X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Позитивне ставлення педагогів до себе, як шлях до формування цілісної особистості гуртківців в умовах сучасної соціальної культурної ситуації

Завантажити презентацію

Позитивне ставлення педагогів до себе, як шлях до формування цілісної особистості гуртківців в умовах сучасної соціальної культурної ситуації

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Позитивне ставлення педагогів до себе, як шлях до формування цілісної особистості гуртківців в умовах сучасної соціальної культурної ситуації Синюк Світлана Георгіївна, психолог КПДЮ

Слайд 2

Джерелом розвитку особистості, починаючи з раннього дитинства, є сприйняття нею реакцій на власні якості значущих для неї людей.

Слайд 3

Дитина сприймає себе опосередковано – через часткові точки зору інших людей. Ставлення дитини до себе є проекцією її особистісного розвитку, тому емоційне ставлення педагога до себе, дає змогу виховувати успішну дитину.

Слайд 4

Структура ставлення до себе складається з таких компонентів Позитивне оціночне самоставлення; Позитивне емоційне самоставлення;

Слайд 5

Особливості роботи педагога з дітьми. Позитивне ставлення педагога до себе Ефективна робота з дітьми Особистісне взаємозбагачення педагога і дітей в розвивальній взаємодії Самоактуалізація учасників навчально – виховного процесу

Слайд 6

Негативне мислення Засноване на запереченні того, що неприємно особистості, що їй не подобається, спричиняє дискомфорт.

Слайд 7

Фокусуючись на неприємних аспектах реальності, людина ніби намагається уникнути цього. Але фокусуючись на цьому, людина починає ще більше і докладніше бачити речі, які якраз і доставляють дискомфорт.

Слайд 8

Основні характеристики негативно мислячої людини прагнення жити в звичному руслі життя; небажання отримувати нову інформацію; невдоволення життям; пошук негативного підґрунтя у власних і чужих успіхах. очікування гірших часів і підготовка до них

Слайд 9

Основні характеристики негативно мислячої людини: бажання отримати все й одразу без зусиль і вкладень; пошук причин, чому не можна жити краще; пошук причин, чому може не вийти той чи інший захід; негативні судження про оточуючих людей, небажання співпрацювати;

Слайд 10

Негативно мисляча людина не знає, чого хоче конкретно. Бажання невизначені і мають у своїй основі бажання полегшити життєву долю: "Хочеться щоб життя стало кращим", "Хочеться повернути минуле", "Хочеться кращу роботу “…

Слайд 11

Позитивне мислення є вищою сходинкою розвитку мислення особистості й ґрунтується на пошуку позитиву в усьому, що людину оточує.

Слайд 12

«Кожна невдача наближає нас до перемоги. » Томас Едісон (який винайшов лампочку після понад 1000 невдалих експериментів)

Слайд 13

Позитивне мислення сприяє: збагаченню внутрішнього світу; успіху; поліпшенню відносин; поліпшенню здоров'я та самопочуття; відчуттю щастя і радості.

Слайд 14

Людина з позитивним мисленням: відкрита для отримання нової інформації знаходиться в постійному розвитку. не має страхів, які стримують її. відкрита до експерименту.

Слайд 15

. Емоції і почуття в житті людини здійснюють сигнальну та регулюючу функції, що спонукають людину до: знань, праці, вчинків або стримують її

Слайд 16

Основні характеристики позитивно мислячої людини: пристрасне бажання отримувати нову інформацію - це нові можливості; прагнення жити краще, ніж зараз; задоволеність життям.

Слайд 17

Основні характеристики позитивно мислячої людини: пошук можливостей, які допомагають жити краще; пошук причин, чому вдасться той чи інший захід; бажання багато працювати, щоб досягти цілей; нейтральні і позитивні судження про оточуючих людей, бажання співпрацювати.

Слайд 18

Основні характеристики позитивно мислячої людини: спокійне ставлення до власних успіхів; очікування кращих часів, навіть у часи кризи, з метою скористатися новими можливостями; щедрість на позитивні емоції;

Слайд 19

Позитивне мислення матиме ефект і принесе більш позитивні результати, ніж повторені кілька разів позитивні твердження про те, що все буде добре: Позитивне мислення, має посісти у вашому житті. основне місце. Недостатньо думати позитивно протягом декількох хвилин, якщо ваші думки після цього повертаються до страхів і відсутності віри в себе, а тому, невеликі зусилля і внутрішня робота вам необхідна.

Слайд 20

Поради від психолога, які допоможуть вам розвивати позитивне мислення Завжди застосовувати тільки позитивні слова. Говоріть собі: «я можу», «я зумію», «можна». Приймайте у ваше життя лише відчуття радості, сили і успіху. Прагніть ігнорувати негативні думки, замінюйте їх конструктивними думками про щастя.

