Проблема мотивації учнів у сучасних умовах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гра «Розшифруй» (Результат прикладів відповідає порядковому номеру букви алфавіту). 8 • 4 - 13 = 42 : 7 + 10 = 8 • 2 + 3 = 5 • 6 : 5 = 3 • 9 + 0 = 84 - 8 • 9 = 19 16 19 6 27 12 о л о д ц і 17 15 : 3 + 12 = м Гра «З’єднай » Робота в групах 8•3 35 8•4 54 7•5 24 8•6 40 8•8 16 6•9 32 8•2 56 8•5 56 7•8 64 8•7 48
Мотивація навчальної діяльності молодшого школяра Пізнавальна Досягнення успіху Престижу Уникнення невдач
Головні потреби дитини особистісний контакт з учителем; прагнення почути схвалення; підтримка своїх дій.
ставлення учня до вчителя; ставлення вчителя до учня; особиста значущість предмета; розумовий розвиток учня; продуктивність навчальної діяльності; не розуміння мети навчання; страх перед школою. Причини спаду мотивації
- наповнювати спілкування позитивними емоціями; - розуміти і поважати дітей; - сприймати світ очима дітей. Учитель повинен
- усмішка вчителя до дитини; - звертання по імені; - щирі, добрі слова на адресу учня. Сприйняття вчителя учнем залежить від перших хвилин спілкування:
Умови формування в учнів повноцінної мотивації • підтримка прагнення до саморозвитку і самовдосконалення; • формування допитливості та пізнавального інтересу; • збагачення мислення інтелектуальними почуттями; • стимулювання появи емоційного задоволення від процесу навчання; • формування адекватної оцінки власних можливостей; • використання різних способів педагогічної підтримки; • виховання почуття обов’язку, відповідального ставлення до роботи; • установлення гуманних стосунків з учнями, повага до особистості учня; • задоволення потреби у спілкуванні з учителем і однокласниками піл час навчання; • використання на уроці особистісно орієнтованого матеріалу; • підтримка прагнення до саморозвитку і самовдосконалення; • формування допитливості та пізнавального інтересу; • збагачення мислення інтелектуальними почуттями; • стимулювання появи емоційного задоволення від процесу навчання; • формування адекватної оцінки власних можливостей; • використання різних способів педагогічної підтримки; • виховання почуття обов’язку, відповідального ставлення до роботи; • установлення гуманних стосунків з учнями, повага до особистості учня; • задоволення потреби у спілкуванні з учителем і однокласниками під час навчання;
Інтерактивне навчання Кооперативне навчання Колективно-групове навчання Ситуативне моделювання Опрацювання дискусійних завдань Робота в парах, змінні трійки, карусель, один-два- чотири-разом Мікрофон, мозковий штурм, “навчаючи-вчуся”, незакінчені речення, “ажурна пилка” Імітаційні ігри, спрощене судове слухання, рольова гра, драматизація Метод ПРЕС, займи позицію, дискусія Формує бажання вчитися
Дати учням відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, осмислити цінність навчання – наше найперше завдання, бо успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію боротьби з труднощами, бажання вчитися…
Схожі презентації
Категорії