

Слайд 4

Кадрове забезпечення КП “Ліки України” Чернігівської обласної ради. На підприємстві працює 4 33 фармацевтичні фахівці. З них провізорів 221 чоловік, фармацевтів 202 чоловіка, провізорів – інтернів 10 чоловік, навчаються провізорів – інтернів 20 чоловік; Атестовано 141 чоловік (64 %) провізорів і 155 чоловік (77 %) фармацевтів. Щорічно проходять курси удосконалення, стажування, спеціалізацію близько 75 провізорів та фармацевтів. Витрати підприємства за рік на післядипломну освіту і навчання провізорів – інтернів складають 726446 гривень. Середня сільська аптека з товарообігом 20000 гривень на місяць після курсів удосконалення стає збитковою у середньому на 3 роки.

Слайд 5

Витрати комунальних аптек на післядипломну освіту Для провізорів: - вартість путівки 1660 гривень; - середня заробітна плата за місяць 2059 гривень; - витрати на відрядження 900 гривень; - витрати на проїзд 60 гривень; - витрати на проживання 600 гривень. Всього: 5279 Для фармацевтів: - вартість путівки 960 гривень; - середня заробітна плата за місяць 1651 гривня; - витрати на відрядження 900 гривень; - витрати на проїзд 60 гривень; - витрати на проживання 600 гривень. Всього: 4171 гривня Для провізорів – інтернів: - вартість навчання за 4 місяці 6600 гривень; - витрати на відрядження 3600 гривень; - середня заробітна плата за 4 місяці 6246 гривень; - витрати на проживання 2000 гривень; - проїзд 60 гривень. Всього: 18506 Загальні витрати: для провізорів 211160 гривень, для фармацевтів 145166 гривень, для провізорів – інтернів 370120 гривень. Всього витрати на післядипломну освіту по підприємству становлять 726446 гривень.

Слайд 6

Соціально спрямована діяльність комунального підприємства “Ліки України” Чернігівської обласної ради 1)Утримання сільської мережі аптечних закладів: 17 сільських аптек і 28 аптечних пунктів . Із них 22 аптечні установи є збитковими. 2)Виготовлення лікарських засобів в умовах аптеки. Тариф на виготовлення за рік складає в середньому по ЦРА 3020 гривень, витрати на виготовлення в середньому по ЦРА складають18124 гривні. 3)Здійснення обігу наркотичних і психотропних лікарських засобів. Для віддалених, невеликих районів націнка 40% не покриває витрат обігу. 4)Робота в нічний час. 5)Обслуговування закупівель лікарських засобів і виробів медичного призначення за бюджетні кошти з 10 % націнкою. 6)Надання знижки з роздрібної ціни від 5 до 10 % соціально незахищеним верствам населення. 7)Надання благодійної допомоги.

Слайд 7

Основні проблеми комунального підприємства “Ліки України” Чернігівської обласної ради Із-за відсутності визначених на законодавчому рівні чітких критеріїв, щодо відкриття аптечних закладів, неможливість виконувати заплановані фінансово – економічні показники; Нерівні умови господарювання між підприємствами різних форм власності, що значно погіршує конкурентоспроможність комунальних комерційних підприємств; Необхідність перераховувати частину отриманого чистого прибутку до бюджету; Постійне зростання розмірів витрат (за комунальні послуги, за курси удосконалення, проходження санмінімумів, обстеження дезстанції тощо) Недосконалість нормативно – законодавчої бази, щодо реалізації лікарських засобів та виробів медичного призначення через ФАПи; Неузгодженість Закону про державні закупівлі та Господарського кодексу, що дає змогу перевіряючим та контролюючим органам двояко трактувати правила закупівлі для комунальних комерційних підприємств; Велика кількість перевірок контролюючими органами.

Слайд 8

Особливості господарської діяльності комунальних комерційних підприємств 1) Чітке поквартальне планування фінансово - господарської діяльності і поквартальна звітність про виконання запланованих показників перед органом, до сфери управління якого підприємство належить; 2) Прозора фіскальна та фінансова господарська діяльність. 3) Використання отриманого прибутку у відповідності з утвореними цільовими фондами. 4) Виконання вимог трудового законодавства, Генеральної та галузевої угоди. 5) Відповідальність за дотримання вимог державної політики в сфері медикаментозного забезпечення у регіоні.

Слайд 9

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)