Слайд 21

Поради від психолога, які допоможуть вам розвивати позитивне мислення Дивіться хороші й добрі фільми. Зменшіть час на перегляд новин і читання документів. Асоціюйте себе з людьми, які думають позитивно. Прогулюйтеся, плавайте або займайтеся будь-яким іншим спортом.

Слайд 22

Поради від психолога, які допоможуть вам розвивати позитивне мислення У розмові використовуйте слова, які викликають у вас відчуття сили, щастя і успіху. Перш ніж взятися за якусь справу, постарайтеся чітко представити її успішний результат. Завжди тримайте спину прямо, сидячи або при ходьбі. Це зміцнить вашу впевненість і внутрішню силу.

Слайд 23

Щоденник успіху Зошит чи блокнот, де ви щодня записуєте свої досягнення. Проблема деяких людей у тому, що вони звикли акцентувати свою увагу на тому, чого вони не зробили, що в них не вийшло - їх так привчили, так виховали. Завдання щоденника успіху - навчитися робити акцент на тому, що ви виконали і чого досягли.

Слайд 24

Позитивні висловлювання. «Сьогодні найкращий день у моєму житті», «Сьогодні зі мною станеться щось чудове», «Сьогодні мене чекає успіх, щастя,». Ці висловлювання дозволяють наповнити позитивною енергією будь-яку подію вашого життя. Таким чином ви сприяєте тому, щоб ця подія відбулася найкращим чином, навіть якщо не знаєте, що саме з вами має статися!

Слайд 25

Слайд 26

«Камінь подяки». Коли ви його бачите, або торкаєтеся, ви дякуєте життю за все хороше, що у вас є. Затримавши на хвилину-другу потік свого життя і згадуючи про хороше, ви випромінюєте позитивну енергію, і світ відповідає вам взаємністю.

Слайд 27

«Камінь подяки». Це може бути будь-який предмет невеликого розміру, який можна покласти в кишеню або в сумочку: морський камінчик, черепашка, брелок, кулон і т.п.

Слайд 28

Людське мислення - не більше ніж інструмент, яким людина може користуватися собі на благо або на шкоду. Так само можна використовувати молоток, щоб побудувати будинок, а можна розбити ним собі пальці і пошкодити голову сусідам.

Слайд 29

Вправа “ Посмішка ” Знайдіть протягом дня час і посидьте кілька хвилин із заплющеними очима, намагаючись ні про що не думати. При цьому на вашому обличчі обов'язково повинна бути посмішка. Якщо вам вдасться втримати її 10-15 хвилин, ви відразу відчуєте, що заспокоїлися, а ваш настрій покращився. Під час посмішки м'язи обличчя створюють імпульси, які благотворно впливають на нервову систему. Навіть якщо ви здатні тільки на вимучену посмішку, вам однаково стане легше. Посміхаючись, ви видозмінюєте тонус м'язів усього обличчя, а це, в свою чергу, змінює хід думок та емоцій, спрямовуючи їх у потрібне русло.

Слайд 30

«Вправа: Хто Я?» Необхідно записати 20 пропозицій, кожна з яких починається займенником «Я». Писати потрібно якомога швидше, не замислюючись. Я ...? Я ...? Я ... і. т.д.? Подивіться, як і ким ви себе уявляєте.?? На якому рядку ви почали відчувати труднощі у визначенні свого «Я»? Що вам заважало? Які ролі, характеристики, заняття ви стали писати, характеризуючи себе, після того, як подолали труднощі самовизначення?

Слайд 31

Засоби, пов'язані з впливом слова Формулювання самонавіювання будуються у вигляді простих і коротких тверджень із позитивною спрямованістю (без частки «не»). Самонаказ - це коротке, уривчасте розпорядження, зроблене самому собі. Застосовуйте самонаказ, коли переконані в тому, що треба вести себе певним чином, але відчуваєте труднощі з виконанням.

Слайд 32

Засоби, пов'язані з впливом слова Самосхвалення . Люди часто не отримують позитивної оцінки своєї поведінки . Особливо в ситуаціях підвищених нервово-психічних навантажень - це одна з причин збільшення нервозності, роздратування. Тому важливо заохочувати себе самого. Знаходьте можливість хвалити себе протягом робочого дня не менше 3-5 разів.

Слайд 33

Вправа Встаньте прямо, руки вільно опущені вздовж тулуба. Уявіть, що до вашого тімені прикріплена ниточка, за яку вас не сильно, але впевнено тягнуть угору. Дозвольте голові піти за напрямком сили натягу. Потроху витягайте шию. Потім починайте витягувати хребет. Коли відчуєте, що хребет випростався, станьте навшпиньки.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка