X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проблема мотивації учнів у сучасних умовах

Завантажити презентацію

Проблема мотивації учнів у сучасних умовах

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Гра «Розшифруй» (Результат прикладів відповідає порядковому номеру букви алфавіту). 8 • 4 - 13 = 42 : 7 + 10 = 8 • 2 + 3 = 5 • 6 : 5 = 3 • 9 + 0 = 84 - 8 • 9 = 19 16 19 6 27 12 о л о д ц і 17 15 : 3 + 12 = м Гра «З’єднай » Робота в групах 8•3 35 8•4 54 7•5 24 8•6 40 8•8 16 6•9 32 8•2 56 8•5 56 7•8 64 8•7 48

Слайд 2

Мотивація навчальної діяльності молодшого школяра Пізнавальна Досягнення успіху Престижу Уникнення невдач

Слайд 3

Головні потреби дитини особистісний контакт з учителем; прагнення почути схвалення; підтримка своїх дій.

Слайд 4

ставлення учня до вчителя; ставлення вчителя до учня; особиста значущість предмета; розумовий розвиток учня; продуктивність навчальної діяльності; не розуміння мети навчання; страх перед школою. Причини спаду мотивації

Слайд 5

- наповнювати спілкування позитивними емоціями; - розуміти і поважати дітей; - сприймати світ очима дітей. Учитель повинен

Слайд 6

- усмішка вчителя до дитини; - звертання по імені; - щирі, добрі слова на адресу учня. Сприйняття вчителя учнем залежить від перших хвилин спілкування:

Слайд 7

Гра у навчальному процесі

Слайд 8

Умови формування в учнів повноцінної мотивації • підтримка прагнення до саморозвитку і самовдосконалення; • формування допитливості та пізнавального інтересу; • збагачення мислення інтелектуальними почуттями; • стимулювання появи емоційного задоволення від процесу навчання; • формування адекватної оцінки власних можливостей; • використання різних способів педагогічної підтримки; • виховання почуття обов’язку, відповідального ставлення до роботи; • установлення гуманних стосунків з учнями, повага до особистості учня; • задоволення потреби у спілкуванні з учителем і однокласниками піл час навчання; • використання на уроці особистісно орієнтованого матеріалу; • підтримка прагнення до саморозвитку і самовдосконалення; • формування допитливості та пізнавального інтересу; • збагачення мислення інтелектуальними почуттями; • стимулювання появи емоційного задоволення від процесу навчання; • формування адекватної оцінки власних можливостей; • використання різних способів педагогічної підтримки; • виховання почуття обов’язку, відповідального ставлення до роботи; • установлення гуманних стосунків з учнями, повага до особистості учня; • задоволення потреби у спілкуванні з учителем і однокласниками під час навчання;

Слайд 9

Інтерактивне навчання Кооперативне навчання Колективно-групове навчання Ситуативне моделювання Опрацювання дискусійних завдань Робота в парах, змінні трійки, карусель, один-два- чотири-разом Мікрофон, мозковий штурм, “навчаючи-вчуся”, незакінчені речення, “ажурна пилка” Імітаційні ігри, спрощене судове слухання, рольова гра, драматизація Метод ПРЕС, займи позицію, дискусія Формує бажання вчитися

Слайд 10

Дати учням відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, осмислити цінність навчання – наше найперше завдання, бо успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію боротьби з труднощами, бажання вчитися…

Слайд 11

Дякую за увагу!

Слайд 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка