X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Порівняльний аналіз нових навчальних програм

Завантажити презентацію

Порівняльний аналіз нових навчальних програм

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Порівняльний аналіз нових навчальних програм для 3 класу Творча лабораторія

Слайд 2

Образотворче мистецтво – невід’ємна частина культури Пріоритетне місце за силою впливу на особистісний розвиток людини та її виховання Унікальні можливості для розвитку духовності та інтелекту Універсальна доступність різних форм творчості для сприйняття і засвоєння з ранніх років дитинства.

Слайд 3

Зміст програми ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах: 2006 науковості полікультурності системності безперервності інтегративності єдності навчання і виховання 2011 науковості послідовності наступності неперервності змісту загальної мистецької освіти єдності навчання і виховання

Слайд 4

2006 Метою художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є розвиток у дітей високих естетичних ідеалів на основі особистісно-ціннісного ставлення до реального світу та творів мистецтва, здатності до сприймання, розуміння і створення художніх образів, формування потреб і здатностей до творчої самореалізації у процесі художнього осмислення світу. 2011 Метою художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду.

Слайд 5

Головні завдання курсу 2006 Формування Розвиток Забезпечення засвоєння учнями елементарних знань Сприяння формуванню в учнів елементарних умінь та навичок 2011 ФОРМУВАННЯ РОЗВИТОК ЗАСВОЄННЯ

Слайд 6

Основні види художньої діяльності Сприймання (естетичне сприймання дійсності та сприймання мистецтва) Практична художня діяльність (репродуктивно-творча і творча).

Слайд 7

2006 Базується на засадах особистісно орієнтованого навчання і побудована за принципом спіралеподібного вивчення навчального матеріалу. Це дає можливість розглядати його з різних позицій, повторювати щоразу на складнішому рівні, формувати навички практичної роботи, здійснювати корекційну роботу. 2011 Базується на засадах особистісно орієнтованого навчання і побудована за концентричним принципом вивчення навчального матеріалу, який допускає повторне вивчення окремих тем і понять змістової лінії у кожному наступному році навчання з розширенням змісту й поглибленням рівня його викладу.

Слайд 8

Блоки-теми (зміст навчального матеріалу) 2006 «У майстернях художників» Мова живопису Майстерня графіки Майстерня скульптора Майстерня декоративно-ужиткового мистецтва Зимонька-зима Світ казок Фантазуємо та творимо красу 2011 «У майстернях художників» У майстернях графіка та живописця (8 год) У майстернях скульптора. Архітектора й народних майстрів (7 год) В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту (9 год) Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр (8 год)

Слайд 9

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки Учень милується і намагається виразити емоційне ставлення… Сприймає і візуально розрізняє…Визначає …Називає…Користується назвами…Має уявлення про… 2011 Виражає… Знає … Уміє … Свідомо обирає … Володіє … Дотримується…

Слайд 10

Висновок Зосередженість на потребах людського розвитку, виховання і формування інноваційної людини зумовлює затребуваність компетентнісної освіти, що є інструментом поєднання "освіти для всіх" з "освітою для кожного". Це передбачає перехід від "навчання усіх усього" до оволодіння кожного учня навчальними досягненнями на такому рівні, що дозволяє йому успішно вчитися далі, застосовувати набуті знання і вміння у власному досвіді.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка