Напрямки роботи з формування ІКТ- компетентності педагогів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Напрямки роботи з формування ІКТ- компетентності педагогів На сучасному етапі інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом. КОНЦЕПЦІЯ Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"
Нормативні документи щодо рівня ІКТ-компетентності вчителів Структура ІКТ-компетентностей вчителів. Рекомендації ЮНЕСКО Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» Типове положення про атестацію педагогічних працівників Лист МОНмолодьспорт №1/9-493 від 24 червня 2011 року «Щодо організації навчання вчителів з використання ІКТ»
Розуміння ролі ІКТ Навчальні програми, оцінювання Педагогічні практики Програмовані засоби Управлінська діяльність Професійний розвиток
Педагогічні ради Про входження в експерименти з впровадження медіаосвітніх та ІКТ-технологій Інформаційна культура вчителя Креативні можливості ІКТ Використання навчальних комп'ютерних програм у навчанні учнів — один із засобів підвищення ефективності уроку
Опрацювання прийомів і технік, обмін досвідом Методичні тижні, відкриті уроки Семінари-практикуми «Психолого-педагогічні зміни в традиційній освіті у зв’язку з інформаційною революцією»; "Інноваційні особливості електронного навчального середовища"; "Педагогічний дизайн мультимедійного уроку"; «Від інформаційної компетентності до інформаційної культури»; «Нові підходи до зміни якості середньої освіти через впровадження ІКТ в навчально-виховний процес»; Майстер-клас «SMART-технології в дії»; Тренінги «Твоя безпека в Інтернеті» «Оптимальність і ефективність інтерактивних вправ SMART- технологій»
Розробка рекомендацій, випуск посібників Науково-методична рада Творчі групи Фокус-групи Консультаційні пункти
Самостійне підвищення рівня ІКТ-грамотності Проходження курсів Самоосвіта Апробація прийомів ІКТ Участь в освітянських Інтернет-спільнотах
Моніторинг ефективності використання ІКТ Діагностика мотивації Діагностика рівня навчальних досягнень учнів Діагностика рівня ІКТ-кометентності педагогів
Інноваційна діяльність Участь в експериментах Створення навчального електронного контенту для інтерактивної дошки і нетбуків Розробка авторських програм
Схожі презентації
Категорії